تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797008841




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظر سردار شریف «ورود سپاه به عرصه اقتصادی»


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: نظر سردار شریف «ورود سپاه به عرصه اقتصادی»
مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: هجمه‌ها به سپاه متوجه فعالیتهای عرصه سازندگی شده و با کلید واژه «ورود سپاه به عرصه اقتصادی» دنبال می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در سومین همایش و کارگروه تخصصی روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) که در سالن همایش‌های گروه تخصصی سپاسد برگزار شد با اشاره به نقش و جایگاه روابط عمومی و اطلاع رسانی در فعالیت‌های سپاه گفت: در سال های اخیر، با پیشرفت علم و فناوری و گسترش رسانه ها از سویی و نیز طیف گسترده هجمه هایی که از سوی معاندین و دشمنان انقلاب اسلامی بر علیه نظام و نهادهای انقلابی همچون سپاه صورت می پذیرد، اهمیت و جایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی در سپاه بیش از پیش نمایان می شود.


شریف با اشاره به اقتدار سپاه در عرصه های دفاعی، بویژه در حوزه موشکی و جایگاه موضوع اطلاع رسانی در برجسته سازی این نمادهای عزت آفرین، تصریح کرد: به طور مثال در حمله موشکی سپاه به مراکز فرماندهی تروریستهای تکفیری که اخیرا صورت گرفت، با انجام اقدامات رسانه ای و اطلاع رسانی دقیق، آحاد ملت ایران عملکرد مقتدرانه سپاه را تحسین کردند.


سخنگوی سپاه با مقایسه سمت و سوی هجمه های دشمنان به سپاه در گذشته با مقطع کنونی، با بیان اینکه هجمه سیاسی برعلیه سپاه دیگر نخ نما شده است، تصریح کرد: در گذشته هجمه ها علیه سپاه به طور عمده در حوزه سیاسی و نظامی بود، اما امروز به دلیل توان بازدارنده و اقتدار دفاعی ما که دوست و دشمن به آن اذعان دارند، این هجمه ها متوجه فعالیتهای عرصه سازندگی شده و با کلید واژه "ورود سپاه به عرصه اقتصادی" دنبال می‌شود.


وی افزود: امروز شاهدیم که رسانه های معاند و متاسفانه برخی در داخل کشور، فعالیتهای سپاه در عرصه سازندگی را اقتصادی و با نگاه منفعت طلبانه معرفی می کنند، در حالی که حضور و نقش آفرینی سپاه در این عرصه تنها با هدف خدمت به مردم و سازندگی و آبادانی ایران اسلامی صورت گرفته و سپاه هیچ گونه نگاه کاسب کارانه ای را در این عرصه دنبال نمی کند.


مسئول روابط عمومی کل سپاه با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی فعالیتهای عرصه سازندگی همچون عرصه های دفاعی تصریح کرد: اگر آنطور که در حوزه موشکی و شلیک موشک به سوی مواضع داعش اطلاع رسانی کردیم، در عرصه سازندگی نیز عمل کنیم، ملت ایران با نقش پذیری و اقدامات و نیز دستاوردهای ارزنده ای که سپاه در حوزه سازندگی برای کشور به ارمغان آورده است بیش از پیش آشنا شده و اینگونه اقدامات که محصولی جز آسایش مردم را در پی ندارد را تحسین می کنند و بد خواهان دیگر نمی توانند از این طریق به سپاه هجمه وارد کنند.


شریف در پایان با تاکید بر اینکه استقلال در حوزه نظامی و امنیتی با استقلال در حوزه اقتصادی تفاوتی ندارد، اضافه کرد: همانگونه که مجاهدت و ایثار رزمندگان در دوران دفاع مقدس را با نشر فرهنگ ایثار و شهادت اشاعه و گسترش یافت، در سایر عرصه های خدمت رسانی و مجاهدت همچون سازندگی که ثمرات بی بدیل و ارزشمندی را برای مردم و نظام اسلامی ما به همراه داشته می بایست اطلاع رسانی صورت پذیرد.


منبع: سپاه نیوز




۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن