تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797827000




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اگر فریدون، برادر رئیس قوه‌قضاییه هم بود،همین‌گونه رفتار می‌شد/روحانی صبور است


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: اگر فریدون، برادر رئیس قوه‌قضاییه هم بود،همین‌گونه رفتار می‌شد/روحانی صبور است
سخنگوی دولت اعلام کرد: کسانی که فکر می کنند در قرارداد نفتی رفتار غیرقانونی انجام شده به جای تشویش اذهان عمومی، اسناد خود را به دستگاه قضا ارائه کنند./نوبخت با اشاره به وضعیت جسمی حسین فریدون طی روزهای گذشته خاطرنشان کرد: دوت به قوه قضاییه احترام می‌گذارد اما اینکه فرد سالمی هنگام بازجویی این گونه می‌شود باید از مسئولان سوال شود. ما اعتماد و اطمینان به قوه قضاییه داریم و امیدوارم با نگرش سیاسی به مسئله ورود نکنند. باید مراحل پیگیری مشخص شود تا افراد بدانند که چه باید انجام دهند تا این گونه سلامتی خود را از دست ندهند./سخنگو دولت درباره مبلغ وثیقه هم تصریح کرد: ممکن است سوال شود این چه عددی برای وثیقه است از من سوال نکنید از کسی که قرار صادر کرده، بپرسید.
آفتاب‌‌نیوز : سخنگوی دولت تاکید کرد: توتال حاصل برجام و دستاورد دولت برجام است که بی‌سابقه است.
اگر فریدون، برادر رئیس قوه‌قضاییه هم بود،همین‌گونه رفتار می‌شد/روحانی صبور است



به گزارش آفتاب‌نیوز، محمد باقر نوبخت در نشست هفتگی خود با اصحاب رسانه با اشاره به قرارداد توتال گفت: دو دیدگاه متفاوت به این قرارداد وجود دارد، عده‌ای معتقد هستند که این قرارداد و درآمدش یک سرمایه‌گذاری خارجی است که در پایان بیست سال، هفتاد و سه میلیارد دلار برای کشور درآمد دارد.


پترو پارس پیمان‌کار ایرانی قرارداد ایران و توتال است


او افزود: برخی‌ها می‌گویند چرا سهم ایران در این قرارداد کم است، توتال قراردادی بین شرکت ملی ایران، شرکت چینی و توتال است که یک کنسرسیوم خارجی است.


سخنگوی دولت با بیان اینکه شرکت پترو پارس به‌ عنوان یک پیمان‌کار ایرانی در این قرارداد حضور دارد، اظهار داشت: توتال حاصل برجام و دستاورد دولت برجام است که بی‌سابقه است.


طرح سه فوریتی برای قرارداد نفتی درست نیست 


به نوشته خبرگزاری ایلنا، نوبخت درباره مخالفان تصریح کرد: عده‌ای این قرارداد را نفی می‌کنند. نمایندگان مردم نظر می‌دهند که دلسوز هستند، شخصی که طرح سه فوریتی را مطرح کرد می‌دانیم محترم و با ایمان است. وقتی قراردادی که با توجه به شرایط در بسته می‌شود طرح سه فوریتی درست نیست.


او ادامه داد: عده‌ای هم شاهد از سر منطق صحبت نکنند ما توقع سخن سبک از سوی کسی را نداریم. 


شورای اقتصاد قرارداد توتال را تایید کرد


رئیس سازمان برنامه و بودجه به مخالفان قرارداد توتال خاطرنشان کرد: کسانی که مخالف توتال هستند به جای طرح مسائل در رسانه‌ها و تشویش اذهان عمومی مدارک خود را به قوه قضائیه ارائه دهند تا مرجع قضایی حکم دهد.


نوبخت با بیان اینکه تشویش اذهان عمومی خود محل جرم است، ابراز داشت: ما باید به قانون نگاه کنیم و بینیم چه می‌گوید. این شورای اقتصاد است که باید بگوید خلاف منافع ملی است که این شورا قرارداد را تائید کرد. قانون بعدی، تائید سه قوه است. قوه مقننه در بازنویسی ماده هفت مقرر کرد به هنگام بستن قراردادهایی مانند توتال یک هیات متشکل از رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و رئیس کمیسیون انرژی هم باشند. از طرف قوه قضائیه نیز نماینده و دادستان کل، از دولت هم وزیران نفت و اقتصاد و رئیس سازمان برنامه و بودجه حضور داشته باشند.


از بالا تا پایین نظام در ارتباط با قراردادهای نفتی نظر داده‌اند


او افزود: این هیات نظارت باید گزارش خود را به مجلس و مقام معظم رهبری ارائه کند، این هیات باید حجم مالی، تبادلات و سود مورد بررسی قرار دهند. جلسه هیأت نظارت روز گذشته با حضور آقای منتظری دادستان کل کشور تشکیل شد. متن قرارداد برای رئیس مجلس هم ارائه کردیم و هفته آینده قرار است پاسخ دهند. 


معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت یازدهم تکلیفی برای خود تعیین کرده است که قراردادهای نفتی برای سرمایه‌گذار خارجی جاذبه داشته باشد و منافع ملی ما هم حفظ شود، عنوان کرد: از بالا تا پایین نظام در ارتباط با قراردادهای نفتی نظر داده‌اند. شورای اقتصاد و هیات عالی نظارت ورود به کار کرده‌اند.


شورای امنیت ملی قراردادهای نفتی را بررسی می‌کند


نوبخت درباره بحث محرمانگی قراردادهای نفتی یادآور شد: مسئله محرمانه و رازداری بحث جدایی است. اینکه گفته قرارداد محرمانه است، امری جدا است. شورای امنیت ملی از این پس این قرارداد را بررسی می‌کند. همه ارکان نظام و همه دستگاه‌ها، اصل قرارداد در دست‌شان است.


سخنگوی دولت خطاب به رسانه‌ها بیان کرد: رسانه‌ها لطفا اطلاع‌رسانی دقیق کنند. ما در ارتباط با توتال خیلی قرار داریم، قرار نیست با تحریم‌ها پول شرکت‌ها برگشت بخورد. شرکت‌های که در این قرارداد حضور دارند، زبده این کار هستند، پرتاب موشک نیست که ما بگوئیم کارمان خوب یا بد است. هر چند در آن قضیه باید حقوقدانان نظر بدهند.


نظر دولت را به سمع و نظر مردم خواهیم رساند


نوبخت اضافه کرد: می‌گویند دولت خائن است. این امر درست نیست. قطعا نظر هیات دولت را به سمع و نظر مردم خواهیم رساند. 


شش میلیون و ۶۰۰ هزار تن گندم تاکنون خریداری شده است


او درباره خرید گندم گفت: شش میلیون و ۶۰۰ هزار تن گندم تا این لحظه خریداری شده که بالغ بر هشت هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان است و چهار هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان به گندم‌کاران پرداخت شده است. ۱۷ هزار و ۸۳۱ میلیارد تومان به ۲۵ هزار و ۳۹۶ بنگاه کوچک تسهیلات پرداخت شده است.


مطمئنیم اگر فریدون، برادر روسای قوای مقننه و قضاییه هم بود همین‌گونه رفتار می‌شد


معاون رئیس‌جمهور در پاسخ به سوالی درباره احضار حسین فریدون هم اظهار داشت: از سال‌های قبل مطالبی را پیرامون آقای فریدون مطرح می‌کردند، چون رییس‌جمهور به تمکین قانون معتقد هستند ایشان (حسین فریدون) هم برای پاسخگویی به مراجعه می‌کردند، در آخرین مرحله قراری را صادر کردند که رقم بالایی بود و در آن وقت شب امکان مهیا کردن نبود که با کمک دوستان ایشان خانه‌های این افراد وثیقه قرار گرفت و مبلغ وثیقه تامین شد.


نوبخت ادامه داد: امیدواریم قضات ما بر پایه عدالت رفتار کنند و وقتی برادر رییس‌جمهور را مورد بازحویی و تحقیق قرار می‌دهند، موجب قوت ماست که اگر برادر روسای قوه‌قضاییه و مقننه باشند هم این گونه رفتار می‌کنند، چون قوه قضائیه ما مستقل است.


باید مراحل پیگیری مشخص شود تا افراد بدانند که چه باید انجام دهند


سخنگو دولت درباره مبلغ وثیقه هم تصریح کرد: ممکن است سوال شود این چه عددی برای وثیقه است از من سوال نکنید از کسی که قرار صادر کرده، بپرسید.


نوبخت با اشاره به وضعیت جسمی حسین فریدون طی روزهای گذشته خاطرنشان کرد: دوت به قوه قضاییه احترام می‌گذارد اما اینکه فرد سالمی هنگام بازجویی این گونه می‌شود باید از مسئولان سوال شود. ما اعتماد و اطمینان به قوه قضاییه داریم و امیدوارم با نگرش سیاسی به مسئله ورود نکنند. باید مراحل پیگیری مشخص شود تا افراد بدانند که چه باید انجام دهند تا این گونه سلامتی خود را از دست ندهند. 


به نوشته خبرگزرای تسنیم، سخنگوي دولت در پاسخ به سوالی مبني بر اينكه آيا بازداشت فریدون تاثیر بر چینش کابینه دارد گفت:  این اقداماتی که شما اشاره کردید تاثیری بر اراده روحانی ندارد، او بسیار صبور و خویشتن دار عمل می کند و بسیار زیرک است و می داند برخی اقدامات برای برهم زدن ثبات انجام می شود اما از اعتدال خارج نمی شود.



ادامه داد... 









۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن