تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب شود و غمش از بين برود بايد گره از كار گرفتارى باز كند....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796912566




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تولید انواع چراغ‌های LED زیرآبی و دفنی+تصویر


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: تولید انواع چراغ‌های LED زیرآبی و دفنی+تصویر
محققان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری شیراز موفق به طراحی، ساخت و تولید انواع چراغ‌های نورپردازی زیرآبی و زمینی LED شدند.
آفتاب‌‌نیوز :

عیسی افخمی مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان اظهارکرد: هدف از انجام این طرح، دریافت تسهیلات جهت تولید انواع چراغ‌های زیرآبی و دفنی LED به منظور تامین بازار داخل کشور، کاهش واردات به کشور، اشتغال‌زایی در شهر شیراز و همچنین تامین نیازهای شهرداری‌ها به این نوع چراغ‌هاست.


وی با بیان اینکه تولیدات این شرکت در 4 دسته است، خاطرنشان کرد: در این راستا توانسته‌ایم دانش فنی ساخت این نوع چراغ‌ها از جمله طراحی و ساخت قالب‌های تولید، طراحی انواع درایورهای الکترونیکی مطابق پیشرفت‌های روز دنیا و در توان‌های مختلف را به دست آوریم که تولید باکیفیت این محصولات امکان ارائه ضمانت‌های مناسب به مشتریان را فراهم آورده است.


افخمی با تاکید بر اینکه شهرداری‌ها از جمله مشتریان اصلی برای تولیدات این محصول هستند، عنوان کرد: این چراغ‌ها برای نورپردازی و روشنایی فضاهای شهری، ابنیه تاریخی، پارک‌ها و بوستان‌ها کاربرد دارند.


به گفته وی، بخشی از محصولات این شرکت برای کاربردهای نورپردازی حرفه‌ای و با امکان کنترل طیف و شدت نور طراحی و تولید می‌شوند، اما تاکنون این چراغ‌ها به تولید صنعتی نرسیده بود که با اخذ تسهیلات از صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک (صحا) درصدد تولید انبوه آن‌ها هستیم.


افخمی درباره مزیت‌های چراغ‌های تولید شده توسط این شرکت، تصریح کرد: در نمونه‌های موجود، دربدنه چراغ‌های دفنی از آلومینیوم استفاده می‌شود که در زمین‌های مرطوب دچار خوردگی می‌شوند؛ اما تلاش کردیم که در نمونه‌های ساخت شرکت از استیل در بدنه چراغ‌ها بهره ببریم تا عمر محصول چند برابر شود.


وی با بیان این‌که چراغ‌های دفنی با بدنه از جنس استیل نمونه مشابه داخلی ندارد، گفت: با وجود چالش‌های طراحی و فنی استفاده از استیل تنها یک شرکت آلمانی تاکنون به عرضه این چراغ‌ها پرداخته که قیمت محصول شرکت ما چند برابر ارزان‌تر بوده و ویژگی‌های فنی بالاتری دارد.


به گزارش ایسنا، افخمی درخصوص چراغ‌های زیرآبی تولید شده دراین شرکت دانش بنیان نیز گفت: چراغ‌های زیرآبی باید در مقابل آب و نفوذ رطوبت کاملا ایزوله باشند که در این زمینه ما موفق به طراحی گستره کاملی از چراغ‌های زیرآبی برای نورپردازی آب‌نماها و فواره‌ها شده‌ایم.


وی با بیان این‌که عمده فروش محصولات شرکت درسال‌های اخیر برای شهرداری‌ها به ویژه شهر شیرازبوده است، گفت: درصدد هستیم با تولید انبوه محصولات خود، نیاز شهرداری‌های سایر مناطق کشور را هم تامین کنیم.


افخمی با اشاره به قراردادهای این شرکت افزود: برای نورپردازی یکی از تقاطع‌های مهم شیراز، قراردادی به ارزش 900 میلیون تومان از طرف شهرداری شیراز با این شرکت منعقد شده است که مراحل پایان اجرای آن در حال انجام است.








۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن