محبوبترینها
بهترین دوره آموزش سئو محتوا در سال 1403 با نام طوفان ۱۴۰۳ در فروردین ماه شروع می شود
یک صرافی ارز دیجیتال چه امکاناتی باید داشته باشد؟
تعمیرگاه مجاز تعمیر ماشین لباسشویی در شرق تهران
تعمیرگاه مجاز تعمیر ماشین لباسشویی در شرق تهران
جراحی و درمان ریشه دندان عفونی با خانم دکتر صفوراامامی
چه مواردی بر قیمت کابین دوش حمام تاثیر دارند؟
تفاوت ها و شباهت های بالابر ، وینج و جرثقیل زنجیری کدامند ؟
سامانه نوبل فارم مرجع تخصصی آنلاین در صنایع دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1793510332
زندگی جدید Remedy پس از خارج شدن از قلمرو Xbox
واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:
استودیوهای زیادی در دنیا وجود ندارند که شبیه به Redemdy عمل کنند؛ این تفاوت نتیجهی عجیب بودن این استودیو است. کدام استودیو تاریخچهی بازیسازی خود را در قالب اجرای یک موسیقی بیان میکند؟ کدام کارگردان لباس شخصیتهای بازیاش را میپوشد و به روی صحنه میرود؟ درست است، استودیو فنلاندی سازنده Max Payne، Alan Wake و Quantum Break یعنی Remedy از این قبیل کارها میکند. از یک زاویهی دیگر، چه تعداد استودیوی مستقلی هنوز در دنیا وجود دارد که بازیهای بلاکباستری بسازد؟ (بله. Remedy یک استودیوی مستقل محسوب میشود). در طی دههی اخیر این استودیو در زیر پرو بال مایکروسافت مشغول به کار بر روی بازیهای انحصاری Xbox بوده است. اما این دوره تمام شد؛ هماکنون، Remedy توسعهی عناوین انحصاری را کنار گذاشته و تصمیم بر این دارد که برای سایر کنسولها نیز بازی بسازد. در طی همایش Digital Dragons که در لهستان برگزار گردید، وبسایت یوروگیمر توانست پیرامون آیندهی استودیو Remedy گفتوگویی با "سم لیک" داشته باشد. Quantum Break جدیدترین اثر استودیو Remedy میباشد. یک عنوان جاهطلبانه که در بین هر بخش از بازی یک سریال تلویزیونی و مرتبط با داستان را پخش میکرد. هماکنون میتوان به گذشته نگریست و اهداف و ایدههای این استودیو در زمینه مالتیمدیا را مورد استهزاء قرار داد. اما در آن مقطع که مایکروسافت قصد داشت Xbox One را به عنوان یک هسته مرکزی در کنار تلوزیون در خانه قرار دهد، این رویکرد در Quantum Break ایدهی جالبی بنظر میرسید."سم لیک" در این باره میگوید: "ایدهی اولیهی Alan Wake 2 این بود که بازی بصورت اپیزودیک باشد و بین آنها میانپردههایی لایواکشن و زنده شبیه به سریالهای تلوزیونی قرار گیرد. وقتی این ایده را با مایکروسافت در میان گذاشتیم، آنها عاشق آن شدند اما گفتند که به یک IP جدید نیاز دارند و میخواستند که به آنها تعلق داشته باشد. و خب امتیاز Alan Wake متعلق به ماست، در نتیجه کنار گذاشته شد. اگر به سیاستهای مایکروسافت در آن زمان نگاه کنید، متوجه میشوید که آنها به کنسول Xbox One به عنوان یک دستگاه سرگرمی نگاه میکردند. اگر یادتان باشد در آن زمان بحث پیرامون سریالهای تلوزیونی هم داغ بود بین مردم."
عنوان Quantum Break ماحصل همین گرایش مایکروسافت به برنامههای تلوزیونی بود. پس از اینکه استقبال چندانی نشد از این سیاست، مایکروسافت مجبور شد کمی موضع خود را تغییر دهد و به دنبال آن Xbox Entertainment Studios را که در شهر لسانجلس واقع بود تعطیل کرد. اما در این مقطع Remedy در حال توسعهی بازی بود و خوشبختانه روند ساخت سریال و فیلمبرداری آن در جایی دیگر به خوبی پیش میرفت و در نهایت Quantum Break توانست از این تحولات درون مایکروسافت جان سالم به در ببرد. اما هنوز چالشهایی وجود داشت. "سم لیک" میگوید: "بله این واقعا چالشبرانگیز و پیچیده بود. در ابتدای کار پروژه چندان جاهطلبانه بنظر نمیرسید. مایکروسافت از زاویه دیگری به این موضوع نگاه میکرد و مثلا عقیده داشت که سریالی با شخصیتها و داستانی متفاوت نسبت به بازی (و در راستای آن) خلق کنیم. و من هم میگفتم که در تمام این مدت این کارها انجام شده؛ اگر بخواهیم کار جدیدی انجام دهیم باید این چیزها را کنار هم قرار دهیم تا یک کراساور شکل بگیرد." تلاشهای "سم لیک" در نهایت باعث شد که ایدهاش برای بازی شکل بگیرد. شاید بازیها در طول توسعه دچار تغییر و تحولاتی شوند اما یک سریال تلوزیونی که در اواسط تولیدش قرار دارد چندان تغییرپذیر نیست. او ادامه داد: "من هیچگاه در ساخت یک سریال تلوزیونی مشارکت نداشتهام و باید چیزهای زیادی یاد میگرفتم. شرایط ما به نحوی بود که مجبور بودیم یکسری چیزها به تاخیر بیندازیم. همچنین استودیو قصد فراهم آوردن یکسری چیزها را داشت که البته در نهایت کامل نشدند. من واقعا به نتیجه نهایی و چیزی که بدست آوردیم افتخار میکنم. آیا در آینده دقیقا همین رویه را در پیش خواهم گرفت؟ خیر. اما قطعا در این مدت ایدهها و نکات فراوانی یاد گرفتم و فهمیدم چطور باید این کارها را انجام داد." او در مورد جدا شدن از مایکروسافت توضیح داد: "ما با Microsoft Studios حدود 10 سال کار کردیم و دو عنوان بزرگ را ساختیم. این یک همکاری منطقی و خوبی بود. مهمترین چیز برای آنها پلتفرم است، ولی ما یک استودیوی بازیسازی مستقل هستیم و در نهایت قصدمان این بود که بازیهایمان توسط افراد بسیار بیشتری تجربه شود. در نتیجه منطقیترین حرکت این است که بازی بعدیمان مولتی پلتفرم باشد." اما آیا این به این معناست که استودیو در آینده هیچ بازی انحصاری دیگری نخواهد ساخت؟ "لیک" در این مورد گفت : "قضیه اینطور نیست. نمیشود با قطعیت همچین چیزی گفت. به هنگام ساخت بازی باید جوانب مختلفی را در نظر گرفت. مثلا اهداف و آرمانهای استودیو یا جنبههای خلاقانهی دیگر. اما در نهایت باید تجارت ما یک تجارت منطقی باشد. پس هرگز نگو هرگز، اما در مقطع فعلی تصمیم ما بر این است که وارد مسیر جدیدی شویم."
مسیر جدیدی که استودیو Remedy در پیش گرفته شامل IPO در بازار فنلاند نیز میشود. این کاری است که قبلا استودیوهایی مانند CD Project و Starreeze هم انجام دادهاند. استودیوهای دارای IPO میتوانند مستقل از ناشر پول خود را بدست آورند و در کل آزادی و قدرت بیشتری به آنان در مذاکرات با سایز کمپانیها میدهد. "لیک" در مورد این سیستم بازاری گفت: "این موضوع در صنعت گیم کمکم دارد شروع میشود. استودیوهایی همچون CD Project و Starreeze وجود دارد که این قدم را با موفقیت پشت سر گذاشتهاند. اگر به گزینههای پیش رو و اینکه چطور استودیوهای مستقل به شرایط عادت میکنند (که تعداد انها نیز محدود است) فکر کنید میبینید که باید واقعا دنبال راهحلی برای این مسئله بود. این موضوع همچنین از آنجا نشات میگیرد که ما میخواهیم بر روی بازیهای خودمان سرمایهگذاری کنیم و برندمان را محفوظ نگه داریم. در نتیجه این فرصت را خواهید داشت که نه تنها برای پروژهی اصلی بلکه برای کارهای دیگر هم بصورت بلندمدت برنامهریزی کنید. این موضوع به شما انعطاف میدهد و همچنین به هنگام نشستن سر میز مذاکره به شما اطمینان خاطر میدهد و میتوانید به راحتی بگویید که ما این را میخواهیم، برنامه ما این است، ما به فلان روش کار خودمان را انجام میدهیم و ..." تعداد کارکنان استودیو Remedy هماکنون 140 نفر است که در حال کار بر روی دو عنوان CrossFire 2 و پروژه P7 میباشند. به طور دقیقتر بخش عمدهی کارکنان مشغول به توسعه CrossFire 2 هستند (که در مرحله تولید کامل است) . عنوان P7 هنوز در مرحله پیشتولید قرار دارد. CrossFire 2 دنبالهای بر بازی رایگان CrossFire است که استودیو کرهای SmileGate آن را توسعه داده بود. البته Remedy به طور کامل وظیفهی ساخت این دنباله را بر عهده ندارد و فقط توسعه بخش کمپین داستانی این بازی به استودیو واگذار شده است. لیک در این مورد گفت: "ما طبق همان سنت همیشگیمان عمل میکنیم. آنها به دنبال پتانسیلهای داستانگویی، شخصیتپردازی و جهانسازی ما هستند. ما IP آنها را گرفته و یک مد داستانی یا بخش کمپین برای آن میسازیم." پروژه (P7) عنوان بزرگ بعدی استودیو Remedy است که شرکت 505 Games قرار است ناشر آن باشد. این یک بازی اکشن سومشخص است که مکانیکهای جذاب و پایداری خواهد داشت. "لیک" در ورد این بازی میگوید: "ما در حال فکر کردن روی این ایده هستیم که میخواهیم داستانگویی، شخصیت پردازی و محیطسازی قدرتمند خود را حفظ کنیم. اما در همین حال به دنبال راههایی هستیم که بازیکن بتواند مدت زمان بیشتری را در بازی تجربه کند. یعنی طوری نباشد که فقط یکبار بازی را به اتمام برساند و برای همیشه کارش با بازی پایان یابد. بلکه راههای مختلف تجربهی بازی باید گسترش پیدا کند تا در نهایت حس خوبی ایجاد کند."
در طی سخنرانی "سم لیک" در همایش Digital Dragons او توضیح داد که هماکنون استودیو Remedy برای خلق بازیهای اکشن روز، شهرت زیادی پیدا کرده. اما آیا احتمال دارد Remedy به سمت یک ژانر دیگر برود؟ "هرگز نگو هرگز! ما اگر فرصت، پروژه یا ایدهی جدیدی را در مقابل خود ببینیم، قطعا وارد آن چالش خواهیم شد. آیا این ضروری است؟ آیا دلیلی وجود دارد که چنین چیزی بهتر باشد؟ همیشه باید از خود چنین سوالاتی را بپرسید. تا به الان همه چیز برای ]پروژهی [P7 منطقی بوده و ضعف خاصی به چشم نمیخورد. پروژه P7 یک عنوان قدرتمند است که کاملا حس یک بازی از استودیو Remedy را میدهد و تعداد زیادی از مردم منتظر این قبیل تجربهها از سوی ما خواهند بود." این بسیار هیجانانگیز است که ببینیم P7 از چه شیوهای برای روایت داستان خود استفاده خواهد کرد. Max Payne از کامیک، Alan Wake از تم رمانگونه و Quantum Break از اپیزودهای سریالی لایواکشن استفاده کرده است. اما P7 چگونه خواهد بود؟ Remedy هنوز چیز زیادی در این رابطه نمیگوید و بازی هم هنوز در مرحله پیش تولید قرار دارد و استودیو نیز در حال تکامل ایدههای خود برای توسعه این بازی میباشد. آقای "توماس پوها" از مسئولین استودیو در این رابطه میگوید: "ما نمیخواهیم به این زودی در مورد بازی صحبت کنیم، چون در گذشته این اتفاق هم برای بازیهای قبلیمان رخ داد. اینکه در مورد یک چیزی زودتر از زمان مناسب حرف بزنیم، باعث یک انتظار طولانی مدت میشود. و در زمانه کنونی نباید به این شکل باشد." "سم لیک" نیز در این مورد گفت: "این همیشه مسیری از کشف چیزهای جدید است. ما باور داریم که این یک فرایند تکرارشونده نیز هست. ممکن است در جایی به بنبست بخوریم. یا مسیر را برای کشف چیزهای جدید و تولید نمونههای اولیه غیرمنتظره ادامه دهیم. این واقعا جالب است. این از اول برنامهی ما نبود، اما این یک فرصت بزرگ برای ماست و باید ایدهمان را شکل بدهیم. ما برای ساخت یک بازی خوب احساس مسئولیت میکنیم و معتقدیم که باید انعطافپذیر باشیم. حرفم این است، اگر خیلی زود بروید و ایدهتان را به مردم ارائه دهید، ممکن است در نیمه راه نیاز داشته باشید که این ایده را اصلاح کنید، و بعد که مردم این تغییرات را دیدند، ممکن است ناامید شوند. این راه درستی است که در پیش گرفتیم و اگر بخواهیم بعدا چیزها را تغییر دهیم میتوانیم با شجاعت کافی این کار را انجام دهیم.
این مدت شایعات پخش شد که P7 همان Alan Wake 2 است اما "سم لیک" قویا این موضوع را تکذیب میکند: P7 همان Alan Wake2 نیست. اما این به آن معنا نیست که ایدهی Alan Wake 2 مرده است. من خیلی دوست دارم این کار را انجام دهم ، اما در حال حاضر روی چیز دیگری کار میکنیم. خیلی دل میخواهم بیشتر روی Alan Wake کار کنم اما این چیزها در واقع فراتر از یک ایدهپردازی ساده هستند و باید جنبه تجاری آن را هم در نظر گرفت. در واقع ابعاد بیشتری را باید برای این موضوع بررسی کنیم." "سم لیک" اضافه کرد: "هرگاه ما ایدهی خود از Alan Wake 2 را پیش ناشرین بردیم و در مورد آن صحبت کردیم، این حس بوجود میآمد که زمان و مکان مناسبی برای عرضهی این بازی فعلا وجود ندارد. همیشه این حس را داشتیم که باید برای علل مختلف مذاکره کنیم و بر سر آنها به توافق برسیم و در نهایت به این میرسیدیم که این چیزی که بر سرش مذاکره شده همان Alan Wake 2ی نیست که ما میخواستیم. تا به الان عنوان Alan Wake یک عنوان ارزشمند تلقی شده است و اگر در زمانی بخواهیم دنبالهی آن را بسازیم باید طبق عقاید و شیوههای خودمان آن را توسعه دهیم نه اینکه فقط یک چیزی ساخته باشیم." به نظر میرسد باید نسل هشتم را یک دوره جدید در تاریخچه Remedy دانست، آنها پس از حدود یک دهه از مرزهای Xbox خارج خواهند شد و قرار است با پروژه P7 پای خود را در قلمرو سایر کنسولها از جمله PlayStation 4 بگذارند. اما دیدگاه شما در این مورد چیست؟ خوشحال میشویم نظرات خود در مورد این مصاحبه را برایمان به اشتراک بگذارید ... مترجم: علیرضا دادگر
7 خرداد 1396
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]
صفحات پیشنهادی
برنامه های جدید مخابرات برای ساده تر شدن خدمات - سایت تحلیلی خبری مرور نیوز
معاون شرکت مخابرات ایران از اجرای نخستین مرحله ساده سازی ارائه خدمات در مراکز مخابراتی خبر داد و گفت امکان تغییر نام تلفن ثابت بدون حضور مالک اولیه فراهم شده است به گزارش مرور نیوز داوود زارعیان معاون شرکت مخابرات در گفت و گو با برنامه روی خط خبر شبکه خبر گفت بر اساس دستور امی ترسم از داورانی که در خارج زندگی می کنند
اقتصاد ایران رسیدن به روزهای پایانی جشنواره حاشیه های آن را بیشتر کرده است از انصراف برخی از نامزدهای اعلام شده گرفته تا اعتراض های بی سابقه در شبکه های مجازی هنرمندان شب گذشته اما بهروز افخمی در برنامه هفت نکات قابل تاملی درباره داوران مطرح کبه گزارش خبرگزاری اقتصادایراننامه 450 نفر از دانشجویان به دکتر روحانی/وزارت نیرو درقراردادهای ضد تولید ملی با شرکتهای خارجی تجدید نظر کند
نامه 450 نفر از دانشجویان به دکتر روحانی وزارت نیرو درقراردادهای ضد تولید ملی با شرکتهای خارجی تجدید نظر کند20 فروردین 95تاریخ انتشار يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۸ ۲۹ 450 نفر از دانشجویان دانشگاههای مختلف کشور در نامه ای به دکتر روحانی خواستار تجدید نظر وزارت نیروترجمه مقاله ظریف در روزنامۀ العربی الجدید/ پیام وزیر خارجه کشورمان به رقبای منطقهای
ترجمه مقاله ظریف در روزنامۀ العربی الجدید پیام وزیر خارجه کشورمان به رقبای منطقهای وزیر امورخارجه ایران در مقالهای که در روزنامه العربی الجدید منتشر شد گفت آمادگی داریم صلح را به همه هدیه کنیم به گزارش ایرنا در مقاله محمد جواد ظریف آمده است منطقه غرب آسیا و شمال آفراحکام جدید ستاد جوانان حسن روحانی در استان گیلان صادر شد/ روسای 10 ستاد جوانان «روحانی» در شهرستانهای گیلان م
گیل نگاه گروه سیاسی با حکم سارنگ حسنپور رئیس ستاد جوانان دکتر روحانی در گیلان احکام تازهای برای تعدادی از جوانان فعال سیاسی استان گیلان صادر شد بر اساس احکام صادرشده مرتضی یوسف پور به سمت مسئول امور منابع انسانی و سازمان رای ستاد جوانان حسن روحانی در جریان دوازدهمین دوره انتخاتصویب ۸.۵ میلیارد دلار سرمایه خارجی از ابتدای اجرایی شدن برجام
وزیر صنعت معدن و تجارت گفت از ابتدای اجرایی شدن برجام بیش از ۸ ۵ میلیارد دلار سرمایه خارجی به تصویب دولت رسیده است که ۵ ۵ میلیارد دلار آن مربوط به حوزه صنعت و معدن است به گزارش ایسنا محمدرضا نعمت زاده عصر امروز ۲۲ بهمن ماه در حاشیه آیین افتتاحیه بزرگترین و پیشرفته ترین کارخااضافه شدن دو بازیگر جدید به سریال«پنچری»
اضافه شدن دو بازیگر جدید به سریال پنچری تصویربرداری سریال پنچری به کارگردانی برزو نیکنژاد این روزها از نیمه گذشته و قرار است به زودی بازیگران جدیدی به این اثر اضافه شوند به گزارش فرهنگ نیوز تصویربرداری سریال «پنچری» به کارگردانی برزو نیکنژاد بعد از تعطیلیاعضای جدید شورای شهرهای صومعه سرا و تولمشهر معرفی شدند
گیل نگاه اعضای جدید شورای شهر صومعه سرا و تولمشهر شهرستان صومعه سرا با پایان شمارش آرا معرفی شدند با پایان شمارش آرای صندوق های اخذ رای در شهرستان صومعه سرا ترکیب اعضای شورای دو شهر مشخص شدند در شهر صومعه سرا که با حضور ۵۱ نامزد رقابتی سخت برای کسب پنج کرسی پارلمان شهری وجود دامراسم تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید اداره امور ایرانیان خارج از کشور برگزار شد
مراسم تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید اداره امور ایرانیان خارج از کشور وزارت خارجه با حضور قشقاوی معاون کنسولی و مجلس وزیر خارجه برگزار شد سید جواد قوام شهیدی بزودی به عنوان سفیر جدید ایران عازم گرجستان می شود به گزارش افکارنیوز مراسم تودیع سید جواد قوام شهیدی و معارفه علقاتلان جدید ایرانیها شناسایی شدند
قاتلان جدید ایرانیها شناسایی شدندبخش سلامت الف 3 اردیبهشت 96مدیر دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت گفت یکی از مهمترین عوامل خطر بیماری های غیرواگیر تغذیه نامناسب و مصرف زیاد قند نمک و چربی است تاریخ انتشار يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲ ۳۶ به گزارش جام جم آنلاین زهرا عبدالهی مد-
علم و فناوری
پربازدیدترینها