تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خشم از شيطان و شيطان از آتش آفريده شده است و آتش با آب خاموش مى شود، پس هرگاه يكى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796730680




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از اختلال دوقطبی شهاب حسینی تا سلکشن آهنگ های رضا عطاران


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: اکران اول نوروز سینمای ایران به پایان رسیده است، با فیلم هایی که انتظا فروششان می رفت و فیلم های اجتماعی و تلخی که کمتر فروختند.



به گزارش جام جم آنلاین اکران اول نوروز سینماهای یاران با رکوردشکنی فیلم کمدی «خوب، بد، جلف» به پایان رسید. این تنها فیلم پرفروش اکران اول نبود که فیلم «گشت2» ساخته سعید سهیلی هم پا به پای فیلم اول فروخت. خوب بد جلف در اکران اول نوروز به رقم 14 میلیارد و 719 میلیون تومان رسید و گشت دو هم با فروش 14 میلیارد و 685 میلیون تومان کارش را به پایان رساند.
بعد از این دو فیلم و با فاصله نسبتا زیاد «ماجرای نیمروز» با فروش 3 میلیاردی اش قرار گرت که البته با توجه به تبلیغات گسترده جوایز متعدد جشنواره فجر و البته موضوع سیاسی اش انتظار فروش بیشتری از آن می رفت. دو فیم »آباجان» ساخته هاتف علیمردانی و «یک روز بخصوص» ساخته همایون اسعدیان دو فیلم اجتماعی خوبی بودند که نتوانستند فروش خوبی داشته باشند. آباجان 1 میلیادر و 278 میلیون تومان و فیلم اسعدیان با یک میلیارد به کار خودشان پایان دادند.

پدیده اکران دوم چیست؟
کمدی ، بفروش است! فرمولی که جواب داده است. هر چقدر خنداندن ایرانی ها سخت است اما اگر بتوانید بخندانیدشان مطمئنن کارتان گرفته است.
احتمالا پدیده اکران دوم نوروز هم به نام رضا عطاران است. «نهنگ عنبر، سلکشن رویا» ساخته سامان مقدم در انتظار اکران است. قسمت اول این فیلم سال گذشته در سینماها اکران شد و مورد استقبال مردم قرار گرفت و توانست رکوردهای بسیاری را در تاریخ سینما جابه‌جا کند، این فیلم در ژانر کمدی ادامه همان فیلم قبلی پر مخاطب است.
زوج اصلی «نهنگ عنبر، سلکشن رویا» رضا عطاران و مهناز افشار هستند. داستان فیلم ادامه ماجراهای ارژنگ صنوبر و رویا است. نام فیلم اما یاد آور یکی از سکانس های با مزه «نهنگ عنبر» است جایی که ارژنگ آهنگ های مورد علاقه رویا را در نواری به نام «سلکشن ِ رویا» به او می‌دهد.

خوش ساخت و بی ادعا مثل ویلایی ها
یک فیلم اولی هم در فهرست انتظار اکران دوم است. منیر قیدی با فیلم «ویلایی ها» حسابی در جشنواره فیلم فجر درخشید و بسیاری را امیدوار به ظهور کارگردان زن مستعدی در سینمای ایران کرد. البته از بازی درخشان ثریا قاسمی هم در این فیلم نباید چشم پوشید که حسابی مورد توجه قرار گرفت.
ویلایی ها به موضوع زنان در دفاع مقدس می پردازد و بازیگران شناخته شده زیادی هم دارد. از طناز طباطبایی، پریناز ایزدیار و علی شادمان گرفته تا ثریا قاسمی.
انتظار فروش عجیب و غریبی از این فیلم نمی رود اما خوش ساختی فیلم به همراه موضوع کمتر پرداخته شده آن می تواند فروش معقولی را برای آن به همراه داشته باشد.

وقتی شهاب حسینی دو قطبی می شود
دومین فیلم سعید ملکان در مقام تهیه کننده در فهرست اکران دوم نوروز فیلم « برادرم خسرو» ساخته احسان بیگلری است. فیلمی که در بخش نگاه نو سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و توانست نظر منتقدان بسیاری را به خود جلب کند. موضوع جالب توجه فیلم که البته می تواند در فروش فیلم هم تاثیر به سزایی داشته باشد بازی شهاب حسینی است. بازیگری که سال گذشته با جایزه بهترین بازیگر جشنواره کن توانست پای بازیگران را بروی استیج جشنواره معتبر خارجی هم باز کند. نقش او هم در این فیلم به قول بازیگر ها « بازی خور » است. او در نقش فردی که مبتلا به اختلال دو قطبی است نقش آفرینی می کند.

آشوب در اکران
کارگردان قدیمی و بی حاشیه و کاربلد سینمای ایران فیلمی با نام «آشوب» را در فهرست اکران دوم دارد. کاظم راست گفتار سینما را خوب می شناسد و فیلم هایش لااقل قابل دیدنند! کارهای خوب کارنامه هنری اش را به یاد داریم، از فیلم خوش ساخت «چک» گرفته تا فیلم پرستاره «نقاب». فیلم آشوب بعد از 4 سال از آخرین ساخته او حالا در انتظار نوبت اکران است. فیلمی که داستان زندگی جوانی است که با نام مستعار آشوب که در کافه‌های لاله‌زار خوانندگی می‌کند. آشوب‌های تاریخی و واقعی دهه ۱۳۲۰ باعث به وجود آمدن اتفاقاتی در زندگی آشوب می‌شود.


دومین فیم شهاب و آخرین فیلمنامه کیارستمی
دومین فیلم شهاب حسینی یک نکته جالب توجه دارد. نکته ای که اتفاقا تهیه کننده اش هم در تیزرهای تبلیغاتی مدام روی آن تاکید دارد. «آخرین فیلمنامه ساخته شده عباس کیارستمی» همین جمله می تواند بسیاری از دوستداران استاد سینمای ایران را ترغیب به دیدن فیلم کند. بازی شهاب حسینی هم از دیگر نکات مقبت فیلم « امتحان نهایی» است. فیلم عادل یراقی که مرتضی شایسته آن را تهیه کرده است داستان یک معلم ریاضی است که برای تدریس خصوصی به خانه شاگردش می‌رود و همین امر باعث آشنایی او با مادر بچه می‌شود.

سینمای ایران روی نت جنوبی
یک فیلم پرهیجان که می تواند اکران موفقی داشته باشد. البته «تیک آف» روی لبه تیغ است و از سوی دیگر هم می تواند حسرت بزرگی روی دل سازندگانش بگذارد. حالا باید دید فیلمی که رضا یزدانی خواننده در آن نقش بازی می کند و این بار نقش خودش نیست با یک موسیقی پر ریتم جنوبی و بازیگران جوان و سرشناس می تواند در فهرست پرفروش های بهار سینمای ایران قرار بگیرد یا نه. فیلم احسان عبدی پور داستان جالب توجهی هم دارد. در خلاصه داستانش آمده است: فائز، مسیح، آتنا و حمزه، روزهای کسالت‌بار و خمودهٔ حوالی سی سالگی‌شان را پشت سر می‌گذارند. ورود شیرزاد که پنج سال است زندگی‌اش را روی دریا و درون کشتی می‌گذراند، همراه با یک کشتی فرانسوی، اتفاقی و ناخواسته، ریتم زندگی‌شان را عوض می‌کند.

نقطه کور اکران
یک فیلم در ژانر اجتماعی هر چقدر هم خوش ساخت باشد و بازیگران مشهوری و البته تماشاگر پسندی همچون محمدرضا فروتن داشته باشد قطعا دست و دلش می لرزد برای یک اکران موفق. چرا که درست یک ماه قبلش دو فیلم اجتماعی خیلی خوب خوش باورانه به اکران نوروز راه یافتند و در گیشه شکست خوردند. حالا فیلم « نقطه کور» به اکران دوم نوروز آمده است تا شاید بتواند اندکی از غم شکست آن دو فیلم را به فراموشی بسپارد.
این فیلم داستان خسرو است که ۲۳ روز بر پهنه دریا و به دور از خانواده‌اش گذرانده است. او با دنیایی از ابهامات فکری که تمام مدت همراه او بوده وارد خانه‌اش در تهران می‌شود اما تمامی ذهنیت‌هایش عینیت یافته و قادر به مقابله با مسائل پیش آمده نیست.
فیلم مهدی گلستانه بازیگران سرشناسی هم دارد، از هانیه توسلی و محمدرضا فروتن که بگذریم باید به بازی شقایق فراهانی ـ که رکورددار بازی در سال پیش روست ـ و البته محسن کیانی و خاطره اسدی اشاره کنیم.


شنبه 9 اردیبهشت 1396 ساعت 10:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 254]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن