تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796889021




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت‌الله علم‌الهدی: تعامل با دشمن در عرصه بین الملل یک کار ضد انقلابی و ضد رهنمود رهبری است


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: آیت‌الله علم‌الهدی: تعامل با دشمن در عرصه بین الملل یک کار ضد انقلابی و ضد رهنمود رهبری است
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: استکبارستیزی باید به عنوان اصل محوری در سیاست خارجی قرار گیرد.
آفتاب‌‌نیوز : آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد گفت: امروز روز 23 تیرماه مصادف با سالروز همبستگی مردم با ولایت و رهبری در سال 78 است. توطئه‌ای که جریان استکبار در 18 تیر 78 انجام داد اما در روز 23 تیرماه حرکت مردمی علیه عوامل دشمن اجرا شد.


علم‌الهدی ادامه داد: 2 تا 5 هزار نفر در واقعه گوهرشاد کشتهشدند و یک جریان نیز در سال 78 رخ داد که متفاوت با یکدیگر نبودند. اگر عناصری انقلاب را قبول نکردند یا در مقام ستیز با انقلاب هستند انسان‌های بریده از مردم بودند که پشت به جامعه کرده بودند اما انقلاب جبهه فراگیر همه مردم است.


وی افزود: شناختی که از جریان انقلاب در جامعه خودمان بدست می‌آوریم در قالب چند اصل است، اصل اول اصل استکبارستیزی است که در حال توسعه آن هستیم. استکبارستیزی سرلوحه سیاست خارجی ما قرار گیرد.


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مسئله جبهه انقلاب به معنای دوقطبی‌سازی کشور و جامعه نیست چون جبهه انقلاب، جبهه فراگیر همه ملت است. این‌گونه نیست که در جامعه و کشور ما در مقابل جبهه انقلاب، یک جریان غیرانقلابی یا یک جریان ضد انقلابی بتواند یک جبهه تشکیل بدهد، اگر عناصری انقلاب را قبول نکردند و یا در مقام ستیز با انقلاب هستند و یا در عرصه‌های مختلف از فرصت‌های شیطانی برای یک حرکت مذبوحانه در برابر انقلاب می‌خواهند استفاده کنند، اینها انسان‌های بریده از مردم و جامعه هستند که به مردم و انقلاب پشت کرده‌اند، جبهه انقلاب، جبهه فراگیر همه جامعه و مردم است.


وی بیان کرد: باید حواسمان به اصل استکبارستیزی باشد. اجرای هر برنامه و شگردی در روابط بین‌الملل که در عرصه تعامل با دشمن و استکبار باشد، صددرصد ضد انقلابی و ضد جبهه انقلابی و ضد رهنمود رهبری است و برای مردم ما قابل تحمل نیست.


وی با اشاره به جبهه دفاع از ارزش‌ها خاطرنشان کرد: اگر ارزش‌های دینی ما در معرض خطر قرار گیرد و دشمن بخواهد با ترویج ولنگاری، سفره دین را از زیر پای جوان‌ها بکشد تا مقاومت آنها را سست کند، جبهه انقلاب قهرمانانه می‌ایستد و از تمام اصول ارزشی دفاع می‌کند.


امام جمعه مشهد گفت: باید این واقعیت را قبول کنیم که مسئله دفاع از ارزش‌ها و دفاع از حجاب، تنها یک وظیفه حکومتی نیست، حکومت مسئولیت دارد چون این مسئله ارزشی است و اقتضا دارد در مسئله حجاب بکوشد و از تمام ظرفیت‌ها استفاده کند و یا در مسئله پیشگیری از جرم در این حوزه برعهده دستگاه‌های حکومتی در حوزه قضایی و امنیتی در مقابله با بی‌حجابی است.


علم‌الهدی با بیان اینکه اصل دفاع از حجاب متوجه جبهه انقلاب است تاکید کرد: جبهه انقلاب جبهه فراگیر همه مردم و مسلمانان و مومنان است و لذا دفاع از حجاب وظیفه همه است، شما چه کرده‌اید؟ همه وظیفه دارند، این جبهه، جبهه انقلاب است و وظیفه‌اش دفاع از ارزش‌ها است.


وی خاطرنشان کرد: ایستادن پای خیمه ستون نظام یعنی مقام معظم رهبری وظیفه جبهه انقلاب است، نظامی از نظر ما مشروعیت دارد که به امام معصوم(ع) متصل باشد و مسئله رهبری و ولایت، مسئله مشروعیت این نظام است. از این نظر ستون خیمه این نظام، ولایت است. از سوی دیگر محور سیاستمدار روشن اندیش نظام نیز مقام ولایت است. از این نظر ستون خیمه نظام، مقام ولایت است و ایستادگی در پای خیمه ستون نظام، اصل اصیل انقلاب است.


علم‌الهدی عنوان کرد: جبهه انقلاب تشکیل شده است و خوشبختانه با همین قدرت این جبهه مسیر خودش را ادامه می‌دهد تا به نقطه مقصد نهایی خودش که فرج امام زمان(عج) است برسد.
منبع: تسنیم 




۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن