تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797955235




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزئیات تازه از جنایت‌های جانی بندرعباس/ قاتل سریالی با مدرک کارشناسی ارشد


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: جزئیات تازه از جنایت‌های جانی بندرعباس/ قاتل سریالی با مدرک کارشناسی ارشد
بازجویی‌های فنی از یک جانی در بندرعباس که تاکنون به قتل دو زن اعتراف کرده همچنان ادامه دارد و بازپرس جنایی دستور ویژه‌ای برای کشف بقایای اجساد قربانیان صادر کرده است.



جزئیات تازه از جنایت‌های جانی بندرعباس/ قاتل سریالی با مدرک کارشناسی ارشد
به گزارش ایسنا، بازجویی‌های فنی از یک جانی در بندرعباس که تاکنون به قتل دو زن اعتراف کرده همچنان ادامه دارد و بازپرس جنایی دستور ویژه‌ای برای کشف بقایای اجساد قربانیان صادر کرده است.


این در حالی است كه متهم كه در رشته حقوق تحصیل كرده با داستان‌سرایی به دنبال گمراه كردن كارآگاهان و پنهان كردن زوایای مختلف جنایت‌هایش است .


این مرد محمدرضا نام دارد و سرآشپز یكی از رستوران‌های بندرعباس است. او كه در رشته حقوق تحصیل كرده و چندی قبل هم در مقطع كارشناسی ‌ارشد رتبه یازدهم را به‌دست آورده بود، چند روز قبل، به اتهام دست داشتن در قتل زنی جوان بازداشت شد.


او در اعترافاتش گفت كه زن جوان را كه مدیر یك رستوران بود، به‌ دلیل اختلافات مالی به قتل رسانده است. او گفت: ما قرار بود یك رستوران راه بیندازیم و برای این كار من 10 میلیون تومان به او داده بودم اما او مدام از انجام كار طفره می‌رفت تا اینكه نقشه قتلش را كشیدم، به بهانه‌ای او را به خانه‌ام كشاندم و با چاقو چند ضربه به وی زدم. سپس جسدش را 9 تكه كردم و هر تكه را در یك سطل زباله انداختم .


افسر آگاهی كه مسئول بازجویی از این متهم بود در جریان تحقیقات پی برد كه 5 سال قبل هم در پرونده قتل زن دیگری از این متهم بازجویی كرده است اما در آن زمان چون دلایل محكمی علیه این مرد وجود نداشت آزاد شد که به همین دلیل تحقیقات از سر گرفته شد تا شاید با بازجویی از متهم راز قتلی كه 5 سال قبل رخ داده برملا شود.


متهم به‌دلیل اطلاعات حقوقی زیادی كه دارد مدام از اتهاماتش طفره می‌رفت و سعی در انحراف تحقیقات داشت اما سرانجام وقتی در تنگنای اطلاعاتی قرار گرفت به دومین جنایت نیز اعتراف كرد و گفت 5 سال قبل زنی را كه سوپروایزر یكی از بیمارستان‌های بندرعباس بوده به قتل رسانده است.


او گفت: مدتی با زن جوان در ارتباط بودم و او می‌دانست من زن و بچه دارم اما می‌خواست آبرویم را ببرد. به همین دلیل او را با چاقو به قتل رساندم و جسدش را مثله كرده و در نقاط مختلف شهر انداختم.


اعترافات این مرد در حالی است كه كارآگاهان احتمال می‌دهند او در قتل‌های دیگری نیز دست داشته باشد. از سویی تاكنون بقایای اجساد قربانیان كشف نشده و متهم با داستان‌سرایی سعی می‌كند تحقیقات را به انحراف بكشاند.


به همین دلیل بازجویی‌های فنی از وی ادامه دارد. از سویی دیگر او روز گذشته در حضور كارآگاهان جنایی صحنه دو جنایتی را كه مرتكب شده بازسازی كرد و جزئیات بیشتری از نحوه به قتل رساندن قربانیانش را شرح داد .


از سوی دیگر افسران آگاهی در شاخه‌ای دیگر از تحقیقات خود پی بردند متهم پس از قتل قربانیانش جواهرات آن‌ها را به یك مال‌خر فروخته است به همین دلیل با دستور بازپرس پرونده این مال‌خر بازداشت شد و تحت بازجویی قرار گرفت.


در همین حال قاضی محسن مینا، بازپرس جنایی بندرعباس دستوری ویژه برای بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته مكان‌هایی كه اجساد قربانیان در آنجا رها شده صادر كرد‌.


متهم تلاش می‌كند تا اجساد قربانیانش كشف نشوند و تحقیقات تكمیل نشود اما تحقیقات دراین‌باره ادامه دارد و افسران آگاهی به دنبال كشف اجساد و روشن شدن واقعیت هستند‌.


وی همچنین درباره سریالی بودن این جنایت‌ها گفت: متهم تاكنون به 2 قتل اعتراف كرده است اما تحقیقات از وی همچنان ادامه دارد...


تاریخ انتشار: ۱۳:۱۸ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - 25 July 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن