تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 10 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

وکیل اصفهان

لیست قیمت گوشی شیائومی

آیسان اسلامی

خرید تجهیزات صنعتی

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

اجاق گاز رومیزی

تور چین

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

خرید مبل تختخواب شو

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

دانلود رمان

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1793520285




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورود رقیب هراسی، خدعه، قدرت و پول به انتخابات یعنی خروج از مردم سالاری دینی / مردمی که به یک رییس جمهوری رأی می دهند در برابر تمام کارها و سخنان او که ممکن است در مسیر تضعیف دین و نظام باشد مسئول هستند


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:


نماینده ولی فقیه در سپاه:
ورود رقیب هراسی، خدعه، قدرت و پول به انتخابات یعنی خروج از مردم سالاری دینی / مردمی که به یک رییس جمهوری رأی می دهند در برابر تمام کارها و سخنان او که ممکن است در مسیر تضعیف دین و نظام باشد مسئول هستند
نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: متأسفانه در فراز و نشیب ها و انحرافات عده ای به دنبال لیبرالیزه کردن انقلاب، انقلابی زدایی از انقلاب و مقابله با اصول و ارزش ها بوده اند.
روز نو : نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: متأسفانه در فراز و نشیب ها و انحرافات عده ای به دنبال لیبرالیزه کردن انقلاب، انقلابی زدایی از انقلاب و مقابله با اصول و ارزش ها بوده اند.


به گزارش روز نو ؛ حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی در دومین روز از چهارمین همایش مشترک مدیران حوزه های علمیه، مسؤولان دفاتر مشترک نمایندگی ولی فقیه در سپاه و مسؤولان بسیج طلاب  و روحانیون کشور با عنوان  «نقش حوزه انقلابی در تحقق دولت مقاومت» که در مجتمع یاوران مهدی(عج)  قم در حال برگزاری است با اشاره به تقسیم بندی حکومت های مردم سالاری دینی، عنوان کرد: باید تفاوت میان مردم سالاری دینی براساس انتخابات با مردم سالاری دینی براساس بیعت بیان شود تا مردم با نقشی که قانون اساسی برعهده آنها گذاشته است آشنا شوند.


وی افزود: نقاط اشتراک و تفاوت هایی میان حکومت پیامبران و امامان با حکومت ولی فقیه وجود دارد که نیازمند تبیین است تا مردم بدانند که در حکومت ولایت فقیه، برخی از تکالیف بر عهده حاکم است و برخی از آنها بر عهده مردم قرار دارد.


به نوشته رسا، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: در مردم سالاری دینی بر مبنای انتخابات، قانون اساسی انتخاب چهار بخش مهم و تأثیرگذار بر سرنوشت کشور یعنی تعیین سرنوشت خبرگان، ریاست جمهوری، مجلس و شوراها را بر عهده مردم گذاشته شده است که نیاز است مردم در انتخاب خود وجهه شرعی موضوع را مورد نظر داشته باشند.


حجت الاسلام والمسلمین سعیدی مردم سالاری دینی را حاکمیت دین در جامعه با حضور مردم دانست و خاطرنشان کرد: در مردم سالاری دینی مردم با حضور خود حافظ و نگهبان دین هستند و دین نقش محوری دارد اما در دین مردم سالار، مردم محور هستند و دین در دست مردم است و آنها هر گونه که بخواهند با دین بازی کرده و از آن برای سود خود استفاده می کنند.


وی اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین چالش هایی که از ابتدای انقلاب تاکنون داشته ایم در موضوع ریاست جمهوری بوده است و متأسفانه در فراز و نشیب ها و انحرافات عده ای به دنبال لیبرالیزه کردن انقلاب، انقلابی زدایی از انقلاب و مقابله با اصول و ارزش ها بوده اند.


نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تأکید کرد: تفاوت مردم سالاری دینی با مردم سالاری غیردینی نیز در مبانی آنها است به گونه ای که در سیستم دینی حتی پیامبر هم حق ندارد کوچکترین تصرفی در مبانی و اصول حاکمیت دینی داشته باشد و این نظام حاکمیتی دارای چارچوب و استانداردهای منحصر بفردی است.


وی ادامه داد: در حکومت های لیبرال 4 عامل خدعه، قدرت، پول و رقیب هراسی در تعیین رأی مردم نقش دارد.


حجت الاسلام والمسلمین سعیدی ابراز کرد: فلسفه حکومت در دنیا بر این اساس استوار است و قوانین وضع شده از سوی ماکیاول و نیچه مبنای دروغ و تزویر و خدعه را برای ارضای حس قدرت طلبی قرار داده است.


وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر این عوامل در انتخابات ما نیز دخیل شوند در واقع از چارچوب مردم سالاری دینی خروج کرده ایم و مردمی که به یک نماینده و یا رییس جمهوری رأی می دهند در برابر تمام کارها و سخنان او که ممکن است در مسیر تضعیف دین و نظام باشد مسؤول هستند.


منبع: انتخاب


تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن