تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز دژ محكم خداوند رحمان و وسيله راندن شيطان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797106402




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در کنفرانس شرکت مایکروسافت چه گذشت + دانلود تمامی نمایش‌های پخش شده


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:

سرانجام کنفرانس Microsoft نیز به اتمام رسید و با کنفرانسی بسیار رنگین و سرشار از عناوین جدید همراه بودیم. درست براساس وعده‌ای که به مخاطبان داده شده بود، کنسول جدید و البته کوچک‌جثه این کمپانی یعنی XBOX One X معرفی شد که بنظر بسیار قدرتمند است. حال می‌خواهیم به چکیده‌ای از وقایعی که دراین کنفرانس رخ داد بپردازیم و در نهایت این شما هستید که تعیین می‌کنید این کنفرانس باب میل شما بوده یا خیر.

عقرب به میدان می‌آید در همان ابتدای امر، فیل‌اسپنسر سرپرست بخش مربوطه به XBOX وارد صحنه شده و با یک ویدیوی هیجان‌انگیز، به معرفی کنسول جدید خود XBOX One X می‌پردازد. این کنسول قرار است به مخاطبان خود، اندازه تصویر 4K و همچنین بصورت Native را به گفته سرپرست بخش فنی ارائه بدهد. قیمت آن 499$ بوده و جثه آن در قیاس با دیگر کنسول‌های این خانواده، کوچک‌ترین می‌باشد. همچنین، این کنسول از بلوری 4K نیز پشتیبانی می‌کند. منتظران این غول جدید، می‌توانند آن‌را در تاریخ 7 نوامبر تهیه کنند.

  وعده معرفی 22 بازی انحصاری و قابلیت پشتیبانی از بازی‌های XBOX اوریجینال  قابل ذکر است که حتی در صورتی که شما یک تلویزیون تماما 4K نداشته باشید، با بافت‌ها و گرافیک به مراتب بهتر همچنان روبه‌رو خواهید شد. قابلیت بکوارد نیز برای XOX در دسترس خواهد بود و علاوه برآن، شما قادر به تجربه عناوین نسل اولیه XBOX نیز هستید که به تازگی در این کنفرانس از آن رونمایی شد. بعد از آن اسپنسر توضیح می‌دهد که امشب به معرفی 42 عنوان پرداخته می‌شود که 22تای آن‌ها، منحصر به پلتفرم‌های ویندوز10 و یا X1 خواهند بود.

  معرفی Forza Motorsport 7 اولین نمایش این کنفرانس مربوط به عنوان Forza Motorsport 7 می‌باشد. در اولین وهله، با تریلری هیجان انگیز روبه‌رو هستیم که قدرت گرافیکی و البته، سرعت و هیجان بازی را به رخ کشانده و از آن پرده‌برداری می‌کند. رانندگی در محیط‌های بارانی و گلی، با گرافیک نسل جدید، بسیار زیبا و دیدنی‌است و یک منظره کاملا واقع‌گرایانه را به بازیکنان ارائه می‌دهد. همچنین گفته شد که این بازی بر روی XBOX One X، با کیفیت 4K Native و با سرعت 60 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد که باعث شگفت‌زدگی بسیاری شد. سرپرستان این عنوان نیز با شرکت پورشه یک قرارداد 6 ساله بسته‌اند تا برای مخاطبان خود، تجربه‌نهایی و کامل را به ارمغان آورند.

  بازگشت مجموعه تاریک Metro بازکشت عنوان Metro شاید بهترین بخش کنفرانس بود که باعث شد تا بینندگان به صندلی‌های خود میخ‌کوب شوند.این تریلر مستقیم سراغ گیم‌پلی رفته و سعی به نمایش دنیایی آخرالزمانی، در مقیاس‌های نسل 8 را دارد، که باید گفت در این کار، بسیار خبره و ماهر هم بوده است. همچنین ما شاهد یک سری عناصر Survival در گیم‌پلی و مبارزات نیز بودیم که بسیار چالش‌برانگیز، نفس‌گیر و زیبا بودند، بخصوص مبارزه با Bow. در نهایت با پرده‌برداری از نام نهایی این عنوان، Metro: Exodus، نمایش دوم نیز به اتمام رسید.

  دویدن بر روی هرم‌های مصری یکی از موردانتظارترین بازگشت‌های امسال، بازگشت سری Assassin’s Creed می‌باشد که سرانجام در قرار امشب، کارش به اتمام رساند. در این نسخه که در مصر اتفاق می‌افتد، به داستان اولین Assassin‌ها پرداخته می‌شود و سعی شخصیت اصلی در کشتن یک Oracle الکی که مردمانش را به نوعی با حرف‌هایش خام کرده‌ است. ما شاهد بخش‌های متعددی از گیم‌پلی من‌جمله کنترل عقاب، پارکور، مبارزاتی که همچون یکی از جدیدترین عناوین یوبی‌سافت یعنی For Honor بودند، بودیم. تا اینجای کار، تریلر مربوطه کار خودش را زیبا انجام داده و مطمئنا هواداران بسیاری از همین حالا برای بازی هایپ شده‌اند اما تا عرضه نهایی فاصله بسیار‌ است. باید یادآور این نکته نیز شد که این بازی برای Xbox One X با کیفیت 4K اجرا خواهد شد.

  از مبارزات فضایی تا دنیایی پر از زامبی ! عناوین Deep Rock Galatic و State of Decay 2 به ترتیب بعد از نمایش AC Origins، بر روی صحنه آمدند. هر 2 بخشی از انحصاری‌های جدید مربوط به پلتفرم‌های مایکروسافت. عنوان اول یک شوتر علمی‌تخیلی‌است و بر روی معدن و دقیق‌تر Mining تمرکز دارد. دومی که ادامه نسخه پیشین یعنی همان State of Decay می‌باشد، تمرکزش را بر روی عناصر بخش زنده‌ماندن نسبت به نسخه اول بسیار بیشتر کرده و بازیکنان در این نسخه با چالش‌های بیشتری همراه خواهند بود. همچون انتخاب یار و یا حذف کردن برخی‌از یارهای فعلی که یک نوع dilemma برای بازیکنان درست خواهد کرد.

  ورود استودیو‌های جدید، محتوای جدید برای ماینکرفت و عناوین Battle Royale در بخش‌های بعدی کنفرانس، ما شاهد معرفی عناوین بسیاری هستیم که برخی از آن‌ها از استودیو‌هایی هستند که تا قبل از امروز یا با مایکروسافت همکاری نداشته‌اند و یا کسی اصلا به همکاری آن‌ها فکرنمی‌کرد. اول از همه به معرفی محتوای جدید برای Minecraft پرداخته می‌شود و از آپدیت پشتیبانی از 4K‌ که برای آن در نظر گرفته شده است. در بخش بعدی که بسیار هم تعجب آور بود، با معرفی ساخته جدید استودیوی SystemArc یعنی Dragon Ball Figters Z روبه‌رو هستیم که به سبک مبارزاتی SystemArc روی‌آورده و درکل نمایش خوبی را برای هواداران این سبک و البته این مجموعه به ارمغان می‌آورد. در این بین 2 عنوان Battle Royale جدید، یعنی PLAYER UNKNOWNS BATTLEGROUNDS و Project Darwin نیز برای معرفی می‌شوند تا خواسته بازیکنانی که یک Battle Royale چالش‌برانگیز را بر روی این کنسول می‌خواستد را به واقعیت تبدیل کنند. یکی از عناوین MMO نیز که شاید بسیاری با آن آشنا باشند یعنی Black Desert Online، ورودش را بر روی کنسول های اکس‌باکس نیز تایید کرد. وجود عنوان سولزمانند باندای نامکو یعنی CODE: Vein نیز دل هواداران بازی‌های شرقی را بدست آورد. این عنوان در سال 2018 عرضه خواهد شد.  

عناوین مستقل پی‌در‌پی حال با سیل عظیمی از عناوین مستقل و انحصاری روبه‌رو می‌شویم که یکی پس از دیگری با یک تریلر معرفی می‌شوند. اولین آن‌ها The Last Night می‌باشد که سال‌هاست در وهله ساخت بوده و سرانجام در این شب بزرگ به معرفی کامل آن پرداخته می‌شود و دل بسیاری را بدست می‌آورد. بعد از آن با یک پلتفرمر موزیکال به نام The Artful Escape روبه‌رو هستیم که برای عاشقان گیتار یک تجربه فوق‌العاده به یادماندنی را رقم خواهد زد و محیط‌های عجیب و رنگین‌ان، گویای یک عنوان مستقل خوب‌ می‌باشند. همچنین آشکار کردن تاریخ انتشار Cuphead، معرفی Tacoma و عنوان بامزه Super Lucky’s tale در بدست آوردن رضایت بازیکنان مستقل‌پسند، کار مایکروسافت را بسیار آسوده‌تر می‌کند.

  روایت دزدان دریایی نمایش کامل و طولانی از Sea of Thieves، باعث آشنایی بیشتر ما با دنیای این بازی، عناصر گیم‌پلی ‌ان و بخش مولتی‌پلیرش می‌شود. این بازی سعی دارد که شمارا تماما یک دزددریایی واقعی جلوه دهد، شنا کردن در اعماق دریاها، کاوش با دوستان برای شکار گنج، کندن زمین و استفاده از قطب‌نمای کاپیتان کشتی‌، رویای یک طرفدار عناوینی که اتمسفر این چنین دارند می‌باشد. بازی از یک جو کمدی نیز بهره می‌برد همچون پرت کردت خود از طریق توپ‌خانه به کشتی حریف!

بازگشت Crackdown 3 بعداز مدت‌ها با نمایشی جدید از Crackdown 3  روبه‌رو هستیم که قصد دارد در ساخت یک اکشن به تمام‌معنا و دنیایی انفجاری کارش را به نحو احسنت انجام دهد و دیدن آن مارا یاد عناوینی چون Saints Row می‌اندازد. از عنوانی جدید نیز به نام Ashen نیز پرده‌برداری شد که دنیایی تاریک و بی‌رحم را به ما نشان می‌داد و 2 جنگ‌جو که سعی به مبارزه با آن را داشتند. بطور خلاصه می‌توان آنرا یک سولز کارتونی خطاب کرد، البته تنها با قضاوت تنها تریلر آن.

نوبت به Life is Strange رسید و سرانجام، بازگشت دختر دوست‌داشتنی یعنی Chloe و ورود دوباره به Arcedia bay. نسخه جدید Life is Strange با عنوان Before the Storm قصد بازگو کردن ماجراهای قبل از نسخه اول و نحوه تبدیل شدن Chloe به دختری که ما شاهدش بودیم را بگوید. این عنوان ظاهرا 3 قسمتی خواهد بود و قسمت اول آن در آگست منتشر خواهد شد.

معرفی Ori and the Will of the Wisps و ارک‌های دوست داشتنی درست همانند شایعه‌ای که اندکی قبل از کنفرانس گفته شد، قسمت دوم عنوان زیبای Ori به نمایش گذاشته شد و با اجرای زنده پیانویی که همراه آن بود، اشک را در چشمان بسیاری جمع کرد. بازگشت محیط‌های زیبا و طراحی دلنشین Ori، به راحتی یکی از زیباترین بخش‌های امشب به حساب آمده و بسیاری را برای قسمت دوم این پلتفرمر ناب، هایپ کرد. بنظر می‌رسد که در قسمت جدید، بازی به مراتب تاریک‌تر از نسخه اول خود خواهد بود. عنوان Middle Earth Shadow of War نیز به توضیح مکانیزم‌های جدید بخش Nemesis، و گسترده‌تر شدن دنیا و داستان بازی پرداخت تا نشان دهد که این عنوان جویای بالاتر بردن سطح بازی‌های Open World می‌باشد. در این نسخه بازیکنان به لطف مکانیزم انحصاری بازی، قادر به ساخت داستان‌های خود در بازی، در تعامل با دیگر شخصیت‌ها خواهند بود.

اولین نمایش از گیم‌پلی شاهکار جدید Bioware آخرین نمایش امشب مربوط به عنوان جدید استودیوی اصلی پشت Mass Effect، یعنی Anthem می‌باشد. عنوانی که ترکیبی از دوست‌داشتنی‌ترین شوتر‌های سوم‌شخص علمی‌تخیلی‌است که تا به حال دیده‌اید و درآن شخصیت‌های اصلی برای آزادی انسانیت مبارزه می‌کنند. گیم‌پلی‌ این بازی بسیار دوست‌داشتنی و جذاب بود و میزان آزادی عمل در کاووش و حرکت، از ارکان مثبت آن به حساب می‌امد. حال باید دید از استودیویی که بیشتر بازی‌هایش داستان بسیار قوی‌ای تا یک گیم‌پلی هیجان‌انگیز داشته‌اند، یک شوتر که تمام تمرکزش را بر روی گیم‌پلی گذاشته، چگونه خواهد شد. و در نهایت... و در نهایت کنفرانس مایکروسافت با نمایش 42 عنوان، پر از عناوین مستقل، مولتی‌پلتفرم، انلاین و انحصاری به اتمام می‌رسد. در نهایت قضاوت خوبی و یا بدی کنفرانس، لذت‌بخشی و یا عدم عمل کردن به وعده‌ها، به عده شما عزیزان خواهد بود. از نظر شما کنفرانس امشب چگونه بود ؟ بهترین و بدترین بخش آن چه بود و چه برنامه‌ هایی می‌توانست آن‌را بهتر کند؟ دانلود تمامی نمایش‌های پخش شده در کنفرانس مایکروسافت

تریلر رونمایی از Xbox One X دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت FULL HD

تریلر معرفی بازی Metro Exodus  دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت FULL HD  

نمایش معرفی Forza Motorsport 7 دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت FULL HD

اولین نمایش از گیم‌پلی Forza Motorsport 7  دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت FULL HD

  معرفی عنوان Assassin"s Creed Origins در کنفرانس مایکروسافت دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت FULL HD

اولین نمایش از گیم‌پلی Assassin"s Creed Origins دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت FULL HD

نمایش معرفی بازی Tacoma اثر جدید خالقان Gone Home دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت FULL HD  

نمایشی از گیم‌پلی بازی Middle-earth: Shadow of War دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت FULL HD

  نمایشی جدید از گیم‌پلی بازی Crackdown 3 دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت FULL HD  

نمایش جدید بازی Cuphead دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت FULL HD

نمایش معرفی بازی Code Vein دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت FULL HD

نمایش معرفی بازی The Darwin Project دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت FULL HD

نمایش بازی معرفی بازی Deep Rock Galactic دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت FULL HD

تریلر بازی Black Desert بر روی Xbox One دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت FULL HD

نمایش معرفی بازی Dragon Ball FighterZ دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت FULL HD

نمایشی جدید از بازی State of Decay 2 دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت FULL HD

نمایش معرفی بازی The Last Night دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت FULL HD

نمایش معرفی بازی The Artful Escape دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت FULL HD

نمایش معرفی بازی Super Lucky’s Tail دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت FULL HD

نمایش معرفی بازی Life Is Strange: Before the Storm دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت FULL HD

اشنایی با 19 بازی مستقل و جدید Xbox One دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت FULL HD

نمایش معرفی بازی Ori and the Will of the Wisps دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت FULL HD

دقایقی از گیم‌پلی بازی جدید استدیو Bioware یعنی Anthem دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت FULL HD

تایید شدن بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds برای Xbox One دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت FULL HD

نمایش معرفی بازی Ashen دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت FULL HD

نمایشی از قابلیت‌های جدید بازی Minecraft بر روی پلتفرم‌های مایکروسافت دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت FULL HD



23 خرداد 1396





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن