تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترین اعمال دوست داشتن در راه خدا و دشمنی در راه اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797895264




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونالدو؛ می خواهم عصبانی باشم


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: رونالدو؛ می خواهم عصبانی باشم
هنوز خود رونالدو هیچ اظهارنظر رسمی در این مورد نداشته اما روزی نیست که شایعه و خبری در این مورد منتشر نشود.
رونالدو را اذیت کنید؛ برای او حاشیه بسازید و یا ارزش های او را زیر سوال ببرید؛ فوق ستاره پرتغالی برای خروج از همه این بحران ها بهترین پاسخ را دارد.


به گزارش "ورزش سه"، اتهام 14.7 میلیون یورو فرار مالیاتی به بهترین بازیکن کنونی دنیا کافی بود تا تیتر یک تمام رسانه های دنیا به کریستیانو رونالدو اختصاص یابد.


البته هفته ها و بلکه ماه هاست که رونالدو را به فرار مالیاتی متهم کرده اند ولی پس از شکایت دادستانی مادرید، حالا همه چیز شکل رسمی به خود گرفته است. رونالدو یک ماه دیگر باید در دادگاه حاضر شده و از خود در مقابل این اتهام سنگین دفاع کند؛ در حالی که توافق با دادستانی را رد کرده و ریسک 2 تا 7 سال زندان را به جان خریده است.
 
تیتر یک شماره جمعه گذشته نشریه آبولا مبنی بر احتمال جدایی رونالدو از رئال هم باعث شگفتی همه فوتبالدوستان در سراسر دنیا شد. به سختی می توان رئال را بدون رونالدو و یا برعکس تصور کرد اما نشریه پرتغالی به نقل از اطرافیان رونالدو مدعی شده است که این بازیکن از نحوه دفاع باشگاه رئال در مقابل اتهامات مالیاتی وارد شده به وی ناراضی است.
هنوز خود رونالدو هیچ اظهارنظر رسمی در این مورد نداشته اما روزی نیست که شایعه و خبری در این مورد منتشر نشود.
 
این برای اولین بار نیست که رونالدو با یک حاشیه و جنجال بزرگ مواجه می شود. در زیر به چند نمونه بارز اشاره کرده و بررسی خواهیم کرد که رونالدو چگونه توانسته خود را از فرش به عرش برساند:
 


30 آوریل 2011
تنها چند روز پس از قهرمانی رئال در کوپا دل ری که به لطف تک گل رونالدو مقابل بارسا حاصل شد، مورینیو در بازی برابر ساراگوسا رونالدو را روانه سکوها کرد و رئال هم 2-3 شکست خورد. علت سکونشینی، مصاحبه کنایه ای رونالدو با رسانه ها بر ضد مورینیو بود.
رونالدو پس از یک بازی غیبت تنبیهی، در 4 بازی متوالی رئال موفق به زدن 11 گل شد.
 
2 سپتامبر 2012
پس از پیروزی 3-0 رئال برابر گرانادا که رونالدو زننده 2 گل بود، او به میکسدزون ورزشگاه برنابئو رفت و به خبرنگاران گفت که غمگین است و از شرایط فعلی خود در باشگاه راضی نیست و اینکه مدیران رئال نیز دلیل اصلی نارضایتی او را می دانند. رونالدو هیچکدام از دو گل خود را نیز جشن نگرفته بود.
او در بازی بعدی رئال که با شکست مقابل سویا همراه بود، گلی به ثمر نرساند اما در ادامه توانست در 8 بازی متوالی، 14 گل بزند از جمله دبل برابر بارسا در نوکمپ. بعدها مشخص شد که رونالدو از روند تمدید قرارداد خود و پیشنهاد مالی باشگاه رضایت نداشت.
 
 


 
 
29 اکتبر 2013
در اواخر اکتبر 2013 بود که سپ بلاتر، رئیس وقت فیفا در مصاحبه ای مسی را به رونالدو ترجیح داد و با نسبت دادن لفظ فرمانده به رونالدو، او را به باد تمسخر گرفت. بلاتر کمی بعد عنوان کرد که او فقط قصد شوخی با رونالدو را داشته اما رونالدوی خشمگین، 10 گل در 5 بازی متوالی به ثمر رساند و به هنگام شادی گل، به هواداران سلام نظامی داد تا به نوعی گل هایش را به بلاتر تقدیم کرده باشد. در آن مقطع این مسی بود که هر سال برنده توپ طلا می شد و رونالدو سرانجام توانست در ژانویه 2014 دومین توپ طلای خود را کسب کند.
 
7 دسامبر 2016
در چنین تاریخی بود که فوتبال لیکس اولین اتهام را در مورد فرار مالیاتی به رونالدو وارد ساخت و اسنادی را فاش کرد که نشان می داد رونالدو 150 میلیون یورو از درآمد حق پخش تصویری خود را از طریق تاسیس شرکت های صوری در جزایر بریتانیایی مخفی کرده است.
در همان روز رئال برابر دورتموند 2-2 متوقف شد و رونالدو هم موفق به گلزنی نشد اما او در میکسدزون برنابئو حاضر شد و گفت که وقتی کاری انجام نداده پس ترسی هم ندارد. او سپس همراه رئال به جام جهانی باشگاه ها رفت و با زدن 4 گل، یک تنه رئال را قهرمان کرد.
 
 


 
 
14 ژوئن 2017
در حالی که رونالدو در اردوی تیم ملی پرتغال برای شرکت در جام کنفدراسیون ها حاضر بود، خبر شکایت دادستانی مادرید از او  به اتهام 14.7 میلیون یورو فرار مالیاتی منتشر شد.
رونالدو که با یکی از بدترین بحران های چند سال اخیر خود روبرو شده، در اولین بازی پرتغال برابر مکزیک یک پاس گل داد، در دومین بازی برابر روسیه تک گل پیروزی بخش پرتغال را به ثمر رساند و روز گذشته نیز زننده یکی از 4 گل تیمش به نیوزلند بود. او در هر سه بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده است.
 
با مروری بر بحران هایی که در چند سال اخیر برای رونالدو ایجاد شده، یک نکته مهم ثابت می شود و آن هم ذهنیت مثبت و اراده رسوخ ناپذیر فوق ستاره پرتغالی برای مقابله با شرایط های سخت و دشوار است.
 
در واقع شما می توانید برای او بدترین حاشیه ها را درست کنید؛ او را از لحاظ روحی آزار دهید اما جواب تان را در زمین فوتبال خواهید گرفت؛ با گلزنی های متوالی رونالدو و با شادی گل های منحصر به فردش. CR7 از این بحران هم به سلامت خارج خواهد شد.
 


تاریخ انتشار: ۱۸:۳۸ - ۰۴ تير ۱۳۹۶ - 25 June 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن