تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 28 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):حريص از دو خصلت محروم شده و در نتيجه دو خصلت را با خود دارد: از قناعت محروم است و در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796375625




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افرادی که به آیت الله هاشمی ظلم کردند بروند سرشان را به حرم امام بکوبند، اما جبران نمی شود


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:


مجید انصاری:
افرادی که به آیت الله هاشمی ظلم کردند بروند سرشان را به حرم امام بکوبند، اما جبران نمی شود
روز نو : مراسم سالیاد سومین شهید محراب آیت الله صدوقی و فرزندش حجت الاسلام محمد علی صدوقی در مسجد روضه محمدیه (حظیره) برگزار شد 
 
به گزارش روز نو، حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری در مراسم سی و ششمین سالگرد شهادت آیت الله صدوقی و ششمین سالیاد فرزندش حجت الاسلام والمسلمین شیخ محمد علی صدوقی در مسجد روضه محمدیه (حظیره) یزد ، مجلس بزرگداشت شهدا را غبارزدایی از گرانبهاترین میراث ملت دانست و گفت: شهدا همچون سپاه و بسیج، متعلق به هیچ حزب و گروهی نیستند. 
 
وی که امشب شنبه دهم تیرماه در جوار آرامگاه شهید محراب آیت الله صدوقی و در مسجد روضه محمدیه (حظیره) یزد سخن می گفت، شهید صدوقی را همچون قناتی جوشان معرفی کرد که با حیات معنوی خود و ظرفیت بزرگی که داشت با ارائه خدماتی بزرگ ، مسجد را به محلی برای جذب جوانان مبدل ساخت. 
 
معاون حقوقی رئیس‌جمهور خطاب به فعالان سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب با اشاره به این که ما ولی فقیه را لنگر کشتی انقلاب می دانیم، تاکید کرد حضور و فعالیت چند حزب و گروه و رقابت سالم، لازمه جامعه سالم است، اما با خصومت و دشمنی نمی توان فعالیت کرد، ما نباید اجازه دهیم جامعه ما چندپاره شود، خون شیعه و سنی و سایر ادیان در جبهه های ما با هم عجین و آمیخته شده و نباید اجازه دهیم دشمنان سوء استفاده کنند و باید تقوا و دیانت بر فضای کشور حاکم شود. 
 
وی همچنین اظهار داشت: از مردم به طور عام و از مردم یزد به طور خاص به خاطر حضور حماسی در انتخابات و پاسخی که به بزرگان کشور، رهبر انقلاب و پاسخ به پیام عزیز بزرگوار حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی دادند باید صمیمانه تشکر کنم و مرحبا به مردم که انتخاب احسن و حسن و اصلح کردند. 
 
معاون حقوقی رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد با تشکیل دولت دوازدهم پس از تنفیذ و تحلیف ، حرکت دولت برای خارج کردن اقتصاد از مشکلات کنونی و ایجاد شغل برای جوانان آغاز شود و افزود: ما برای رونق اقتصادی نیاز به آرامش و تعامل جهانی داریم و برجام را حفظ می کنیم و به کوری چشم آمریکا مشکلات اقتصادی جامعه را برطرف می کنیم. 
 
وی در بخش نخست سخنان خود قرآن کریم را به عنوان کتاب هدایت معرفی کرد که شیوه جالبی را در بازخوانی و تحلیل حوادث تاریخ و ارائه الگوهای نورانی برای هدایت بشر و ارائه الگوهای سیاه برای عبرت گرفتن ما دارد و قرآن نسخه شفابخش موجود پیچیده ای به نام انسان است. 
 
مجید انصاری وجود پیامبر، امام علی و حضرت فاطمه و فرزندان معصومش را تفسیر عینی حقایق قرآن دانست و با اشاره به این که انسان الهی با قرآن مانوس است و روح و رفتار و زندگی او قرآنی است، اظهار داشت: قرآن سعی می کند با ارائه گوشه ای از زندگی پیامبران ما را به سرچشمه هایی هدایت کند که اگر به آن رهنمون شویم، جانمان سیراب می شود. 
 
وی افزود: درس قرآن این است که انسان قدرت تغییر محیط را دارد چرا که آسیه همسر فرعون در کانون گمراهی فرعون به توحید می رسد ولی همسر لوط در کانون توحید به گمراهی می رسد. 
قرآن حضرت ایوب را به عنوان اسوه و الگوی صبر معرفی می کند تا مردم در اوج مشکلات صبر پیشه کنند. 
 
معاون حقوقی رئیس جمهور با یادآوری این که مکتب تربیتی و هدایت قرآن به ما الگوهایی را معرفی می کند و دشمنان نیز سعی می کنند برای جامعه و مردم ما الگوهایی معرفی کنند خاطرنشان ساخت: وظیفه همه اصحاب فرهنگ و اندیشه و تریبون و قلم این است که الگوهای ناب را به نسل جوان معرفی کنند. 
 
وی مجلس بزرگداشت شهید صدوقی و سایر شهدا را غبارزدایی از گرانبهاترین میراث ملت دانست و با اشاره به حوادث گوناگون انقلاب و امداد الهی در مقاطع مختلف، یادآور شد: ما در طول این ۳۸ سال از گردنه ها بلند و خطرناکی عبور کردیم و دشمنان وقتی مایوس شدند ملت را درگیر جنگ کردند و در نبود ارتش منسجم و سپاه ، درون شهرها دست به توطئه زدند و با ترور استوانه های انقلاب خواستند با انقلاب مقابله کنند و اگر لطف خدا نبود، در برابر توطئه های منافقین، انقلاب آسیب می دید، هنوز ملت در داغ شهدای هفتم تیر در سوگ بودند که حدود ۱۷ هزار نفر از مردم به دست این سیه روزان به شهادت رسیدند. 
 
وی افزود: توسعه فرهنگی، سیاسی و اجتماعی یزد مرهون آیت الله شهید صدوقی و مرحوم آیت الله خاتمی است 
 
شهدا ، همچون سپاه و بسیج، متعلق به هیچ حزب و گروهی نیستند 
 
مجید انصاری با یادآوری بخش هایی از زندگی و مبارزات آیت الله شهید صدوقی گفت: انقلاب به یاری استوانه هایی چون امام و یاران امام استوار ماند و شهید صدوقی با خدمات بزرگی که کرد نقش بسزایی در جذب جوانان داشت و توسعه فرهنگی ، سیاسی و اجتماعی یزد تا حدود زیادی مرهون حیات معنوی و خدمات آیت الله شهید صدوقی و آیت الله خاتمی است. 
 
وی تاکید کرد: می خواهم بگویم امام و یاران امام برای ما الگو هستند ، آیت الله هاشمی رفسنجانی، آیت الله صدوقی، آیت الله بهشتی و آیت الله موسوی اردبیلی الگوهای ما هستند و اگر در کنار خورشید امام نبود، این ستارگان درخشان هر یک خورشید نورانی بودند. 
 
معاون حقوقی رئیس جمهور با اشاره به این که شهدا همچون سپاه و بسیج متعلق به هیچ حزب و گروهی نیستند و مردم باید این الگوها را بشناسند، گفت: امدادهای الهی به انقلاب ما ثمره اخلاص افرادی مثل امام و یاران امام است، آنان را که رفته اند بشناسیم و آنان که مانده اند قدرشان را بدانیم. افرادی که بر اثر تبلیغات منفی به آیت الله هاشمی رفسنجانی ظلم کردند بروند سرشان را به حرم امام بکوبند، اما جبران نمی شود، گرچه راه توبه باز است. 
 
وی همچنین در بخشی از سخنان خود رفتار و خط مشی اعتدالی مرحوم شیخ محمد علی صدوقی امام جمعه فقید یزد را که زبانزد مردم است ستود و بیان داشت: باور نمی کنم آن چهره خدوم و مهربان در میان ما نیست و خدا را شکر که بیت شریف ایشان و به ویژه حجت الاسلام محمد صدوقی همچنان حضور و خدماتی دارند. 
 
در بخش پایانی این مراسم هنگامی که حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری چند بار از حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی نام برد مردم با صدای بلند صلوات فرستادند، در این زمان عده ای حدود ۲۰ نفر جوان چفیه به گردن که از ابتدا سازماندهی شده در روبروی منبر جا گرفته بودند، تلاش کردند با شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه مراسم را برهم بزنند که به دلیل همراهی نکردن مردم با این افراد و حتی همراهی نکردن همین تعداد اندک با چند نفر محدود که شعار می دادند، تلاششان برای برهم زدن مراسم ناکام ماند. 
 
معاون حقوقی رئیس جمهوری در واکنش به این حرکت افراطیون، خطاب به آنان گفت: اگر شما ولایی هستید و از رهبری تبعیت می کنید ایشان صراحتا فرمودند بنده با برهم زدن مجالس مخالفم و اینجا یک مجلس بزرگداشت است و این نوع رفتارها مغایر با رهنمودهای رهبری است.


منبع: انتخاب


تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن