تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796833824




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازار فروش سوالات امتحانات خرداد ۹۶ در کانال‌های تلگرامی


واضح آرشیو وب فارسی:الف: بازار فروش سوالات امتحانات خرداد ۹۶ در کانال‌های تلگرامی

تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۵۲
صفحات فضای مجازی در عرصه فروش سوالات امتحانات نهایی خرداد ۹۶ فعال شده‌‌اند و هر سوال امتحانی را با قیمت ۱۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسانند.   به گزارش تسنیم، سال تحصیلی گذشته بود که ماجرای فروش سوالات امتحانات نهایی خبرساز شد.همچنین شائبه‌هایی مبنی بر لو رفتن سئوالات امتحان آمادگی دفاعی که به صورت هماهنگ استانی برگزار می‌شد، مطرح بود و کار تا جایی پیش رفت که پای پلیس فتا نیز به ماجرا باز شد. ماجرا از این قرار بود که کانال‌هایی با فعالیت در فضای مجازی مدعی فروش سوالات امتحانات نهایی یک ساعت مانده به شروع امتحانات بودند.در همین رابطه آموزش‌وپرورش سال گذشته در پاسخ به این پرسش که چرا و چگونه سوالات یک امتحان حتی زمانی که دانش‌آموزان دسترسی نداشتند، در فضای مجازی منتشر می‌شود؟ عنوان می‌کند که پلیس فتا، حراست وزارت آموزش و پرورش و اداره ارزیابی و عملکرد پیگیر این موضوع هستند که اگر احیاناً فردی در داخل یا خارج از مدرسه در انتشار سوالات تقصیر داشته، با او برخورد شود. امسال نیز بازار فروش سوالات امتحانات نهایی در فضای مجازی حسابی داغ است و در یک مورد، کانالی با عنوان فروش امتحانات نهایی 96، سوالات هر درس را به قیمت 100 هزار تومان می‌فروشد. در این شبکه‌ها به دانش‌آموزان اینگونه اطمینان داده می‌شود«طبق گزارشات رابط‌هامون همه چیز  دارد روال عادی خود را طی می‌کند جای هیچ‌گونه نگرانی از جانب شما دانش آموزان نیست.»

این کانال‌ها مدعی هستند که علاوه بر فروش سوالات امتحانات نهایی طبق هماهنگی با رابط‌هایشان،‌ کلید سوالات را نیز به صورت رایگان در اختیار افرادی قرار می‌دهند که سوالات را خریداری کرده‌اند. همچنین اعلام کرده‌‌اند « درسال‌های اخیر با ارائه سوالات امتحانات نهایی خرداد بسیاری از دانش‌آموزان نمره 20 و نمره قبولی را کسب کردند و خوشبختانه با وجود مشکلات فراوان برای ما و رابط‌هایمان توانستیم به موقع و سروقت سوالات رو بدون اندکی تاخیر ارائه دهیم.»

یکی از مخاطبان این کانال‌ها معتقد است که با ادعای فروش سوالات امتحانات نهایی 96 اقدام به اخاذی از مردم می‌کنند وبعد از گرفتن پول فوری شماره را بلاک می‌کنند لطفا اطلاع رسانی کنید تا مردم گول نخورند. از سوی دیگر برخی مخاطبان نیز معتقدند که سوالات صحیح است وفقط ترتیب چیدمان آنها در سوالات امتحانات نهایی متفاوت است. عبدالرسول عمادی رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش‌وپرورش معتقد است که این کانال‌ها و صفحات کاملاً شیادی است و از شرایط زمان امتحانات دانش آموزان سوءاستفاده می‌کنند  چرا که امتحانات نهایی از ضریب امنیت بالایی برخوردار بوده و احتمال  لو رفتن سئوالات صفر است. به گزارش تسنیم، در صورت صحت فروش سوالات امتحانات نهایی این موضوع از پایین بودن ضریب امنیت برگزاری امتحانات و لو رفتن سوالات حکایت دارد از سوی دیگر اگر سوالات به فروش رسیده صحیح نباشد از بازار داغ کلاهبرداری از دانش‌آموزان با عنوان امتحانات نهایی حکایت دارد.








این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن