تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداى والا مى فرمايد: وقتى بنده من كار نيكى اراده كند و نكند آن را يك كار نيك براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797008279




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محیط کاری مناسب با محصولات آذران فضا نما


واضح آرشیو وب فارسی:بیتوته:



دکوراسیون محیط کاری,دکوراسیون اداره
 
امروزه شرایط زندگی تک تک ما به گونه ای است که مدت زمان زیادی از روز خود را در محیط کار خود سپری می کنیم، حال بهتر است بدانیم که اولین نکته برای داشتن کارمندانی راضی و با حداکثر کارایی و بهره وری، فراهم آوردن اسباب رضایت و خوشحالی آنها است. از مهمترین عواملی که به رضایت کارمندان به صورت خودآگاه و ناخودآگاه می انجامد، فعالیت در یک محیط کاری زیبا و با دکوراسیونی شیک و آرامش بخش است.
 
البته با توجه به نوع حرفه، کارمندان و یا مخاطبان هر صنعت، این دکوراسیون متفاوت طراحی می شود. به عنوان مثال نوع پوشش کف، پوشش سقف، مبلمان اداری و سایر اجزای تاثیرگذار در دکوراسیون، در مطب یک پزشک، اداره دولتی و یا یک مزون لباس تفاوتی قابل توجه با یکدیگر دارند.  همچنین با توجه به کارمندان جوان یا مسن، مرد یا زن، رئیس یا مرئوس نوع دکوراسیون اداری، نوع مبلمان اداری، پارتیشن اداری و ... نیز بسیار متفاوت است چراکه هدف افزایش کارایی فضا و تسهیل فرآیند اجرای امور توسط اعضای شرکت است.   درنهایت مخاطبان یا مشتریانی که به محل کار شما وارد می شوند، منبع درآمد شما بوده و به طور قطع جلب رضایت آنان مهمترین هدف شما است، با توجه به تاثیر انکار ناپذیر اولین برخورد، باید دکوراسیون محیط کاری به گونه ای باشد که بتواند در همان بدو ورود تاثیر خود را بگذارد و توجه مخاطب شما را جلب کند و حس امنیت و اعتماد را در وی پدید آورد. دیوارها و سقف محیط کاری با توجه به مساحتی که اشغال می کنند قطعا مهمترین و اثرگذارترین بخش دکوراسیون اداره شما هستند.   مهمترین نکته که باید در این میان به آن توجه داشت، عایق صوتی و حرارتی بودن این دیوارها و سقف ها است. زیرا داشتن کارمندانی متمرکز از اولین ارکان افزایش کارایی آنان و افزایش سرعت و راندان کاری است و پس از آن جلوگیری از اتلاف انرژی از عوامل کلیدی دیگری است که امروزه در تمامی سازمان ها بدان توجه می شود و در بلندمدت تاثیر آن بر کاهش هزینه ها بسیار ملموس است.
 به همین علت شرکت آذران فضا نما با ارائه انواع سقف کاذب و دیوارپوش های دوجداره و سه جداره تلاش می کند تا ضمن تامین این دو نیاز حیاتی شرکت ها، با ارائه پانل های پی وی سی و تایل های پی وی سی در طرح ها و مدل های مختلف با مناسب ترین قیمت، نام خود را به اولین انتخاب مشتریان در این صنعت تبدیل کند.
 
دکوراسیون محیط کاری,دکوراسیون اداره
 
پس از آن نوبت به تقسیم مناسب فضای درون محیط کاری می رسد که پارتیشن های جدید بهترین و ساده ترین ابزار این تقسیم بندی ها هستند، مزیت این پارتیشن ها در آن است که مانع عبور نور نمی شوند و ضمن اینکه عایق صدا میان بخش های مختلف هستند، احساس بستگی و محسور شدن را در افراد پدید نمی آورند. از دیگر محصولاتی که آذران فضا نما مطابق با علم و مد روز دنیا تولید می کند، پارتیشن هایی دوجداره، تک جداره و درب هایی با ظاهر منحصر بفرد و خاص برای انواع شرکت ها است قابلیت نصب آسان انواع متنوعی از این درب‌ها بر روی پارتیشن‌های تولیدی شرکت آذران فضانما از جمله موارد متمایز کننده‌ی این برند در مقایسه با سایر شرکت‌های فعال در این صنعت است، نوع پوشش کف سالن ها و نوع مبلمان اداری، به علت استفاده مداوم افراد از آنها از جمله مهمترین بخش های مورد توجه در دکوراسیون اداری بوده که آذران فضا نما نیز با توجه به کاربری آنها و در نظر گرفتن راحتی کاربران، محصولاتی متنوع و با کیفیت عرضه می نماید.
 
دکوراسیون محیط کاری,دکوراسیون اداره
 
آذران فضانما به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان محصولات دکوراتیو ساختمانی، اعم از پانل های چندجداره پی وی سی و پارتیشن و مبلمان اداری، تلاش می کند تا ابتدا با تحقیق و بررسی عمیق روی مشتریان خود و با کمک جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا، محصولاتی متنوع، با بهترین کیفیت و برای تمامی سلیقه ها تولید کند. آذران فضانما با تلاش شبانه روزی کارمندان توانسته شبکه فروش، خدمات نصب و اجرای خود را به سراسر ایران گسترش دهد و از این طریق به برندی نام آشنا در صنعت خود بدل گشته است.
برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت شرکت آذران فضانما مراجعه کنید www.azaran.com






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بیتوته]
[مشاهده در: www.beytoote.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن