تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى الله عليه و آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797907569




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخواست حلقه طرفدار روسیه در اطراف اسد: از ایران فاصله بگیرد


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:


سایت «ورلد تریبیون» به نقل از منابع آگاه گزارش داد
درخواست حلقه طرفدار روسیه در اطراف اسد: از ایران فاصله بگیرد
روس‌ها خواستار محدود کردن تسلط تهران هستند. روسیه اجازه نمی دهد که ایران مشابه عراق در سوریه نیز نفوذ زیادی داشته باشد. توافق بین پوتین و ترامپ نیز نشان می‌دهد که روس‌ها خواستار اعمال فشار بیشتر بر اتحاد حزب‌الله، ایران و اسد هستند.
روز نو : روس‌ها خواستار محدود کردن تسلط تهران هستند. روسیه اجازه نمی دهد که ایران مشابه عراق در سوریه نیز نفوذ زیادی داشته باشد. توافق بین پوتین و ترامپ نیز نشان می‌دهد که روس‌ها خواستار اعمال فشار بیشتر بر اتحاد حزب‌الله، ایران و اسد هستند.


سرویس بین‌الملل- سایت «ورلد تریبیون» در گزارشی به نقل از منابع آگاه اشاره کرده است که طرفداران روسیه که در حلقه اطرافیان اسد و مشاوران او حضور دارند از او خواسته‌اند که از ایران فاصله بگیرد و به مسکو نزدیک‌تر شود و نیروهای حزب الله لبنان و سایر شبه نظامیان شیعه مورد حمایت ایران در سوریه را وادار به خروج و بخشی را به پیوستن و ادغام در ارتش آن کشور کند. 


به گزارش روز نو ؛ این سایت در گزارش می افزاید: «آنان علاوه بر این خواستار آن هستند که دولت اسد از حزب الله لبنان فاصله بگیرد. «ایمن عبدالنور» یکی از اصلی‌ترین ناشران اخبار ضد دولت سوریه و رهبر جامعه مسیحیان تبعیدی آن کشور در دبی می‌گوید که یک جناح از طرفداران مسکو در درون نظام سوریه حضور دارند که می خواهند سوریه سکولار باقی بماند و شامل افسرانی باشد که در روسیه آموزش دیده‌اند. آنان مخالف کسانی‌اند که خواستار حذب بیشتر حمایت از جانب ایران هستند». 


درخواست حلقه طرفدار روسیه در اطراف بشار اسد: از ایران فاصله بگیرد


این سایت می نویسد که کرملین بدنبال آن است که اسد سیاست‌اش را در قبال حزب الله و گروه‌های شبه نظامی شیعه تغییر دهد و نظارت مستقیم ارتش و افسران نظامی سوری را بر قوای نظامی قرار دهد. 


«هلال خشان» استاد علوم سیاسی در دانشگاه آمریکایی بیروت اشاره می‌کند که روس‌ها در حال فشار بر اسد هستند تا شبه نظامیان را در ارتش ادغام کند و یک نیروی مسلح واحد ایجاد کند. 


خشان می‌گوید که روس‌ها نگران هستند استقلال‌عمل بیش از اندازه حزب‌الله لبنان در سوریه به نفع ایران تمام شوئد. او اشاره می‌کند ایران از حزب الله به عنوان بخشی از طرح خود برای ایجاد یک مسیر زمینی از ایران به لبنان استفاده می کند؛ این چیزی نیست که روس ها با آن کنار بیایند. آنان خواستار محدود کردن تسلط تهران هستند. روسیه اجازه نمی دهد که ایران مشابه عراق در سوریه نیز نفوذ زیادی داشته باشد. 


این سایت اشاره می‌کند که توافق بین پوتین و ترامپ نیز نشان می‌دهد که روس‌ها خواستار اعمال فشار بیشتر بر اتحاد حزب‌الله، ایران و اسد هستند. 


مردخای کدر یکی از افسران پیشین سازمان اطلاعات نظامی اسرائیل می‌گوید: «البته در این ناحیه در هیچ کجا غذای رایگان سرو نمی‌شود. حزب‌الله لبنان می‌خواهد سهم خود را در سوریه از تقسیم آن داشته باشد. ارتش اسد باید قدرت و اعتماد به نفس خود را دوباره بدست آورد، روس‌ها باید از ارتش درخواست کنند و ایرانی‌ها نیز در نهایت مجبور به رضایت دادن به خواسته‌ها شوند». 


احمد یک راننده امبولانس ۲۰ ساله از حلب می‌گوید که پیام خزب الله روشن است آنان به روس ها می‌گویند فکر نکنید می‌توانید بدون ما سازش و مصالحه‌ای انجام دهید و تصمیمی بگیرید. او می‌گوید زمانی که شبه‌نظامیان شیعه جلوی خودروها را می گرفتند ناگهان هواپیماهای جنگی روسی در آسمان دیده شدند. نیروهای حزب الله شروع به تیراندازی هوایی کردند و سپس اجازه دادند تخلیه ادامه یابد. 


«نورا الیور» می گوید که در حال حاضر تعداد زیادی از نیروهای حزب الله از سوریه عقب‌نشینی کرده و به حدود ۱۵ تا ۲۰ هزار نیرو رسیده‌اند. او اشاره می‌کند که بیش از هزار لبنانی در نبرد در سوریه جان خود را از دست داده‌اند و حزب الله خود را برای جنگی دیگر در مرز اسرائیل و لبنان آماده می‌کند. 


آفتاب




تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن