تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شمار قطره هاى آبها و ستارگان آسمان و ذرات گردوغبار پراكنده در هوا وحركت مورچه برسنگ ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797120984




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دفاع باهنر از قرارداد توتال/نباید توقع داشت روحانی باهنر را معاون اول خود کند/انتقاد از تندروی‌ها بعد از انتخابات


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: دفاع باهنر از قرارداد توتال/نباید توقع داشت روحانی باهنر را معاون اول خود کند/انتقاد از تندروی‌ها بعد از انتخابات
دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به وجود برخی انتقادات نسبت به اقدامات دولت در عرصه سیاسی و فرهنگی تاکید کرد: اگر من جای آقای روحانی بودم حتما باهنر را به عنوان معاون اول خود انتخاب نمی‌کردم و نباید چنین توقعی هم داشت.
آفتاب‌‌نیوز : محمدرضا باهنر عصر امروز در نشست خبری خود ضمن بیان این مطلب، در خصوص احتمال حضورش در کابینه دولت دوازدهم گفت: من بسیاری از اقدامات دولت یازدهم را تایید و تحسین کردم اما طبیعتا اختلاف نظرهای جدی از نظر سیاسی و فرهنگی با این دولت دارم بنابراین چنین فردی نمی‌تواند به عنوان معاون اول در دولت باشد.


دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین ادامه داد: من اعتقاد دارم باید به دولت مستقر کمک کرد. در زمان انتخابات نیز همه طرفین برای حل مشکلات اولویت‌دار مردم همچون رونق اقتصادی، اشتغال و مسائل زیست محیطی به اجماع رسیدند و می‌دانند که مطالبات اصلی مردم چیست که برای پاسخگویی به این مطالبات همه وظیفه کمک به این دولت را دارند. در عین حال باید نقد مشوقانه داشت.


باهنر در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا در کابینه دولت دوازدهم حضور پیدا می‌کند یا خیر، اظهار کرد: باید دید این خواست دو طرف است یا یک طرف و یا هیچکدام.


وی همچنین در خصوص مطرح شدن آتش‌بس داخلی توسط یکی از نمایندگان پیشین مجلس، گفت: با کمال تاسف باید بگویم که هنوز بعد از انتخابات رگه‌هایی از تندروی از سوی هردو طرف دیده می شود که ظاهرا این مسائل تا استقرار کامل دولت و گرفتن رای اعتماد وزرا در مجلس ادامه می‌یابد و اما جریان‌های سیاسی بهتر است جامعه را به سمت رادیکالی شدن نبرند.


این فعال سیاسی اصولگرا خاطر نشان کرد: در همین راستا نیازی نیست که آقای روحانی در صحبت‌هایشان هنوز تکه‌هایی بیاندازند و طرف مقابل هم از حالا مچ‌گیری کند یا بگوید که دولت دوازدهم ناکارآمد است.


باهنر تاکید کرد:‌ کسی نباید از حضور سپاه و نیروهای سازندگی در اقتصاد گله‌مند باشد که رئیس‌جمهور گاهی اوقات صحبت هایی در این زمینه می‌کند چرا که حتی ارتش آمریکا پیمان کاری‌های بزرگی در کشور خود و سایر کشورها دارد و به طور کلی در بسیاری کشورها نیروهای مسلح در زمان صلح برای عمران و سازندگی اقدام می‌کنند.


وی با اشاره به انتقادات موجود در خصوص انعقاد قرارداد نفتی با شرکت توتال فرانسه گفت:‌ ممکن است این قرارداد اشکالاتی داشته باشد اما برای رشد هشت درصدی که در برنامه ششم توسعه نیز آمده نیاز به سرمایه خارجی داریم و باید جذب سرمایه کنیم که راه آن همین است. البته در عین حال نباید راه برای سرمایه گذاران داخلی بسته شود اما در جذب سرمایه خارجی نیز این راه را تنگ نمی کند.


دبیر کل جامع اسلامی مهندسین خاطر نشان کرد: رقابت در حال حاضر باید در کشورهای دیگر باشد نه در داخل کشور  و مسائل حاشیه‌ای نیز نباید توسط دولت تکرار شود.


وی در خصوص نقد قوای سه گانه اظهار کرد: نقد اگر مشوقانه باشد از برکات  نظام جمهوری اسلامی است و همه باید با سعه صدر نقد مشوقانه را بپذیرد.


باهنر با بیان اینکه باید از تضعیف قوا و نقدهای مخرب خودداری کرد، تصریح کرد: نقدی که برای اصلاح امور باشد، نیاز کشور است که روسا و مدیران نیز باید با سعه صدر آن را بپذیرند و در این رابطه کم حوصله و متعصب نباشند.


این فعال سیاسی اصولگرا در خصوص مطرح شدن بحثی تحت عنوان ایجاد «دولت در سایه » گفت:‌ تمام رقابت‌های سیاسی و حتی مردم سالاری دینی در کشور ما باید در غیبت چند حزب مقتدر فراگیر و با چارچوب قانونی تحلیل شود که دولت در سایه نیز در غیبت این احزاب معنایی ندارد چون اگر احزاب حاکم باشند مقررات و تعاملات تعریف شده درون حزبی افراد حزب را به یکدیگر متعهد می گرداند  البته ممکن است جمنا قصد کند که حزب شود که من در این رابطه خبری ندارم و گویا هدف آن‌ها این است که احزاب اصولگرا را دور هم جمع کنند. خود من در این دولت در سایه نیز حضور ندارم.


رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره وضعیت مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز گفت:‌ قانون زمان مشخصی برای تصدی بر مجمع تشخیص و حضور اعضای آن مشخص نکرده و مقام معظم رهبری برای آن تصمیم می‌گیرند. ما هم منتظریم حضرت آقا در این رابطه تصمیم گیری کنند که فکر می‌کنم انتخاب ریاست آن باعث شده کمی طول بکشد چون اسم یکی از بزرگان برای ریاست مطرح بود اما کسالتی برای ایشان به وجود آمد بنابراین تا تصمیم رهبری باید صبر کنیم.


وی همچنین در رابطه با اعضای کابینه دولت دوازدهم اظهار کرد: مصلحت دولت و مملکت نیست و امکانش هم وجود ندارد که در دولت آینده کسانی که تکلیف شان با فتنه مشخص نشده حضور پیدا کنند. البته برخی نسبت به مواضع خود تجدید نظر کرده‌اند اما هنجار شکننان و کسانی که در فتنه نقش داشتند نباید در دولت حضور پیدا کنند.


باهنر در ادامه از اقدام قوه قضاییه برای پیگیری موضوع توهین به رئیس‌جمهور در راهپیمایی روز قدس تقدیر کرد و گفت: گروه‌های سیاسی نباید تندروهای جریان خود را کنار بگذارند. بلکه این تندروها را باید تعدیل و قانع کرد که اکنون فضای تندروی نیست.


این فعال سیاسی اصولگرا یادآور شد: من در حال حاضر سراغ ندارم که کسی گفته باشد آقای روحانی را به عنوان رئیس‌جمهور قبول ندارد و آرای مردم را نیز نادیده گرفته باشد.


دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین  در خصوص مولفه‌های وزرای کابینه دوازدهم نیز تصریح کرد: تغییرات در دولت آینده نمی توان فقط صرف در سن وزرا باشد البته سن نیز یکی از مولفه‌ها است و من هم به جوانتر شدن کابینه معتقد هستم. اما به طور کلی باید وزرایی مجرب و توانمند در کابینه حضور پیدا کنند.  به نظر من در کابینه یازدهم شجاعت اقدام کم بود و برخی وزرای مجرب به دلیل اینکه شاید امکانات کافی وجود نداشته باشد اقدام نمی کردند و به نظر من این دولت باید دولت تدبیر و اقدام شود.


این نماینده پیشین هفت دوره مجلس در خصوص عملکرد فراکسیون های سیاسی مجلس دهم بیان کرد:‌ در حال حاضر در مجلس دهم سه فراکسیون امید ،‌اصولگرایان و مستقل وجود دارد و اخیرا فراکسیون اصولگرایان نیز خودر از فراکسیون مستقلین جدا کرده که قاعدتا مطالباتشان نیز تغییر می‌کند.


وی خاطر نشان کرد: به طور کلی اگر سه فراکسیون مجلس اکثریت را نداشته باشند باید در موارد مختلف با یکدیگر اعتلاف کنند و معمولا آن فراکسیونی برنده می‌شود کهدر مرتبه اکثریت سوم قرار دارد و باید با یکی از آن دو فراکسیون اصلی ائتلاف کند.


باهنر همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا در حال حاضر فردی همچون او در مجلس به عنوان لابی گر وجوددارد یا خیر، اظهار کرد: عملکرد افراد در طول سال‌های مختلف متفاوت است. مثلا نائب رئیسی سال اول آقای مطهری از نائب رئیسی سال اول من خیلی بهتر بود و در کل نمی توان سالهای اول فعالیت افراد از کسی توقع داشت همچون افراد با تجربه تر عمل کند اما در حال حاضر در مجلس به صورت بالقوه لابی‌گر وجود دارد.


وی همچنین ضمن تبریک به مردم عراق و نیروهای نظامی این کشور و مرجعیت این کشور همچون آیت‌الله  سیستانی برای آزادی موصل، اظهار کرد: ما هم  با یک فاصله تاریخی این جنایت‌ها را از تروریست‌های وطنی خود چشیدیم و زخم نامردمی‌های آنها بر بدن ملت ما هست.


این فعال سیاسی اصولگرا افزود: متاسفانه امروز بعضی از کشورهای اروپایی سلف‌های این گروه‌ها مانند منافقین را به رسمیت می‌شناسند و با آنها جلسه می‌گذارند که این ظلم بزرگی است.


باهنر با اشاره به مرگ ابوبکر بغدادی خاطر نشان کرد: ان‌شاءالله شاهد جمع شدن این خلیفه‌گری و گروه‌های تکفیری باشیم که روز اول برای یک جنگ نیابتی در منطقه ایجاد شدند و نطفه آنها گروه‌های القاعده و طالبان است که در همان زمان تنها کشوری که آنها را محکوم می‌کرد ایران بود و در آن زمان با همیاری یک مثلث شامل آمریکا برای ْآموزش آنها، با پول‌های آل سعود و در سرزمینی که کشور فعلی پاکستان قرار دارد ایجاد شد و توسعه پیدا کرد. به هرحال امیدواریم به زودی شاهد نابودی آنها باشیم.


منبع: ایسنا




۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن