تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 28 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796332354




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در کنفرانس شرکت Ubisoft چه گذشت + دانلود تمامی نمایش‌های پخش شده


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:

کنفرانس Ubisoft در 30 دقیقه بامداد 23 خرداد 96 آغاز و حدود یک ساعت به طول انجامید. آنطور که از محیط سالن مشخص بود، حاضرین زیادی بلیط صندلی‌های این کنفرانس را خریداری کرده بودند تا از نزدیک شاهد رونمایی از جدیدترین بازی‌های این کمپانی صاحب نام باشند. در اینجا ما به معرفی اجمالی آنچه که در کنفرانس Ubisoft در E3 2017 روی داد، خواهیم پرداخت. با پردیس‌گیم همراه باشید.


همکاری Ubisoft و Nintendo در ساخت بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle در همان ابتدا ویدیویی طنز از بازیگوشی‌های شخصیت‌های Rabbid پخش می‌شود و سپس آقای Yves Guillemot با صدای دست تماشاچیان وارد صحنه شده و از همکاری دو جانبه با شرکتی صاحب نام صحبت می‌کند. مابین صحبت‌های خود  به اسم آقای Shigeru Miyamoto، سازنده بازی معروف ماریو اشاره می‌کند و وی به صورت غافلگیرکننده‌ای از وسط تماشاچیان ظاهر می‌شود و برروی استیج می‌آید. وی از علاقه خود به شخصیت Rabbid می‌گوید و در انتها با نمایش تریلری، رسما از بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle محصول مشترک Ubisoft و Nintendo برای کنسول Switch رونمایی می‌کنند.

Assassin’s Creed: Origins بازیکنان را به چالش‌های جدید دعوت می‌کند یکی از مورد انتظارترین نمایش‌های Ubisoft را می‌توان به بازی Assassin’s Creed: Origins نسبت داد. این کمپانی طرفداران بی حوصله را بیشتر از این منتظر نگه نداشت و در دومین بخش از کنفرانس با انتشار تریلری سینماتیک و گیم‌پلی جذاب به تشریح بیشتر ویژگی‌های این عنوان پرداخت. لازم به‌ذکر بوده که آقای Ashraf Ismail شخصا این توضیحات را ارائه داد.

با The Crew 2 تخت گاز برانید! بازی The Crew 2 از جمله عناوینی بود که در کنفرانس این کمپانی خوش درخشید. در تریلر به نمایش در آمده شاهد صحنه‌هایی سینماتیک در کنار گیم‌پلی جذاب بودیم. طراحی بصری بازی به خوبی صورت گرفته و با محیطی پر جزئیات و باکیفیت برای مسابقات روبرو هستیم. از جمله وسایلی که بازیکن قادر به انجام مسابقه با آن است می‌توان به ماشین، هواپیما، موتورسیکلت و قایق اشاره نمود. این بازی قرار است در اوایل سال 2018 عرضه شود.

South Park: The Fractured But Whole، خنده دارتر از گذشته تریلر به نمایش در آمده از South Park: The Fractured But Whole نشان‌دهنده عنوانی قوی و قدرتمند از سوی سازندگان است چرا که ریشه‌های اصلی آن که مبنی بر طنز بوده همچنان قدرتمند ظاهر شده است. طرفداران می‌توانند این عنوان را در 17 اکتبر سال میلادی جاری تجربه نمایند.

Skull & Bone ؛ آی‌پی جدید یا کپی‌برداری ناشیانه؟ استودیو سنگاپور Ubisoft عناوین خوبی را در کارنامه خود دارد. سخنگوی این بخش از کمپانی با حضور برروی استیج به معرفی آی‌پی جدید خود به نام Skull & Bone پرداخت و در ادامه آقای Justin Farren، کارگردان هنری به توضیح ماهیت این عنوان پرداخت. در این بازی جدید شما در نقش کاپیتان یک کشتی دزدان دریایی قرار خواهید گرفت که قادر به شخصی سازی کشتی خود با خدمه مطلوب خواهید بود. با گشت و گذار در دریاها می‌توان ماجراهای جدیدی مثل حمله به کشتی‌های دیگر و غارت دارایی آن‌ها و ... شروع کنید که بسیار سرگرم کننده است؛ البته فراموش نشود که این عنوان شباهت زیادی به AC: Black Flag دارد!

Just Dance 2018 ؛ جذاب اما منشوری به قسمت منشوری کنفرانس Ubisoft خوش آمدید. بازی Just Dance 2018 با حضور رقصنده‌هایی دلربا و صدالبته کاربلد معرفی گردید که از بیان جزئیات آن معذوریم! این بازی در اکتبر سال میلادی جاری عرضه خواهد شد.

دنیای فضایی Starlink Starlink از دیگر بازی‌های جدید Ubisoft بود که توسط آقای Matthew Rose، تهیه کننده آن معرفی شد. در این عنوان شما میزبان سبکی علمی و تخیلی خواهید بود که در جهانی گنگ و مرموز جریان دارد. علاقه‌مندان می‌توانند این عنوان را برروی سوییچ و سایر کنسول‌ها در پاییز سال 2018 تجربه کنند.

معرفی بازی Transference: Enter the Home of a Mind در این بازی واقعیت مجازی شما می‌توانید که برای کشف رازهای ذهن انسان به ساختمان ذهنی آن‌ها سفر کنید. بازی دارای پس‌زمینه‌ای ترسناک است و مفاهیم عمیقی را ارائه می‌دهد.  

بسته الحاقی جدید Steep سخنگوی استودیو سازنده Steep ضمن سخرانی نسبتا مهیج به معرفی بسته الحاقی جدید آن تحت عنوان Road To The Olympics پرداخت که در 5 دسامبر سال میلادی جاری عرضه خواهد شد.

درخشش Far Cry 5 به‌یقین بعد از ac: origin همه‌ی چشم‌ها برروی بازی Far Cry 5 بود. این عنوان با نمایشی بسیار جذاب روبرو شد و در همان ابتدا با پخش تریلری سینمایی، سوالات زیادی را در ذهن بازیکنان به وجود آورد. طراحی محیط همچون نسخه‌های قبلی بسیار عالی کار شده و جزئیات در آن بیداد می‌کند اما خبر خوب اینجاست که بازیکنان در طول بخش کمپین می‌توانند به‌صورت cO-OP به انجام بازی دو نفره بپردازند.


 Beyond Good and Evil 2 به صحنه می‌آید معرفی و نمایش تریلری سینماتیک از بازی Beyond Good and Evil 2 را می‌توان برگ برنده Ubisoft دانست چرا که هواداران زیادی مشتاقانه منتظر اخباری پیرامون این عنوان بودند. در این تریلر سینماتیک دو شخصیت جدید خوک و میمون مانند را می‌بینیم که دیالوگ‌هایی شیرین را رد و بدل می‌کنند. نکته قابل توجه حضور آقای Michel Ancel مدیر هنری بازی جهت تشکر از صبر و شکیبایی بازیکنان بود. در نهایت... در پایان Ubisoft با نمایش 10 بازی توانست پاسخ انتظارات طرفداران را تاحد قابل قبولی بدهد؛ گرچه انتظار می‌رفت که علاوه بر ساخت نسخه‌های جدید سری‌های قبلی از آی‌پی انحصاری جدیدی رونمایی شود که صد البته هم شد اما باز هم جای خالی سورپرایز بیشتر دیده می‌شد. اما دیدگاه شما در مورد کیفیت برگزاری این کنفرانس چیست؟ آیا شما از برنامه‌های شرکت فرانسوی Ubisoft راضی بودید؟ دانلود تمامی نمایش‌های پخش شده:

نمایش معرفی بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت FULL HD

جدیدترین تریلر از بازی Assassin"s Creed Origins دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت FULL HD

تریلر معرفی The Crew 2 دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت FULL HD

دقایقی زیبا و مهیج از گیم پلی The Crew 2 دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت FULL HD

نمایش رسمی بازی South Park: The Fractured But Whole دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت FULL HD

تریلر معرفی بازی واقعیت مجازی Transference دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت FULL HD

تریلر معرفی نسخه جدید Just Dance دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت FULL HD

تریلر معرفی بازی Starlink: Battle for Atlas دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت FULL HD

تریلر معرفی بازی Beyond Good and Evil 2 دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت FULL HD

تریلر معرفی بازی Skull & Bones دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت FULL HD

دقایقی از گیم پلی بخش آنلاین بازی Skull & Bones دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت FULL HD

دقایقی از گیم پلی Far Cry 5 دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت FULL HD تعدادی نمایش خارج از کنفرانس:

20 دقیقه از گیم‌پلی Assassin"s Creed Origins بر روی Xbox One X دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD

تریلری از تجربه نبرد در میادین گلادیاتوری Assassin"s Creed Origins دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD

نمایشی از نبرد با یک باس‌فایت در بخش گلادیاتوری Assassin"s Creed Origins دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD



24 خرداد 1396





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن