تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797780980




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیداحمدخاتمی: افرادی درصدد سکولاریزه کردن نظام هستند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: سیداحمدخاتمی: افرادی درصدد سکولاریزه کردن نظام هستند
امام جمعه موقت تهران گفت: اگر کسانی که دغدغه دین ندارند در رأس نظام قرار گیرند، جاده سکولاریزه کردن حکومت را صاف می‌کنند.
آفتاب‌‌نیوز :  آیت‌الله سیداحمد خاتمی در مراسم سوگواری و عزاداری شهادت امام جعفرصادق(ع) شهر آبیک که در مسجد ولیعصر(عج) این شهر برگزار شد، اظهار داشت: همانند آفتاب روشن است که کسانی در پی سکولاریزه کردن حکومت بوده و درصدد هستند حکومت دینی را به سمتی سوق دهند که دین در یک طرف و حکومت در طرف دیگر قرار گیرد.


وی با بیان اینکه اگر کسانی که دغدغه دین ندارند در رأس افراد نظام قرار گیرند، جاده سکولاریزه کردن حکومت را صاف می‌کنند، ادامه داد: در مسیر نظام اسلامی گرچه مقام معظم رهبری در رأس نظام هستند، اما پست‌های کلیدی دیگری وجود دارد که به مسؤولان سپرده می‌شود.


عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بیشترین کلمه‌ای که امام راحل تکرار کرده، الله، خداوند متعال و اسلام است، اضافه کرد: برخی دین را متن زندگی می‌دانند همانند امام خمینی(ره) که فرموده بودند، تمام مقصد ما مکتب ما است و بینش ایشان این بود که دین باید در متن زندگی باشد.


امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری هر وقت به اسلام عمل کردید، پیش می‌روید، اما هرجا عقب‌نشینی کردید، نقطه آسیب همین جا است که این دیدگاه رهبری، همان نگاه دین و اهل‌بیت(ع) است.


آیت‌الله خاتمی بیان کرد: امام علی(ع) فرمودند که اسلام و حکومت برادر هستند یعنی ماندگاری دین به این است که قدرت در دست اسلام باشد.


وی افزود: کسانی که اذعان می‌کنند با گفتن «مرگ بر آمریکا» چه چیزی به دست می‌آورید، چرا باید به مقاومت سوریه و عراق کمک کنیم، ما با سوریه، عراق و فلسطین و حزب‌الله چه‌کار داریم و چرا برای سوریه پول خرج کنیم، منطق و ادبیات افرادی است که دین را در حاشیه زندگی قرار داده‌اند.


* ما همه سرباز توایم خامنه‌ای


عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری مطرح کرد: اگر در سوریه با گروهک تروریستی داعش نجنگیم باید در خیابان‌های کشور با آن‌ها بجنگیم که البته امروز در هزار کیلومتری دشمنان را زمین‌گیر و با آنان مبارزه می‌کنیم.


امام جمعه موقت تهران تأکید کرد: با توجه به تفکرات مختلف در کشور یک قیچی وجود دارد که دارای دو تیغه است که قصد دارند اسلام ناب محمدی را قیچی کنند.


آیت‌الله خاتمی تبیین کرد: گروهی روشنفکران بیمار هستند که سکولاریزم را دنبال می‌کنند و دین را از سیاست جدا می‌دانند، گروهی هم به دنبال منبر، مداح و روحانی بی‌تفاوت به امام و شهدا هستند و در روضه‌ها درخواست سخن گفتن از قبر و قیامت دارند و مدعی هستند بصیرت‌افزایی به درد نمی‌خورد که تفکر خطرناکی است.


وی تشریح کرد: باید همه در صراط مستقیم باقی بمانیم، چراکه جز صراط مستقیم و ولایت راه‌های دیگر منجر به نتیجه نمی‌شود و سر دادن شعار «ما همه سرباز توایم خامنه‌ای، گوش به فرمان توایم» شعار درستی است.


عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، معرفی امام صادق(ع) به عنوان دانشمند بریده از سیاست را نادرست عنوان کرد و متذکر شد: عمده کار امام صادق(ع) کار فرهنگی بوده که عقبه سیاسی داشته است.


امام جمعه موقت تهران یادآور شد: رضاخان مبارزه با روحانیت را از جایی آغاز کرد که گفته بود در هر شهری فقط یک عمامه به سر آن هم 80 ساله باید باشد و تمام حوزه‌های علمیه به غیر از حوزه علمیه شهر مقدس قم را تعطیل و آن‌ها را تبدیل به مدارس دخترانه کرد که بدحجاب‌ها مشغول تحصیل در حوزه‌های علمیه شدند.


آیت‌الله خاتمی با اشاره به دوران امامت امام صادق(ع) اضافه کرد: دوران امامت این امام همام، 34 سال بود که 10 سال آن در دوران حکومت مروانیان و 24 سال دیگر آن آغاز حکومت بنی‌عباس بود.


امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: در دوران بنی‌مروان قیام زید ابن‌ علی‌‌بن حسین شهید شکل گرفت و امام صادق(ع) مصحلت ندانستد که به صورت آشکار وارد این موضوع شوند، اما از زید تجلیل‌های فراوانی کردند.


* دشمن درصدد تخریب انقلاب اسلامی است


آیت‌الله خاتمی بیان کرد: هیچ کدام از ائمه‌اطهار(ع) دور از سیاست نبودند و در زیارت جامعه‌ کبیره به این موضوع اشاره شده است.


وی یادآور شد: تخریب مکاتب و شخصیت‌های الهی از آغاز بعثت‌ها تاکنون به شیوه‌های تخریب از بیرون و درون بوده که در عمر 38 ساله انقلاب، دشمنان این دو شیوه را تجربه کرده‌اند.


امام جمعه موقت تهران جنگ تحمیلی را جلوه مشخص تخریب از بیرون دشمنان عنوان کرد و ادامه داد: دشمنان به تمام معنا وارد میدان شدند تا انقلاب اسلامی و نظام را از ریشه بزنند.


آیت‌الله خاتمی اضافه کرد: صدام سه روز مانده در حمله به ایران در مصاحبه‌ای بیان کرده بود که ادامه مصاحبه را سه روز دیگر در تهران انجام می‌دهم، یعنی دشمنان با فرستادن صدام و حمله نظامی به ایران قصد محو کردن نظام را داشتند، اما انقلاب باقی ماند و صدام رفت و محو شد.


وی تأکید کرد: منافقان به عنوان عوامل و نوکران آمریکا 17 هزار نفر را ترور کردند که برخی از رفتارهای ددمنشانه گروهک تروریستی داعش را در سال 59 و 60 منافقان انجام داده‌اند.


به گزارش فارس،آیت‌الله خاتمی افزود: تمام انبیا و امامان(ع) با تهمت‌هایی همانند مجنون، سفیه، جاه‌طلب و ... مواجه بوده‌اند تا آنان را از چشم مردم بیندازند و امروز نیز در فضای مجازی تهمت‌هایی علیه ولایت، فرزندان و همراهان ایشان وجود دارد تا رهبری را از چشم مردم بیندازند.


وی ادامه داد: هر دروغی که ضدانقلاب در فضای مجازی می‌گوید درصدد تخریب ولایت است.






۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن