تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797698837




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیا با محاسن و معایب ثبت شرکت در ایران آشنا هستید ؟


واضح آرشیو وب فارسی::

 

توسعه اقتصادی کشور با تلاش و همت همه ایرانی ها محقق خواهد شد . هر کس به نوبه خود در این کشور برای توسعه و آبادانی آن نقشی بر عهده خواهد داشت  . حتی افرادی که به ظاهر کار مهمی در راستای توسعه اقتصادی کشور بر عهده ندارند می توانند مهم ترین رکن و پایه یک توسعه و پیشرفت در کشور باشند و حذف هر فرد به ظاهر کم تاثیر می تواند بزرگترین آسیب ها را برای اقتصاد کشور در پی داشته باشد .

با توجه به اینکه مزایا و معایب ثبت شرکت چیست باید توجه نماییم که قوی ترین قسمت یک زنجیر به ضعیف ترین حلقه آن بستگی دارد و اگر این توان در ضعیف ترین حلقه وجود نداشته باشد می توان از آینده آن زنجیر نگران بود . به همین دلیل نقش همه افراد برای توسعه اقتصادی پر اهمیت و پر رنگ می باشد . هر فرد با هر گرایش و تخصصی می تواند با کمک دوستان خود جامعه ای کوچک را تشکیل دهد و گره ای از مشکلات اقتصادی را بر طرف نماید . ثبت شرکت و ثبت موسسات غیر تجاری فقط مختص افراد دارای ثروت و پشتوانه مالی  و گروه نخبگان نیست .

جامعه به توانایی تک تک نفرات احتیاج دارد . کاری که شما انجام می دهید را بسیاری از شرکت ها و ارگان ها و افراد عادی جامعه نیاز دارند و اگر بتوانید این کار را توسعه دهید بی شک نه تنها تقاضای کار بیشتری خواهید داشت بلکه سود زیادی هم از این طریق به دست خواهید آورد و ضمنا از توانایی افراد دیگری هم برای این خواسته خود استفاده کرده اید و برای عده ای هم شغل ایجاد کرده اید .

ثبت شرکت  همواره دارای منافع مادی و اجتماعی زیادی برای موسسین و اعضاء شرکت ها می باشد و می تواند آیند های به مراتب درخشان تر برای اعضاء و موسسین شرکت به همراه داشته باشد . افرادی که در غالب یک شرکت به فعالیت می پردازند میتوانند برای ثبت برند خود و همچنین اخذ کارت بازرگانی اقدام کنند که اعتبار بالاتری از نظر اجتماعی پیدا خواهند کرد و این اعتبار را نزد سایر ارگان ها و شرکت های دولتی و خصوصی هم به مراتب بیشتر خواهند دید . وقتی از جایگاه یک فرد حقوقی برای انجام معامله ای اقدام می کنید ضریب موفقیت شما بسیار بالاتر خواهد رفت  زیرا  سایر اشخاص حقوقی و دولتی چه در داخل ایران و چه خارج از ایران بیشتر تمایل دارند تا با شخصیت های ثبت شده و معتبر حقوقی مراوده و معامله داشته باشند تا شخصیت های آزاد و حقیقی.

شرکت ها دارای فعالیت های رسمی و قانونی هستند و از زمان ثبت در اداره ثبت شرکت ها همه فعالیت های آنها اصولی و سنجیده خواهد بود و به پشتوانه توانایی های دانشی و تخصصی و همچنین سرمایه ای که در اختیار دارند بهتر و روان تر و با  اعتماد به نفس بالاتر کار خواهند کرد .

ضمن اینکه وقتی شرکتی ثبت شود  حداقل دو نفر با هم شراکت کرده اند . شراکت در موضوعی باعث بالاتر رفتن توان افراد خواهد شد . بخصوص اینکه این شراکت در چارچوبی قانونی و حقوقی صورت گرفته و همه چیز تعیین شده و مشخص می باشد و جای شکی برای شرکا در شراکتشان نیست .

دولت هم از افراد حقوقی بهتر پشتیبانی می کند . دولت مردان ما خوب می دانند که شرکت ها هستند که می توانند برای مقاصد مختلف توسعه کشور اقدام نمایند . حمایت از این شرکت ها می تواند اقتصاد را پویاتر و فعال تر کند . مشکل اشتغال کمتر خواهد شد . گردش پول بالا خواهد رفت و نگاه اقتصادی و سرمایه ای در جامعه پدیدار خواهد شد و در نتیجه بهتر می توان تورم را مهار کرد .  هرچه افراد کمتری وارد حوزه اقتصادی کشور  و شخصیت های حقوقی شوند وابستگی دولت به محصولات و توانایی افراد خارجی بیشتر خواهد بود و این موضوع تورم بیشتری در جامعه بوجود خواهد آورد .

رقابت سالم بین شرکت های همسو می تواند باعث بالاتر رفتن کیفیت محصولات و خدمات شود و از انحصار بخشی از این تولیدات در دست عده ای خاص چه داخلی و چه خارجی جلوگیری شود . ضمن اینکه تحریم ها کم اثر تر خواهد بود و فشار اقتصادی بر جامعه در سایه رقابت بین کشور های داخلی کمتر خواهد شد .

شرکت های ثبت شده به دلیل اعتباری که پیدا می کنند از تسهیلات و خدمات مالی موسسات و ارگان های مالی هم بیشتر بهره مند خواهد بود و این طبیعی است . زیرا داشتن مستندات حقوقی و اعتبار لازم باعث اطمینان بیشتر بانک ها و موسسات مالی به شرکت ها می باشد و شرکت ها می توانند برای ورود به بازار ها و رقابت های جدید از این فرصت استفاده کرده و سرمایه و توان شرکت را بالاتر ببرند .

هر چند چند سالی است ثبت شرکت در ایران جان تازه ای گرفته و علاقمندان زیادی برای ثبت شرکت اقدام می کنند ولی هنوز این جسارت و اطمینان در بین جوانان برای ورود به این عرصه دیده نمی شود و هنوز جای کار برای داشتن انگیزه وجود دارد . دلایل زیادی برای این موضوع وجود دارد و نمی توان به یک جمع بندی واحد رسید . مالیات های دولتی ، نیاز به استخدام کارمندان زیاد ،  اصول و قوانین دست و پا گیر ، رعایت تکیمل دفاتر پلمپ مالیاتی ، نبود اعتماد کافی به توانایی های شخصی ، مشخص نبودن شرایط اقتصادی و کم ارزش شدن پول ، نیاز به آشنایی به قانون تجارت ، هزینه و زمان زیاد برای ورود به این عرصه و ثبت شرکت و ...

دلایل و توجیهات زیادی است که مانع ورود جوانان به این عرصه می شود . اما باید دقت کرد و دید که افرادی موفق بوده اند که با همه این مشکلات توانسته اند وارد دنیای تجارت و اقتصاد با شخصیت حقوقی شوند . شخصی می تواند به رویاها و اهداف بلند خود برسد که توانسته باشد بر شرایط حاکم غلبه کند و با همه این مشکلات مسیر خود را در بین اشخاص حقوقی باز کند .

هر چند بسیاری  از این مشکلات ساخته ذهن می باشد و تنها کافی است واقع بین باشید . پرداخت مالیات برای همه افراد هست و هر فرد چه حقوقی و چه حقیقی  باید بسته به توان مالی و درآمد خود مالیات پرداخت کند . استخدام کارمند و کارگر هم به معنی این است که کار توسعه پیدا کرده و گردش مالی بالاتر رفته و اینکه برای به دست آوردن سود و منافع بیشتر باید کمی هم هزینه کرد .

ضمن اینکه شرکت های حقوقی مانند شرکت ویونا با تکیه بر دانش و تخصص افراد مجرب و کاردانی که در اختیار دارند می توانند ثبت شرکت و مسائل حقوقی شرکت شما را عهده دار باشند و بر خلاف گفته ها هزینه های زیادی هم برای این کار لازم نیست پرداخت کنید .

اگر به بهانه مشخص نبودن شرایط اقتصادی جامعه هم بخواهیم ترس به دل راه دهیم که باید ساکن ایستاد و هیچ حرکتی نکرد واین موضوع تنها مختص ایران نیست . ضمن اینکه به گفته بسیاری از کارشناسان اقتصادی آینده اقتصادی ایران روشن و درخشان خواهد بود . اقدام کردن و دست به کاری زدن بهتر است از ترسیدن و هیچ عملی انجام ندادن .

قوانین مالیاتی و مقررات شرکت ها هم چندان دست و پا گیر نیست . تنها می توانید با حرکت در راستای قانون و احترام به مبادی قانونی و شرایط صحیح کسب و کار و بدون تلاش برای رسیدن به سود و منافع غیر قانونی به راحتی به خواسته ها و منافع مد نظر خود دست پیدا کنید فقط کافی است کمی صبور باشید تا کم کم راه های توسعه و پیشرفت بصورت قانونی را متوجه شوید .

ثبت شرکت می تواند کار بسیار راحتی باشد . شرکت های مشاور و متخصص حقوقی مانند شرکت ویونا در کنار شما خواهند بود و می توانند ضمن ثبت شرکت شما در راستای صحیح و قانونی به بهترین نحو شما را پشتیبانی کنند .

برای ورود به دنیای افراد حقوقی و ثبت شرکت هیچ موقع دیر نیست . شما می توانید با تکیه بر توانایی های فعلی خودتان و با بالا بردن آن در طول زمان و همچنین با استفاده از دانش و تخصص عده ای به عنوان شریک به تمام آنچه که تصور می کنید تنها با انتخاب صحیح موضوع فعالیتتان دست یابید . 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 184]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن