تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797565561




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با موهای زائد خود خداحافظی کنید


واضح آرشیو وب فارسی::

زیبایی، مقوله‌ای پیچیده است که عوامل متعددی در آن دخیل‌اند. یکی از مهم‌ترین فاکتورها، داشتن پوستی صاف و براق بدون هیچ موی اضافه و زائد است. روش‌های متعددی برای رفع موهای زائد موجود است، اما از میان تمامی این روش‌ها، لیزردرمانی در صدر قرار می‌گیرد. شاید از نقش لیزر در درمان‌های زیبایی شنیده باشید اما ما در مقاله زیر سعی کرده ایم شما را با کاربردی‌ترین نکات در مبحث لیزر درمانی موهای زائد آشنا کند.

لیزرها در صدر!

اگر روش‌هاي گوناگون حذف موهای زائد را در 3گروه درمان‌هاي ليزري، غيرليزري و IPL (پالس نوري فشرده) درنظر بگیریم و مورد بررسي قرار دهيم، نتيجه نشان مي‌دهد که در ميان این 3 گروه، ليزرها موفقيت بيشتر و مناسب‌تري در درمان دارند. البته كار‌كردن با این خدمات نياز به دقت، مهارت و تجربه بيشتري دارد.

لیزر درمانی، یک شيوه موثر

ليزر موهای زائد براي افرادي كه موهايشان داخل پوست فرو مي‌رود و عوارضي مانند لك‌ها و جوش‌هاي زيرپوستي را به ‌دنبال دارد، شيوه درماني مؤثري است، با اين تفاوت كه در روش جدید ارائه شده اين افراد ناگزير به ليزر تمام نقاط بدن نيستند. در اين روش، ليزر تنها روي نقاطي مورد استفاده قرار مي‌گيرد كه موهاي زائد زير پوست رشد مي‌كنند. در اين صورت با استفاده از ليزر و استفاده از گروه خاصي از محصولات ضد‌لك، اين عارضه به‌طور كامل و با حداقل هزينه از بين مي‌رود.

لیزر الکساندریت، بهترین انتخاب

در ميان شيوه‌هاي ليزر موهای زاید موجود، ليزر الكساندريت در انجام مؤثر از بین بردن موهای زائد موفق و بي‌خطر شناخته شده است. طول موج ليزر الكساندريت 755 نانومتر و پرتوي آن به رنگ قرمز است و به وسيله ملانين پوست جذب مي‌شود. در اين روش، برداشت مو بر پايه جذب انتخابي نور به وسيله مواد بيولوژيك بدن است كه در نتيجه آن، انرژي به ریشه فوليكول مو منتقل مي‌شود؛ در نتیجه آسيب‌هاي بافتي در فوليكول مو به حداكثر و در بافت‌هاي محيطي به حداقل ممكن مي‌رسد. با درنظر گرفتن پيشرفت تكنولوژي و دانش پزشكي و زيبايي اين روش چنانچه به وسيله يك پزشك آگاه، باتجربه و با دقت و ظرافت كافي انجام شود، هيچ‌گونه عارضه‌اي به‌ دنبال نخواهد داشت.

درمان ترکیبی حذف موهای زائد

تجربه سال‌ها كار در كلينيك‌هاي تخصصي پوست و مو در خارج از ايران و امروزه در ايران، این را ثابت کرده که گاهي حتي استفاده از قابلیت‌های دستگاه الكساندريت با وجود همه مزيت‌هايي كه به آن اشاره شد، به تنهايي براي رسيدن به نتيجه دلخواه كافي نيست. از آنجا كه تنوع در تيپ پوست‌هاي ايراني بسيار است در پوست‌هاي تيره و در مورد موهايي كه بسيار نازك هستند ديده شده استفاده از اين دستگاه آنطور كه انتظار مي‌رود، مؤثر واقع نمي‌شود. تجربه ثابت كرده در چنين مواردي استفاده تركيبي از دستگاه‌هاي ليزر از جمله الكساندريت، Diod و... بهترين شيوه درماني است؛ شيوه‌اي كه اجراي آن در مورد بيماران نشان داده نه‌تنها طول درمان را كوتاه‌تر مي‌كند، بلكه درصد بيشتري از موهاي زائد را هم از بين مي‌برد. به‌اين ترتيب، بيمار با مجموعه‌اي از انتخاب‌هاي برتر روبه‌روست كه هر كدام به نوبه ‌خود، او را به نتيجه دلخواهش نزديك‌تر مي‌كند.

مشاوره، مهم‌ترین اصل

مشاوره، اولین و مهم‌ترین قدم است. مشاوره قبل از ليزر بسيار حائز اهمیت است چون مشاوره اين امكان را فراهم مي‌كند كه هم پزشک بيمار را بهتر بشناسد و هم‌ اينكه بیمار با اطلاع كامل تصميم به درمان بگيرد. نكته مهم‌تر اينكه از آنجا كه موهاي زائد بيشتر در نتيجه مشكلات هورموني ظاهر مي‌شود، مشاوره اين فرصت را ايجاد مي‌كند تا بيمار قبل از هر اقدامي به بهترين تيم متخصصان زنان و زايمان و متخصصان غدد معرفي شود و بعد از بررسي دقيق اين گروه براي انجام هرگونه ليزر به‌منظور زيبايي تصميم بگيرد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 354]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن