تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797732177




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شکست تجاری فیلم پردرآمدترین بازیگر جهان


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
شکست تجاری فیلم پردرآمدترین بازیگر جهان
شکست تجاری فیلم پردرآمدترین بازیگر جهان قسمت تازه «دزدان دریایی کاراییب» آن طور که انتظار می‌رفت در آمریکا مورد استقبال قرار نگرفت٬ همچنین فیلم جدید دواین جانسون نیز در گیشه شکست خورد.


به گزارش فرهنگ نیوز، فیلم «دزدان دریایی کاراییب: مردان مرده قصه نمی‌گویند» در تعطیلات چهار روزه منتهی به روز یادبود در آمریکا اکران شد. این فیلم پرهزینه در این چهار روز به فروشی برابر با 77 میلیون دلار دست پیدا کرد که برای اثری با این شهرت و امکانات رقم ناامیدکننده‌ای است. البته فروش متوسط و به تعریفی پایین این فیلم در سینماهای آمریکا به لطف فروش بالای فیلم در دیگر کشورها جبران شد. پنجمین قسمت از سری فیلم‌های «دزدان دریایی کاراییب» خارج از آمریکا بیش از 208 میلیون دلار بلیت فروخت.

دیگر فیلمی که هفته گذشته در آمریکا اکران شد، «گارد ساحلی» با بازی دواین جانسون بود. این فیلم نیز در افتتاحیه بسیار کمتر از انتظار بلیت فروخت در چهار روز نخست به فروشی برابر با 23 میلیون دلار اکتفا کرد. جانسون که سال گذشته عنوان پردرآمدترین بازیگر سینمای جهان را به خود اختصاص داده بود در چند سال گذشته معمولا فروش بالای فیلم‌ها را تضمین می‌کرد. او در «گارد ساحلی» به کارگردانی ست گوردون کنار زک افران نقش‌آفرینی کرده است.

فروش افتتاحیه «گارد ساحلی»‌حتی از فروش فیلم «نگهبانان کهکشان» که چهار هفته از اکرانش می‌گذرد، کمتر بود. «نگهبانان کهکشان» در چهارمین هفته اکران با فروشی برابر با 25 میلیون و 100 هزار دلار دومین فیلم پرفروش در حال اکران در سینماهای آمریکا بود.

فیلم «دزدان دریایی کاراییب: مردان مرده قصه نمی‌گویند» با بودجه 230 میلیون دلاری ساخته شده و به عنوان فصل پایانی این سری فیلم‌های معرفی شده است. در این فیلم به کارگردانی یواخیم رونینگ و اسپن سندبرگ بار دیگر جانی دپ در نقش کاپیتان جک اسپاروی مشهور ظاهر شده است. از دیگر بازیگران این اثر سینمایی می‌توان به خاویر باردم، اورلاندو بلوم، جفری راش، گلشیفته فراهانی و استیون گراهام اشاره کرد.

فیلم «گارد ساحلی» نیز با بودجه 70 میلیون دلاری ساخته شده است. پریانکا چوپرا بازیگر سرشناس هندی، الکساندرا داداریو، جان بس و کلی رورباخ دیگر بازیگران این اثر سینمایی هستند. اکران جهانی این فیلم از دوم ژوئن آغاز خواهد شد. دواین جانسون سال گذشته کمدی «اطلاعات مرکزی» را بر پرده سینما داشت که در سه روز نخست به فروشی برابر با 54 میلیون و 600 هزار دلار دست پیدا کرد.

البته هفته گذشته برای دواین جانسون سراسر شکست نبود چرا که فیلم «سرنوشت خشمگین» با حضور او با فروش فوق‌العاده بین المللی به ششمین فیلم تاریخ سینما تبدیل شد که خارج از آمریکا بیش از یک میلیارد دلار بلیت فروخته است. نزدیک به 400 میلیون دلار از فروش خارج از آمریکای «سرنوشت خشمگین» در سینماهای چین رقم خورده است.

در کنار اکران ناموفق دو فیلم تازه، فیلم «بیگانه: پیمان» به کارگردانی ریدلی اسکات در دومین هفته اکران به رده چهارم پرفروش‌های سینمای آمریکا سقوط کرد. این فیلم در چهار روز 13 میلیون و 100 هزار دلار بلیت فروخت تا پس از دو هفته در آمریکا به فروشی برابر با 60 میلیون دلار دست پیدا کند. این اثر نسبت به هفته نخست اکران افت فروش محسوس 71 درصدی را تجربه کرد. «بیگانه» فیلمی در ژانر وحشت و علمی تخیلی است و با صرف 101 میلیون دلار ساخته است. فروش جهانی «بیگانه» هفته گذشته از مرز 161 میلیون دلار عبور کرد.

فروش «دیو و دلبر» نیز هفته گذشته تنها در آمریکا از مرز 500 میلیون دلار عبور کرد. پیش از این تنها هفت فیلم دیگر به این رکورد دست پیدا کرده بودند.

در حال حاضر سینمای هالیوود منتظر اکران فیلم «زن شگفت‌انگیز/ واندر وومن»‌ است تا بلکه رونقی به گیشه کم رمق تابستانی سینما ببخشد. این فیلم به کارگردانی پتی جنکینز از هفته آینده در آمریکا اکران خواهد شد. در «زن شگفت‌انگیز» گال گدوت نقش ابرقهرمان زن داستان را بازی می‌کند. در ماه ژوئن چند فیلم مهم دیگر از جمله «مومیایی»، «تبدیل‌شوندگان: آخرین شوالیه» و انیمیشن «ماشین‌ها» نیز اکران می‌شوند.
ردیفنام فیلمفروش آخر هفته / میلیون دلارفروش کل(در آمریکای شمالی) / میلیون دلاربودجه(میلیون دلار)
1دزدان دریایی کاراییب7777230
2نگهبانان کهکشان25.1338.4200
3گارد ساحلی2327.670
4بیگانه:‌ پیمان13.159.997
5همه‌چیز، همه‌چیز7.322.710
6دفترچه خاطرات یک بی‌عرضه5.814.922
7ربوده‌شده4.941.142
8شاه آرتور: افسانه شمشیر4.134.8175
9بچه رییس2.3169.5125
10دیو و دلبر1.9500.9160 

منبع: خبرانلاین


96/3/9 - 14:03 - 2017-5-30 14:03:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن