تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796938147




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اظهارات مربی و بازیکنان لخویا بعد از شکست مقابل پرسپولیس


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: اظهارات مربی و بازیکنان لخویا بعد از شکست مقابل پرسپولیس
مربی لخویا در نشست خبری بعد از بازی به ستایش از خط دفاعی تیم فوتبال پرسپولیس پرداخت و بدشانسی و نداشتن تمرکز را دلیل شکست تیمش دانست.
آفتاب‌‌نیوز : پرسپولیس در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پیروزی ارزشمندی را به دست آورد و توانست در قطر لخویا را با یک گل از پیش رو بردارد تا با توجه به  تساوی بدون گل در آزادی به جمع هشت تیم راه پیدا کند.


برونو دستیار بلماضی، سرمربی لخویا در نشست خبری بعد از بازی به ستایش از خط دفاعی تیم فوتبال پرسپولیس پرداخت و گفت‌: خط دفاعی حریف شب بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و اجازه نداد تا حملات ما به ثمر بنشیند. آنها صلابت و استحکام لازم را داشتند. ما نتوانستیم از فرصت های که به دست آوردیم استفاده کنیم و باید اعتراف کرد که تیم حریف انگیزه و عزم بیشتری برای پیروزی داشت و در نهایت به آن چه که می‌خواست رسید.


به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از الرای، او ادامه‌ داد: امیدوار بودیم که بتوانیم با ارائه یک بازی خوب به دور بعد راه پیدا کنیم. متاسفانه حریف روی اشتباه بازیکن ما موفق به گلزنی شد و همین باعث شد تا انگیزه و روحیه بازیکنان ما پایین بیاید. بعد از گلی که خوردیم شور و انگیزه بازیکنان کم شد و نتوانستیم واکنش خوبی از خود نشان دهیم.


برونو در پایان سخنان خود ‌اضافه کرد: باید اعتراف کرد که بدشانس هم بودیم و می‌توانستیم در این بازی به گل برسیم. بسیار ناراحت هستیم که نتوانستیم به دور بعد صعود کنیم. اگر تمرکز لازم را داشتیم و کمی خوش شانس بودیم الان ما به دور بعد راه پیدا کرده بودیم.


دروازه‌بان لخویا: پرسپولیس قوی بود


سنگربان لخویا از شکست تیمش برابر تیم فوتبال پرسپولیس ناراحت است و تاکید کرد که اصلا انتظار شکست برابر سرخ پوشان تهرانی را نداشت. او از هواداران لخویا به خاطر این شکست عذرخواهی کرد.


به‌ گزارش الشرق، با وجود این که لخویا در دیدار برابر تیم فوتبال پرسپولیس یک گل دریافت کرد، اما قاسم برهان عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و چند بار با واکنش های خوب خود دروازه‌ تیمش را نجات داد.


سنگربان لخویا بعد از بازی گفت‌: اصلا تصور نمی‌کردیم که در این دیدار تن به شکست بدهیم و حذف شویم. تنها چیزی که به آن فکر نمی‌کردیم شکست برابر تیم پرسپولیس بود. همه ما از این شکست ناراحت هستیم. تلاش زیادی از خود نشان دادیم و خود را آماده کرده بودیم که در خانه جشن صعود بگیریم.


او ادامه‌ داد: این شکست درس برای ما خواهد بود و در آینده از آن بهره خواهیم گرفت. حریف ما تیم خوب و قوی بود. آنها به خوبی می دانستند که چگونه از گل زده خود محافظت کنند. ما نهایت تلاش خود را به کار گرفتیم تا اشتباه‌مان را جبران کنیم، اما متاسفانه نشد. از هواداران خود عذرخواهی می‌کنیم. نتوانستیم از فرصت‌های که به دست آوردیم استفاده کنیم و این برای هر تیمی ممکن است اتفاق افتد.


دلیل پیروزی پرسپولیس از نگاه بازیکن لخویا


بازیکن لخویا بعد از شکست برابر تیم فوتبال پرسپولیس به ستایش از خط دفاعی سرخ پوشان پرداخت.


به‌ گزارش ‌الرای، علی عفیف یکی از بازیکنان تعویضی بلماضی در دیدار برابر تیم فوتبال پرسپولیس بود که نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد تا لخویا بازنده این دیدار حساس شود و از لیگ قهرمانان آسیا حذف شود.


بازیکن ملی پوش لخویا عملکرد خوب پرسپولیس در خط دفاعی را دلیل اصلی پیروزی این تیم دانست و گفت‌: این تیم ایرانی در کارهای دفاعی بسیار خوب ظاهر شد و با صلابت بازی کرد. بعد از این که گل خوردیم تلاش زیادی کردیم تا به بازی برگردیم، اما حملات ما راه به جای نبرد.


او ادامه‌ داد: به‌ هر حال این فوتبال است و همیشه تیمی که خوب بازی می‌کند به پیروزی نمی‌رسد. امشب شب ما نبود. در نیمه دوم چند فرصت خوب گلزنی به دست آوردیم و می‌توانستیم  پیروز بازی باشیم. به‌ هر حال خدا هر چه بخواهد همان می‌شود.


عفیف در پایان سخنان خود همچنین ‌اضافه کرد: انگیزه بسیار بالایی برای درخشش در لیگ قهرمانان آسیا داشتیم و پیش بینی می‌کردیم که به مراحل بالاتر صعود کنیم. ما در مرحله گروهی بسیار خوب کار کردیم و بهترین آمار را در کارهای هجومی داشتیم. نباید فراموش کرد که برابر  پرسپولیس هم خوب ظاهر شدیم، اما فرصت های زیادی را از دست دادیم و همین باعث شد تا آنها برنده این بازی حساس شوند.










۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن