تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هرچیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796804674




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انهدام باند کلاهبرداری از زنان کهنسال


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



انهدام باند کلاهبرداری از زنان کهنسال
روز نو : اعضای باند چهار نفره ای که به بهانه کمک به نیازمندان بیش از یک میلیارد ریال از زنان کهنسال کلاهبرداری کرده بودند طی چهار عملیات ضربتی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شدند.


به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ستار خسروي با اعلام اين مطلب گفت: در پي شکايت تعدادي از زنان سالخورده مبني بر كلاهبرداري سرنشينان يك دستگاه خودرو و سرقت طلاجات آنان ، رسيدگي به موضوع در دستور کار کارآگاهان اين پليس قرار گرفت.


وي افزود: بلافاصله کارآگاهان تحقيقات خود را در اين زمينه آغاز كردند و با انجام اقدامات علمي و تخصصي ويژه دريافتند كه با يك باند حرفه اي در زمينه اغفال زنان سالخورده و سرقت طلاجات آنان روبرو هستند.


اين مقام مسئول عنوان داشت: اعضاي اين باند كه چهار نفر شامل يک نفر زن و سه مرد بودند با پرسه زدن در خيابان ها ،زنان سالخورده تنها را شناسايي و از آنها مي خواستند که يک پلاستيك حاوي وجه نقد را به افراد نيازمند تحويل دهند.


رئيس پليس آگاهي استان خاطر نشان كرد: كلاهبرداران پس از اينكه اعتماد قرباني خود را جلب مي كردند به بهانه خريدن مشابه النگو و يا انگشتر طلاي آنان براي نزديكانشان از آنها مي خواستند كه براي رؤيت،طلاها را از دست خود بيرون بياورند، قربانيان كه فكر مي كردند نيت افراد مذكور خير است طلاهاي خود را به آنها مي دادند و متهمان پس از رؤيت اعلام مي كردند كه طلاها را در كيسه پولي كه قرار است آنها به افراد نيازمند تحويل بدهند قرار دادند و سپس محل را ترك مي كردند اما پس از ترک اين افراد زنان فريب خورده هنگام باز نمودن درب کيسه متوجه مي شدند كه طلاهايشان در آن وجود ندارد.


اين مقام انتظامي افزود: با بررسي هاي تخصصي کارآگاهان و همكاري مالباختگان،هويت هر چهار نفر مشخص وطي چهار عمليات ضربتي در اصفهان و يكي از شهرهاي استان تهران دستگير و در بازرسي از آنها نيم کيلو طلاجات مسروقه کشف شد.


رئيس پليس آگاهي استان با بيان اينکه اعضاي اين باند همگي غير بومي هستند گفت: متهمان تاکنون به چندين فقره كلاهبرداري وسرقت از زنان سالخورده به اين شيوه به ارزش يک ميليارد و 300 ميليون ريال در استانهاي اصفهان و يزد اقرار كردند.
سرهنگ خسروي با بيان اينكه تحقيقات از اين افراد کماکان ادامه دارد از كساني که به شيوه مذكور مورد كلاهبرداري و سرقت قرار گرفته اند خواست جهت طرح شکايت به پليس آگاهي مركز استان مراجعه نمايند.


خسروی با اشاره به اينکه افراد كهنسال به دليل ضعف جسماني و عمدتاً زندگي در تنهايي به طعمه اي براي سارقان تبديل مي شوند بر لزوم توجه بيشتر اين قشر از جامعه به هشدارهاي پليس تاكيد كرد .


وي اظهار داشت: سارقان در شيوه اي ديگر با توسل به حيله تحت عنوان افراد خير به خانم هاي مسن مراجعه نموده و اظهار مي دارند لباس براي افراد بي بضاعت و نيازمند جمع آوري مي نمايند و البسه را نشان مي دهند و خود را مشتاق ديدن زيور آلات نمايان آنها، نشان داده و پس از باز نمودن و ديدن طلاجات با ترفندي خاص آْنها را سرقت كرده و عنوان مي كنند كه طلاها را داخل کيسه انداخته اند و در حالي كه طلاها داخل خودروي سارقان است محل را ترك مي كنند.


رئيس پليس آگاهي استان  افزود: به زنان سالخورده توصيه مي كنيم از نمايان كردن طلاجات خود و اعتماد بي جا به افراد غريبه خوداري نمايند، مراقب افرادي که خود را به عنوان افراد خيّر معرفي و اعلام درخواست کمک جهت نيازمندان مي کنند، باشند و به هيچ عنوان به خواسته افرادي که تقاضاي بازکردن طلاجات و رويت آنها را مي کنند توجه نکرده و از تحويل طلاجات به آنان خودداري نمايند.


منبع: تابناک


تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن