تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797641239




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آشنایی با گیاه های مقاوم برای اتاق کوچولوها!


واضح آرشیو وب فارسی:بیتوته:


گیاهان آپارتمانی تنها نباید به فضای نشیمن محدود شود. اگر می خواهید گیاهان را به دکوراسیون اتاق کودک وارد کنید، بهتر است انواعی از گیاهان را انتخاب کنید که علاوه بر نگهداری راحت از نظر ظاهری هم برای بچه ها جذاب باشند؛ حتی اگر به نظر ترسناک برسند. اگر بتوانید انواعی از گیاهان را پیدا کنید که در کتاب های داستان تصاویر آنها را دیده اند، برای نگهداری از آن گیاهان هیجان بیشتری نشان می دهند. گونه گیاهی مناسب برای اتاق کودک باید تحمل نادیده گرفته شدن را داشته و  به تنش های محیطی مقاوم باشند. ۱۲ گیاه مقاوم برای اتاق کودک را بشناسید، هیچ کدام از این گیاهان نیاز به نگهداری زیادی ندارد:   ژربرا جامزونی نام انگلیسی: Barberton daisy نام علمی: Gerbera jamesonii نور: مناسب و متوسط نگهداری: زمان گلدهی خاک را مرطوب نگه دارید، ولی بعد از گلدهی می تواند کمی خشک باشد.   نکته: گلهای خشک و مرده را حذف کنید تا در صورت ممکن دوباره گل بدهد.  
گیاه مقاوم اتاق کودکان,آشنایی با گیاهان آپارتمانی
زمان گلدهی گل ژربرا جامزونی خاک را مرطوب نگه دارید   کروتون نام انگلیسی: Croton/‎ Joseph"s coat نام علمی: Codiaeum variegatum نور: مناسب نگهداری: کمی مرطوب نگه دارید.   نکته: زمانی که گیاه بلند شد، آن را هرس و به عنوان قلمه ساقه، ریشه دار کنید.  
گیاه مناسب اتاق کودکان,شناخت گیاهان مقاوم
زمانی که گیاه کروتون بلند شد، آن را هرس و به عنوان قلمه ساقه، ریشه دار کنید   ونوس حشره خوار نام انگلیسی: Venus fly trap نام علمی: Dionaea muscipula نور: نور مناسب و غیر مستقیم نگهداری: خاک مرطوب باشد، ولی بیش از حد آبیاری نکنید.   نکته: از آب مقطر که برای تراریوم ایده آل است، استفاده کنید.  
نحوه نگهداری از گیاهان آپارتمانی, مراقبت از گیاهان آپارتمان
خاک گل ونوس حشره خوار مرطوب باشد، ولی بیش از حد آبیاری نکنید   گل ساق عروس، اشوریا نام انگلیسی: Mexican gem نام علمی: Echeveria elegans نور: کامل و زیاد نگهداری: خاک کمی مرطوب   نکته: ساقه های منشعب را جدا کرده و از آن برای تکثیر گیاه استفاده کنید تا از شلوغی گیاه و گلدان جلوگیری شود.  
انواع گیاهان آپارتمانی,شناخت انواع گیاهان آپارتمانی
ساقه های منشعب گل ساق عروس، اشوریا را جدا کرده و از آن برای تکثیر گیاه استفاده کنید   کالانکوئه نام انگلیسی: Flaming Katy نام علمی: Kalanchoe blossfeldiana نور: مناسب و غیر مستقیم نگهداری: آبیاری در زمان خشکی سطح خاک   نکته: غنچه ها را بعد از خشک شدن گلها نگهدارید.  
آشنایی با گیاهان آپارتمانی, گیاهان مقاوم آپارتمانی
غنچه های گل کالانکوئه را بعد از خشک شدن گلها نگهدارید   گیاه سنگی، لیتوپس نام انگلیسی: Living stone نام علمی: Lithops نور: مناسب نگهداری: آبیاری کم در بهار و پاییز   نکته: خشکی در تابستان و زمستان تا چرخه طبیعی رشد دنبال شود.  
شناخت گیاهان مقاوم,گیاه مقاوم اتاق کودکان
گیاه سنگی، لیتوپس نیاز به آبیاری کم در بهار و پاییز دارد   مارانتا نام انگلیسی: Prayer plant نام علمی: Maranta leuconeura نور: متوسط نگهداری: رطوبت بالا را دوست دارد، خاک را مرطوب نگه دارید.   نکته: گیاه را هرس کنید تا ظاهر آن حفظ شود و رشد جدید افزایش یابد.  
معرفی گیاهان مقاوم آپارتمانی, نحوه نگهداری از گیاهان آپارتمانی
گل مارانتا رطوبت بالا را دوست دارد، خاک را مرطوب نگه دارید   فیلودندرون زانادو نام انگلیسی: Xanadu نام علمی: Philodendron Xanadu نور: متوسط نگهداری: بین دو آبیاری خاک خشک شود.   نکته: ریشه های هوایی را درون گلدان فرو کنید.  
مراقبت از گیاهان آپارتمانی,انواع گیاهان آپارتمانی
بین دو آبیاری خاک فیلودندرون زانادو خشک شود   کاکتوس کریسمس نام انگلیسی: Christmas cactus نام علمی: Schlumbergera truncate نور: غیرمستقیم نگهداری: بستر با زهکش مناسب، رطوبت زیاد را تحمل می کند.   نکته: آبیاری بیش از اندازه، آبیاری زیر گلدانی یا استرس و تنش باعت ریزش گلها می شود.  
انواع گیاهان آپارتمانی,شناخت گیاهان مقاوم
آبیاری بیش از اندازه کاکتوس کریسمس، استرس و تنش باعت ریزش گلها می شود   تیلانزیا نام انگلیسی: Pink quill نام علمی: Tillandsia cyanea نور: زیاد و کامل نگهداری: دو بار در هفته اسپری برگی کنید و خاک را مرطوب نگهدارید.   نکته: در زمستان دمای محیط را خنک نگهدارید تا در بهار گل بدهد.  
شناخت انواع گیاهان آپارتمانی,گیاه مناسب اتاق کودکان
گل تیلانزیا را دو بار در هفته اسپری برگی کنید و خاک را مرطوب نگهدارید   برگ بیدی نام انگلیسی: Wandering Jew نام علمی: Tradescantia fluminensis نور: نور زیاد تا متوسط نگهداری: آبیاری کامل، بین دو آبیاری سطح خاک خشک شود.   نکته: گلهای صورتی کوچک در بهار ظاهر می شوند.  
گیاه مقاوم اتاق کودکان,آشنایی با گیاهان آپارتمانی
گلهای صورتی کوچک برگ بیدی در بهار ظاهر می شوند   ارکیده وندا نام علمی: Vanda orchid نور: مناسب و غیر مستقیم نگهداری: رطوبت بالا را تحمل می کند، هر روز غبارپاشی شود.   نکته: از خیس شدن ریشه ها جلوگیری کنید.  
گیاه مناسب اتاق کودکان,شناخت گیاهان مقاوم
از خیس شدن ریشه های ارکیده وندا جلوگیری کنید   منبع : chidaneh.com






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بیتوته]
[مشاهده در: www.beytoote.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن