تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797853759




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزینه نهایی کاملا مشخص است/انتخاب گزینه نهایی با اجماع است/ رقبا و هوداران نظر خود را به شورا تحمیل نکنند/نتیجه آرای اخیر درباره شهردار همه چیز را روشن کرد


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:


سید محمود میرلوحی :
گزینه نهایی کاملا مشخص است/انتخاب گزینه نهایی با اجماع است/ رقبا و هوداران نظر خود را به شورا تحمیل نکنند/نتیجه آرای اخیر درباره شهردار همه چیز را روشن کرد
گزنیه نهایی کاملا مشخص است اما باید این مسیر با اجماع و هماهنگی اعضای شورا طی شود تا در وقت موعد گزینه نهایی معرفی شود. اگر بنا بر معرفی گزینه نهایی برای شهرداری تهران بود در روز چهارشنبه گزینه نهایی معرفی می شد بنابراین قصد شورا رفع تکلیف نیست بلکه هدفش کار در کنار فردی شایسته آنهم برای مدت چهار سال جهت پیشبرد اهداف مردم تهران و حل مشکلات این کلان شهر است.
روز نو : گزنیه نهایی کاملا مشخص است اما باید این مسیر با اجماع و هماهنگی اعضای شورا طی شود تا در وقت موعد گزینه نهایی معرفی شود. اگر بنا بر معرفی گزینه نهایی برای شهرداری تهران بود در روز چهارشنبه گزینه نهایی معرفی می شد بنابراین قصد شورا رفع تکلیف نیست بلکه هدفش کار در کنار فردی شایسته آنهم برای مدت چهار سال جهت پیشبرد اهداف مردم تهران و حل مشکلات این کلان شهر است.
به گزارش روز نو : :انتخاب شهردار تهران خود به خود با انصراف3 نفر از 7 نفری که به مرحله پایانی راه یافته بودند درحال رسیدن به ایستگاه پایانی است. این احتمال وجود دارد که تا روز موعود تنها دو تا سه نفر از نامزدهای فعلی باقی بمانند. آنچه مسلم است، نجفی بیشترین آراء اجماعی را به خود جلب کرده استو به نظر می رسد او از هم اکنون شهردار تهران است زیرا اصلاح‌طلبان شورای شهر بر روی او اتفاق نظر دارند. به بهانه بررسی فرایندهای حاصل در تغییرات ایجاد شده « خرداد نیوز» با سید محمود میر لوحی عضو شورای شهر پنجم به گفت و گو پرداخته که در ادامه می‌خوانید.


× طیف بندی در شورا بر سر نامزدهای اصلی از میان سه گزینه جدی بر سر کیست؟


نتیجه آرا در طی روزهای اخیر همه چیز را به خوبی نشان داد اما نتیجه نهایی به زودی اعلام می شود اما اکنون اعضای شورا بنا نیست که اظهار نظری درباره آنچه که بر سر نامزد نهایی برای شهرداری تهران تصمیم گرفته شده است، داشته باشند.


×انتخاب شهردار از سوی شورا بیشتر اجماعی است یا رقابتی؟


مسیر شورای پنجم تا به امروز بر اساس همکاری و تعامل بوده است، تشکیل زودهنگام کمیسیون قبل از آغاز کار رسمی شورای پنجم بیانگر این مهم است. برخلاف انتظار، دیدگاه های اعضای شورا بسیار زود به یکدیگر نزدیک شده و میان آنها هماهنگی لازم وجود دارد. بنابراین امروز در رابطه با انتخاب شهردار اعضای شورا به اجماع رسیدند، اعضای شورا 15 ویژگی برای شهردار تهران در نظر گرفته است که از میان آن ویژگی ها 7 نفر به عنوان نامزد شهرداری تهران برگزیده شده اند و هر 7 تن از نامزد شهرداری از ویژگی های لازم برای این جایگاه برخوردارند. به عبارتی نامزدهای پست شهرداری افردی باسابقه، باتجربه، خوشنام و پاکدست بوده و از سایر مولفه ها مانند اداره بهینه شهرداری و ایجاد درآمد پایدار و توانایی تعامل با قوای سه گانه و... بهره مندند. افکار عمومی می تواند نامزدهای شهرداری تهران را محک بزند. اگرچه برخی از اعضای شورای چهارم نظرات مخالفی درباره نامزدهای شهرداری دارند اما به هر روی جامعه ترتیب اثر این اظهارات را نمی پسندد. زیرا انتخاب رقبا در سالهای گذشته قالیباف بوده و امروز باید پاسخگوی عملکرد او باشند. بدیهی است که شورای پنجم دغدغه آینده را دارد و پاسخگوی مطالبات شهر تهران خواهد بود. به طور کل شورای پنجم با روش اجماع و هماهنگی بر سر انتخاب شهردار به جلو می روند. امید می رود که منتخب نهایی شورا 21 رای داشته باشد و در یک فضای صمیمی، مسئولانه و دموکراتیک که تا به امروز فرآیند انتخاب شهردار پیش رفت از این پس نیز شرایط به همین منوال رو به جلو برود.


× چرا برخی از نامزدهای شهرداری با وجود اینکه افرادی صاحب نام و شناس بودند موفق به کسب رای نشدند؟


عدم رای آوری برخی از نامزدها دلیلی بر این نیست که آنها به هیچ رای نداشته و یا مورد اقبال نباشند بلکه آرای این افراد توزیع شده است. به هر روی این افراد مورد نظر و اعتماد شورا هستند. اگر نامزدی در شورا رای کافی نیاورد بازهم مورد نظر و اعتماد شورا هستند و هر یک از نامزدها که در نهایت انتخاب شود نماینده منتخب هر 21 نفر هستند. شورای پنجم به سمت و سویی می رود که منتخب نهایی، شهردار هر 21 نفر باشد، همه به فرد منتخب برای تحقق مطالبات مردم کمک می کنند. اما باید به رقبای شورای شهر پنجم گفت که آنها در انتخابات اخیر تبلیغات گسترده ای انجام دادند علیرغم این تبلغیات گسترده موفق به کسب اعتماد مردم تهران نشدند. بنابراین نمی توان اعتماد مردم را نسبت به اعضای شورای پنجم یا لیست امید انکار کرد به همین دلیل رقبا را دعوت به صبوری می کنیم. طی چهار سال گذشته با وجود اینکه نیمی از اعضای شورای شهر چهارم اصلاح طلب بودند هیچ حق و جایگاهی برای آنها در شورا و شهرداری قائل نشدند. بنابراین رقبا اجازه دهند که شورای پنجم بر اساس تشخیص و تصمیم خود عمل کند. رسانه های هودار هم حق تخریب هیچ یک از نامزدها را نداشته و نباید نظر خود را به شورا تحمیل کند. جریان اصلاح طلب از سال 92 اعلام کرده است که مروج اخلاق سیاسی، مدارا و گذشت است بنابراین هر گروه و جریانی که بخواهد رقیب خود را تخریب کند، نمی پسندیم. روشهای تخریبی برخی ها به فرد مورد علاقه شان آسیب می زند. بنابراین تنها با روش ایجابی و اثباتی دوستان باید کاندیدای خود را بیشتر معرفی کنند.


× شانس کدامیک از سه گزینه نجفی، افشانی و مهر علیزده بیشتر از دیگری است؟


گزنیه نهایی کاملا مشخص است اما باید این مسیر با اجماع و هماهنگی اعضای شورا طی شود تا در وقت موعد گزینه نهایی معرفی شود. اگر بنا بر معرفی گزینه نهایی برای شهرداری تهران بود در روز چهارشنبه گزینه نهایی معرفی می شد بنابراین قصد شورا رفع تکلیف نیست بلکه هدفش کار در کنار فردی شایسته آنهم برای مدت چهار سال جهت پیشبرد اهداف مردم تهران و حل مشکلات این کلان شهر است.


خرداد




تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن