تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797187508




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در کنفرانس شرکت Sony چه گذشت + دانلود تمامی نمایش‌های پخش شده


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:

آخرین کنفرانس تمام زنده E3 2017 به کمپانی سونی تعلق داشت و از ساعت 5.30 صبح شروع و تا 6.40 دقیقه ادامه داشت. اگر تا به الان موفق به کسب اطلاعاتی در خصوص آنچه که در کنفرانس سونی گذشت نشده‌اید، نگران نباشید چرا که ما در مطلبی جامع به صورت اجمالی به رویدادهای کنفرانس سونی خواهیم پرداخت.

پخش تریلری از Uncharted: The Lost Legacy در کنار موسیقی زنده Uncharted: The Lost Legacy اولین بازی بود که توسط سونی به نمایش در آمد. این نمایش از مقدمات بسیار خوبی بهره می‌برد و گروهی از نوازندگان به صورت زنده به نواختن موسیقی می‌پرداختند که بسیار انگیزه‌بخش بود.
معرفی بسته الحاقی Horizon Zero Dawn
معرفی بسته الحاقی Horizon Zero Dawn Horizon Zero Dawn را به عنوان یکی از موفق‌ترین آی‌پی‌های انحصاری کمپانی سونی می‌توان قلمداد کرد. بعد از فروش عالی این بازی در سراسر جهان، سازندگان تصمیم به انتشار بسته الحاقی به نام The Frozen Wilds کردند که قرار است در سال میلادی جاری عرضه شود.

تریلری از گیم‌پلی Days Gone بازی Days Gone سومین عنوانی بود که توسط سونی در نمایشگاه E3 2017 به نمایش در آمد. قبل از هرچیز باید به مشکل صدا اشاره نماییم که به خاطر یک سری ایرادات فنی از زمان پخش تریلر این عنوان گریبانگیر سونی شد. در این تریلر شاهد شخصیت اصلی بازی هستیم که در محیطی جنگل مانند و در تاریکی شب سوار بر موتور می‌تازد و در همین حال حیوانی وحشی واق واق کنان به سمت او حمله‌ور می‌شود. اوج هیجان زمانیست که همزمان با تریلر، جسدی از سقف نمایشگاه آویزان می‌شود که با جسد درون تریلر مطابقت دارد.

معرفی بازی Monster Hunter World طرفداران بازی نقش آفرینی و سوم شخص نیز که می‌خواهند با شمشیر برنده خود هر جسمی را ببرند در Monster Hunter World به یک چالش جدید دعوت خواهند شد. در این بازی علاوه بر دشمنان انسانی با دایناسورهایی وحشی نیز دست و پنجه نرم خواهید کرد. لازم به‎‌ذکر بوده که عنوان مذکور در اوایل سال 2018 میلادی منتشر خواهد شد.


Shadow of the Colossus بازسازی می‌شود در طول هفته‌های اخیر حرف و حدیث فراوانی پیرامون بازی Shadow of the Colossus به گوش می‌رسید. کمپانی سونی در نمایشی کوتاه اما جذاب از نسخه بازسازی شده Shadow of the Colossus برای کنسول PS4 خبر داد.

به دانلود نسخه نمایشی Marvel vs Capcom Infinite بپردازید بدون شک طرفداران بازی‌های مبارزه‌ای از تماشای تریلر Marvel vs Capcom Infinite در نمایشگاه E3 لذت برده‌اند. در این تریلر شاهد حضور شخصیت‌های معروفی همچون Chun-Li و Mega Man بودیم که به مبارزه با حریفان خود می‌پردازند. لازم به‌ذکر بوده که نسخه نمایشی بخش داستانی این عنوان هم‌اکنون قابل دانلود است.

نمایشی از گیم‌پلی Call Of Duty: WWI حضور Call Of Duty: WWII گرچه کم و کوتاه بود اما باز هم بسنده ‌کرد. در تریلری حماسی از جدیدترین نسخه بازی Call Of Duty روایتگر جنگ جهانی دوم است شاهد استفاده از سلاح‌هایی مثل شعله افکن، نارنجک و سایر بمب‌های دستی هستیم.

معرفی بازی‌های مستقل و ویژه هدست واقعیت مجازی VR همانطور که انتظار می‌رفت کمپانی سونی در E3 امسال ذهنیت اصلی خود را به معرفی بازی‌های هدست واقعیت مجازی PS VR اختصاص دهد. در طول کنفرانس بازی‌های متعددی برای VR تایید شدند که از این بین می‌توان به Skyrim اشاره نمود. بازی جدید دیگر این هدست Star Child نام دارد که طبق تریلر منتشر شده می‌توان دریافت که ربات‌های غول پیکر نقش اساسی در مراحل ایفا می‌کنند. بازی The Inpatient ساخته جدید سازنده Until Dawn است که نمایش بسیار کوتاهی داشت. اگر به دنبال یک بازی تیراندازی و اول شخص برای هدست VR می‌گردید، بازی جدید Bravo Team مناسب می‌رسد. در آخر جای دارد به عنوان جدید Moss اشاره‌ای داشته باشیم که از طراحی هنری برخوردار بوده و داستان موشی زبل را روایت می‌کند.

نمایشی از گیم‌پلی God Of War به شخصه اصلی‌ترین دلیلی که باعث شد بیداری را به خواب ترجیح بدهم، نمایش بازی God Of War بود. در این نمایش بسیار زیبا چند دقیقه‌ای می‌توان پدر و پسر را کنار هم دید که با رد و بدل کردن دیالوگ‌های گوناگون به جنگ دشمنانی عظیم الجثه می‌روند. سازندگان تاریخ انتشار دقیقی را مشخص نکردند اما به صورت رسمی گفتند که این بازی در سال 2018 عرضه خواهد شد.

نمایشی از گیم‌پلی Detroit: Become Human تمرکز تریلر به نمایش در آمده از بازی Detroit: Become Human برروی شهری پیشرفته که بر مبنی تکنولوژی و قدرت‌های علمی برپا بوده است. در این تریلر علاوه بر صحنه‌های سینماتیک چشم نواز از هویت شخصیت اصلی پرده برداری می‌شود. آنطور که معلوم است آقای Jesse Williams، هنرپیشه معروف هالیوودی، وظیفه ایفای نقش در این عنوان را بر عهده دارد.

نمایشی از بازی Destiny 2 همانطور که انتظار می‌رفت در طی کنفرانس Sony شاهد نمایشی از Destiny 2 به‌صورت رسمی بودیم. نبردها بسیار حساس‌تر دنبال می‌شود و بازیکنان ضمن سرعت عمل بالا باید دقت کافی را داشته باشند تا بتوانند بیشترین تاثیر ممکن را در کارهای تیمی ایفا کنند.

جولان Spider-Man بازی Spider Man به‌خوبی توانست حاضرین در سالن را به وجد بیاورد. از سیستم مبارزات و استفاده از تاکتیک‌های رزمی مختلف تا جلوه‌های بصری چشم نواز همه و همه نشان‌دهنده پیشرفت این عنوان نسبت به سایر نسخ قبلی که صرفا عنوانی تجاری بوده‌اند، است. و در نهایت ... در آخر دیدگاه شما در مورد کنفرانس سونی چیست؟ آیا سونی توانست انتظارات شما را برآورده کند؟ دانلود تمامی نمایش‌های پخش شده

تریلر معرفی DLC بازی Horizon Zero Dawn دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت FULL HD

تریلر جدید Uncharted The Lost Legacy دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت FULL HD

تریلر معرفی نسخه PS4 بازی Shadow of the Colossus دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت FULL HD

6 دقیقه از گیم‌پلی بازی انحصاری Days Gone دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت FULL HD

تریلر معرفی بازی Monster Hunter World برای PS4 دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت FULL HD

تریلر معرفی نسخه واقعیت مجازی The Elder Scrolls V- Skyrim برای PS VR دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت FULL HD

نمایشی از گیم‌پلی بازی Call of Duty WWII دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت FULL HD

تریلری داستانی از بازی Marvel vs. Capcom Infinite دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت FULL HD

نمایشی از نسخه واقعیت مجازی بازی Final Fantasy XV برای PS VR دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت FULL HD

تریلر معرفی بازی Moss برای PS VR دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت FULL HD

تریلر داستانی و جدید بازی Destiny 2 دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت FULL HD

تریلری زیبا از گیم‌پلی بازی God of War دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت FULL HD و 60 فریم

تریلری جدید از بازی Detroit Become Human دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت FULL HD

نمایشی جدید از گیم‌پلی بازی Spider-Man دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت FULL HD



2 ساعت پيش





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن