تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودتان را بر خوش اخلاقى تمرين و رياضت دهيد، زيرا كه بنده مسلمان با خوش اخلاقى خود به در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797943989




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داعش در کمتر از یک درصد موصل قدیم دست و پا می زند


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: داعش در کمتر از یک درصد موصل قدیم دست و پا می زند


منابع رسمی عراق روز یکشنبه در تشریح روند عملیات آزادسازی موصل و اعلام پیشروی های جدید در "موصل قدیم"، اعلام کردند که کمتر از یک درصد موصل قدیم در کنترل داعش قرار دارد. در همین حال عراقی ها آماده برپایی جشن های پیروزی بر داعش در عید فطر شده اند.

به گزارش ایرنا، نیروهای عراقی شامل ارتش، سازمان مبارزه با تروریسم ، واکنش سریع و پلیس فدرال با پشتیبانی هوانیروز عراق که از روز یکشنبه هفته گذشته عملیات آزادسازی بخش جنوبی منطقه موصل قدیم در ساحل غربی دجله در این شهر را آغاز کرده اند، در این روز از چند محور به سمت عمق این منطقه به حرکت در آمدند.

سرهنگ یحیی رسول سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق ، در بیانیه ای در همین خصوص ، اعلام کرد، از محور شمالی موصل قدیم، نیروهای واکنش سریع ، گروه بزرگی از عناصر داعش را در بیمارستان جمهوری به تله انداخته و امروز یکشنبه محاصره آن را کامل کرده اند.

نیروهای واکنش سریع همچنین ، پس ازآنکه یگان هایی از زرهی ارتش در روز گذشته موفق شدند با پیشروی در محور جنوبی کنترل کامل پل پنجم موصل بر روی دجله را به دست آورند، امروز کار تکمیل پاکسازی منطقه الشفاء را آغاز کردند.

اما از محور شمال غربی ، یگان هایی از ارتش عراق به سمت منطقه الفاروق به حرکت در آمدند و بر بخش هایی از منطقه المشاهده در موصل قدیم تسلط یافتند.

در همین حال نیروهای سازمان مبارزه با تروریسم عراق نیز از محور غربی به سمت محله الفاروق حرکت کردند تا به نیروهای زرهی ارتش عراق در این محور ملحق شوند.

در عین حال یحیی رسول در گزارشی از محور جنوبی که داعش در آنجا به سختی مقاومت می کند، گفت: نیروهای پلیس فدرال عراق، پیشروی های یک هفته ای خود را در این منطقه ، ادامه دادند.

نیروهای پلیس عراق هم اکنون در حال پیشروی به سمت مواضع داعش در مناطق راس الجاده ، باب جدید و باب البیض هستند و تلاش دارند به داخل منطقه الخزرج نفوذ کنند.

در همین حال کار تخلیه هزاران غیر نظامی که داعش از آنان به عنوان سپر انسانی استفاده می کند، به سختی جریان دارد و سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک، گفت که نیروهای عراقی با گشودن معبرهایی امن ، در حال تخلیه غیر نظامیان هستند.

گروه تروریستی تکفیری داعش در حالی که شکست های سختی در موصل قدیم از نیروهای عراقی متحمل شده است، هفته گذشته مسجد النوری و مناره تاریخی الحدباء را منفجر کرد و همزمان به گروه هایی از آوارگان که در حال ترک منطقه درگیری بودند، حمله کرد.

در بغداد، طی دو روز گذشته همه در انتظار اعلام آزادی کامل موصل و بسته شدن پرونده داعش در این شهر هستند که در روز دهم ژوئن 2014 میلادی سقوط کرد.

براساس اطلاعات دریافتی ایرنا، گروه های مردمی آماده شده اند تا به دنبال اعلام آزادی موصل در ایام عید فطر ، این واقعه تاریخی را جشن بگیرند.


تاریخ انتشار: ۱۹:۱۵ - ۰۴ تير ۱۳۹۶ - 25 June 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن