تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796729591




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لاریجانی: یارانه باید به افرادی که استحقاق دارند، داده شود/ مجلس از دولت کارآمد حمایت می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: لاریجانی: یارانه باید به افرادی که استحقاق دارند، داده شود/ مجلس از دولت کارآمد حمایت می‌کند
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برای حل مشکلات باید همدل و متحد بود، گفت: مجلس از دولت کارآمد حمایت می‌کند.


به گزارش ایسنا، علی لاریجانی که به استان خراسان رضوی سفر کرده است، امروز (پنجشنبه) در نشست شورای اداری شهرستان بجستان با تبریک ایام دهه کرامت گفت: مشکلاتی مانند بیکاری، کمبود آب در کل کشور وجود دارد و مسئله کم آبی یک معضل بزرگ برای کشور محسوب می شود.


رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به جز یک الی سه استان، بقیه استان ها مانند کرمان و یزد که کویری هستند با مشکل کمبود آب روبه رو هستند و در قانون برنامه  ششم مصوباتی به تصویب رسید به طوری که حتی بحث شیرین کردن آب دریا که هزینه های زیادی دارد، برای برخی مناطق صورت می گیرد و به دلیل حساس و فراگیر بودن مسئله کم آبی پیگیری ها ادامه می یابد.


وی با اشاره به لزوم رسیدگی به مشکل سرمازدگی محصولات کشاورزی در برخی از مناطق کشور گفت: کشور به دلیل اعمال تحریم ها از سوی دشمنان و همچنین برخی از سوءمدیریت ها که بوده از لحاظ اقتصادی وضعیت مطلوبی ندارد اما تلاش می شود از این وضعیت عبور کنیم و این کار انجام می شود به دلیل اینکه کشور از ظرفیت نیروی تحصیل کرده و علاقمند برای پیشرفت برخوردار است.


رئیس نهاد قانونگذاری افزود: کشور در شرایط سختی قرار داشت و گذر از آن با تدبیر و همت ممکن می شود، مقام معظم رهبری در مسائل داخلی، منطقه ای و بین المللی راهنمایی‌های سنجیده و بهینه‌ای داشته‌اند به طور مثال ابلاغ سیاست های مقاومتی یک شاهراه برای جهش اقتصادی کشور است.


لاریجانی گفت: اقدامات آمریکایی‌ها نباید ذهن‌ها را مضطرب کند به دلیل اینکه اقدامات آن ها مصرف داخلی دارد و آمریکایی ها با رفتار شیطنت آمیز می خواهند که ذهن ما را از رسیدگی به مسائل و توسعه اقتصاد منصرف کنند؛ بنابراین باید متحدتر و نزدیک‌تر شویم و تمرکز و حواس ها در جهت رفع مشکلات اقتصادی باشد و خیلی، به حرف ها و هیاهوهای آنان توجه نشود.


وی با بیان اینکه با اتحاد و یکدلی می توان مشکلات را حل کرد، افزود: منطقه بجستان و گناباد از مزایا و ظرفیت های خوبی برخوردار است و در حوزه معدن ظرفیت های مناسبی برای ایجاد اشتغال وجود دارد و در این حوزه می توان صادرات را افزایش داد و باید در این راستا مشوق های صادراتی لحاظ شود و البته مجلس نیز مساعدت خواهد کرد تا سرمایه گذاری در بخش معدن نیز تسهیل شود.


رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به دغدغه های امام جمعه بجستان گفت: به دلیل وضعیت نامطلوب در روستاها، جوانان به شهرها مهاجرت می کنند بنابراین باید سرمایه گذاری شود به دلیل اینکه با وجود انجام کارهای زیربنایی، در صورت عدم تامین معیشت مردم، باز هم مردم به شهرها مهاجرت می کنند.


رئیس نهاد قانونگذاری افزود: در مجلس لایحه مربوط به برداشت یک و نیم میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی مصوب شد و همچنین در این راستا مقرر شد بانک ها نیز معادل آن اعتبار اختصاص دهند تا حدودا 9000 میلیارد تومان منابع صرف سرمایه گذاری برای اشتغال در روستاها شود و قبل از اینکه این موضوع در شورای نگهبان مطرح شود، به دلیل ضرورت از مقام معظم رهبری اذن گرفته شد تا این مهم اجرا شود به دلیل اینکه منابع صندوق توسعه ملی بیشتر به موضوع سرمایه گذاری در بخش خصوصی باید اختصاص یابد.


وی ادامه داد: حضور مردم در روستاها منوط به داشتن درآمد مطلوب است البته منابع قابل توجهی به کمیته امداد و بهزیستی اختصاص داده شد تا در قالب تسهیلات قرض الحسنه صرف اشتغال زایی مددجویان شود به دلیل اینکه بسیاری از آنان توانایی انجام فعالیت را دارند.


لاریجانی ادامه داد: خیلی از افرادی که در کشور یارانه دریافت می کنند نیازمند یارانه نقدی نیستند؛ بنابراین یارانه ها باید به افرادی که استحقاق دارند، داده شود و در مجلس نیز مصوبه ای تصویب شد که مستمری افراد مددجو تا پنج برابر افزایش یابد.


وی گفت: در یک دولت اسلامی باید به افراد تحت پوشش و نیازمند واقعی کمک شود.


رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برای تکمیل طرح های عمرانی نیمه تمام شرایط ویژه ای فراهم شده است و امیدوارم دولت آینده چابک و فعال تر باشد و در مسیر رفع دغدغه‌ها بیشتر تلاش کند البته مجلس نیز با همین رویکرد از دولت کارآمد حمایت می کند.


لاریجانی افزود: آقای بنایی نماینده مردم بجستان و گناباد پیگیر مسائل و امور مردم این منطقه هستند و تلاش می شود تا مشکلات حل شود.


در این مراسم رشیدیان استاندار خراسان رضوی، حجت الاسلام وحیدی امام جمعه بجستان، ابراهیمی فرماندار و همچنین بنایی نماینده مردم حوزه انتخابیه بجستان و گناباد گزارشی از روند انجام امور و مشکلات به رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه کردند.


تاریخ انتشار: ۱۵:۳۶ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - 27 July 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن