تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر گاه بنده‏اى هنگام خوابش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، خداوند به فرشتگان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797031996




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرین روزنه امید برای قربانی اسیدپاشی


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: آخرین روزنه امید برای قربانی اسیدپاشی
دکتر «چادوش»، تصمیم گرفت عملی روی چشم من انجام دهد که برای نخستین بار در دنیا صورت میگیرد. به همین دلیل نیاز بود تا مجوزی از سازمان غذا و داروی امریکا نیز صادر شود.
آفتاب‌‌نیوز : یکی از قربانیان اسیدپاشی اصفهان فردا برای انجام یک عمل جراحی هفت ساعته که برای نخستین بار در دنیا صورت میگیرد به اتاق عمل میرود به امید آنکه بتواند بیناییاش را به دست بیاورد.


 سهیلا جورکش درباره عمل جراحی چشمش گفت: به لطف خداوند بعد ازچهار ماه سختی، رنج و صبر، سازمان غذا و داروی امریکا سرانجام مجوزی که برای انجام عمل روی چشم چپ من لازم بود را صادر کرد.به همین خاطر ساعت 30 : 9 روز جمعه به وقت تهران، درشهر بوستون امریکا این عمل روی چشم من انجام میشود.البته به دلیل اینکه شانس بیناییام در عملهای دیگر کم بود یا اینکه در بعضی از عملها هیچگونه شانسی برای بازگشت بیناییام وجود نداشت، دکتر «چادوش»، تصمیم گرفت عملی روی چشم من انجام دهد که برای نخستین بار در دنیا صورت میگیرد. به همین دلیل نیاز بود تا مجوزی از سازمان غذا و داروی امریکا نیز صادر شود.


قربانی اسیدپاشی اصفهان با اشاره به نوع عملی که قرار است روی چشماش انجام شود، گفت: «قرار است این عمل تحت سرپرستی دکتر «واواس» و دکتر «چادوش» انجام گیرد که زمان انجام آن نیز حدود هفت ساعت اعلام شده است. حال آنکه این عمل بسیار سخت و پیچیده است.
 
در این جراحی یک قرنیه طبیعی داخل چشم من قرار میدهند و وسیلهای که مجوزش صادر شده را روی قرنیه قرار میدهند. این وسیله کمک میکند چشم من، قرنیه طبیعی را پس نزند. در صورتی که این عمل بخوبی روی چشم من انجام شود، موفقیتآمیز بودنش مشخص خواهد شد و در آینده امکان انجام آن روی بیماران دیگر هم وجود دارد و از همینروی من نخستین فردی هستم که چنین عملی را انجام میدهد.


جورکش با بیان اینکه هیچ امیدی برای بازگشت بینایی چشم راستش وجود ندارد به ایسنا گفت: «این عمل آخرین شانسی است که برای به دست آوردن بینایی چشم چپ من وجود دارد. امیدوارم به لطف خدا و با دعای مردم خوبم، روز جمعه بتوانم پس ازعمل جراحی بینایی خودم را به دست بیاورم.قربانی اسیدپاشی اصفهان اضافه کرد: این عمل جراحی ریسکهای زیادی دارد و برای موفقیتآمیز بودن آن محتاج دعای خیر مردم هستم.


وی اظهار کرد: روزگار برای من و خانوادهام به سختی میگذرد و حتی فرصت پیدا نکردهام که بتوانم عملهای زیبایی و ترمیمی بخشی از صورت سوختهام را انجام بدهم. امیدوارم که این بار بتوانم بیناییام را به دست بیاورم ولی باورکنید طاقت وضعیت فعلی را ندارم و امیدم به خداوند است و میدانم که خدا امید من را نا امید نمیکند چرا که من گناهی مرتکب نشدم که سزاوار این سختی باشم. دستم را در دست خدا میگذارم و با ذکر یا علی مدد وارد اتاق عمل میشوم و میخواهم که این عمل با موفقیت انجام شود و چشمم به روی زیباییهای دنیا، آسمان، زمین، درختان، پدر و مادر عزیزم و تمام عزیزانی که در این مسیر برای بینایی چشم من کمک کردند باز شود.


به گزارش ایران،جورکش اضافه کرد: دوست دارم بیناییام را به دست بیاورم تا به آرزویم که دیدار با رئیس جمهوری عزیزم آقای دکتر روحانی است برسم و از آقای دکتر ظریف، دکتر هاشمی، آقای زرینکلاه در وزارت کشور، خانم مولاوردی، آقای مهرآبادی و تمام عزیزانی که به من کمک کردند قدردانی کنم و چشم به راه دیدن آنها و آن دسته از هموطنان ساکن بوستون که جویای حال من بودند، هستم.جورکش گفت: امیدوارم روزی برسد که به جای خشم، خشونت، ظلم و ستم؛ عشق، انسانیت، محبت و صلح جهان را فرا بگیرد.


گفتنی است سهیلا جورکش که در میان قربانیان اسیدپاشی اصفهان- که مهر93 اتفاق افتاد- بیشترین آسیب را دیده بود، تاکنون بارها روی چشم چپش عمل جراحی صورت گرفته که سرانجام پس از یکی از عملهای جراحی موفق شد بواسطه دوربین مخصوصی که در چشمش قرار داده شده بود،  ببیند اما متأسفانه پس از مدتی چشم او این عمل را پس زد و مجبور شد دوباره برای به دست آوردن بیناییاش تحت عمل جراحی قرارگیرد.






۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن