تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797768688




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنی که در 91 سالگی ملکه زیبایی معرفی شد/ روایت فرار به سمت دریای کاسپین و ایران /تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:گیل نگاه:

گیل نگاه:«کریستینا فرلی » زن ۹۱ ساله آمریکایی اهل ایالت کانکتیکات به عنوان ملکه زیبایی ۹۱ ساله معرفی شد.کریستینا که به زودی ۹۲ ساله خواهد شد پیش از این یکی از سناتورهای ایالت کانکتیکات نیز بوده است. او از مهاجران لهستانی است که خانواده اش اردوگاه کار اجباری روسها را تجربه کرده اند. در بخشی از خاطراتش به فرار مهاجران از اردوگاههای به سمت کاسپین و ایران نیز اشاره کرده است.به گزارش ایران به نقل از بی بی سی، دوران زندگی این ملکه بسیار پر فراز و نشیب بوده است.

او در خانه دوست داشتنی اش در روستایی در لهستان به دنیا آمده و دوران کودکی اش را در زمان جنگ گذرانده است.«فارلی » درباره خود بیان کرد که به خاطر داشتن پوستی زیبا و چهره ای درخشان لازم به استفاده از لوازم آرایشی نیست و با وجویکه ۹۱ سال سن دارد چهره ای زیبا و فریبنده اش سبب شده تا به عنوان ملکه زیبایی در این سن انتخاب شود.کریستینا که به زودی ۹۲ ساله خواهد شد سال گذشته یکی از سناتورهای ایالت کانکتیکات نیز بوده است.

کریستینا دومین فرزند از پنج فرزند خانواده اش بود که در سال ۱۹۲۵ میلادی در شرق لهستان متولد شده است.خانه کودکی اش با درختان زیبای گیلاس احاطه شده و چشم اندازی باورنکردنی را به وجود آورده بود. وی از دوران کودکی اش به عنوان زندگی فوق العاده ای که هرگز نگرانی نداشته یاد می کند.در طول جنگ جهانی دوم او ۱۴ سال سن داشت و به همین خاطر وی به همراه صدها هزار نفر از مردم لهستان در ادوگاه کار اجباری روسیه روزگارش را سپری کرده است. در آن زمان او و خانواده اش تنها نگران غذایشان بودند که فقط نان جو بوده است.پدر او در طول جنگ به ارتش لهستا ن پیوست و او مادر و خواهر و برادرانش سوار بر قایق مهاجران در دریای کاسپین سرگردان شدند تا بتوانند در ازبکستان برای خود شغلی فراهم کنند.رژیم غذایی سخت آنها نان، پنیر، تمشک و خربزه بود اما باز هم زندگی روی خوشی برایشان نداشت و زمان بسیار سخت می گذشت.کریستینا اضافه می کند که چطور برخی از مهاجران جنگ قصد عبور از کاسپین و رسیدن به ایران را داشتند تا پس از گذشتن از دریا و ورود به ایران خود را به پایتخت تهران برسانند و به عنوان رانندگان کامیون و خودروهای سنگین مشغول به کار شوند.

وی دراین‌باره گفت: در آن زمان من می‌خواستم راننده خودرو شوم در زمان جوانی انسان بسیار احمقانه رفتار می‌کند. اما بااین‌وجود ورود به تهران وضعیتم را بهبود بخشید اما هرگز تصورش را نمی‌کردم که دیگر نتوانم اعضای خانواده‌ام را ملاقات کنم.»با این وجود کریستینا نتواسنت شغل رانندگی در ارتش را از آن خود کند. سپس او از ایران به مصر رفته از آنجا به عراق و اورشلیم رسیده است و در نهایت راهی آمریکا شده و زندگی جدیدی را در این کشور آغاز کرده و جزو شهروندان آمریکایی شده است.کریستینا اکنون دارای ۹ نوه و ۵ نتیجه است و با این وجود یکی از زیباترین زنان ۹۱ ساله آمریکا به شمار می آید.


۷ مرداد ۱۳۹۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: گیل نگاه]
[مشاهده در: www.gilnegah.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن