تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 29 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن چون خشمگين شود، خشمش او را از حق بيرون نبرد و چون خشنود شود، خشنوديش او را به ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796420184




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمله سردار ذوالقدر به دولت روحانی و اصلاح‌طلبان


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: حمله سردار ذوالقدر به دولت روحانی و اصلاح‌طلبان
رئیس ستاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه برجام فقط محدود در مسئله هسته‌ای نبود، گفت: با توجه به تحرکات منطقه‌ای آمریکا بعید نیست در روزهای آتی دولت روحانی مسئله برجام منطقه‌ای را مطرح کند.
آفتاب‌‌نیوز : فارس نوشت: محمدباقر ذوالقدر رئیس ستاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گردهمایی اعضای جبهه مردمی با بیان اینکه جبهه مردمی برای انتخابات نبود، بلکه اولین اقدام آن برای شروع کار ورود به انتخابات بود، اظهار داشت: جبهه مردمی برای اهداف بزرگ‌تری شکل گرفت و به همین منظور پس از ایستگاه اولش که انتخابات بود،‌ مسیر خود را ادامه خواهد داد.


وی افزود: تشکل جبهه مردمی نیروهای انقلاب که متشکل از همه نیروهای دلسوز انقلاب اسلامی است، در این مقطع زمانی بهترین گامی بود که برای پاسداری از انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن برداشته شد.


ذوالقدر با اشاره به دو رویکرد حاکم بر اداره کشور پس از انقلاب اسلامی تصریح کرد: یک نگرش مبتنی بر ولایت فقیه و متجلی در امام(ره) و رهبر معظم انقلاب است و در مقابل آن نگرش دیگری وجود دارد که این ارزش‌ها را برنمی‌تابد و شاید بتوان تعبیر غرب‌گرا را برای آن انتخاب کرد.


رئیس ستاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به برخی شاخصه‌های دو رویکرد متناقض حاکم بر اداره کشور در سال‌های پس از انقلاب، خاطرنشان کرد: اولین شاخصه نگاه به اسلام و نگاه رویکرد اول به اسلام، همان چیزی است که امام راحل(ره) از آن به عنوان اسلام ناب محمدی(ص) خطاب می‌کنند و درمقابل آن جریانی است که اسلام را به عنوان امری نسبی تلقی می‌کند که در تعابیری چون اسلام رحمانی و تعابیری از این دست، متجلی است. رویکرد اول انقلاب را حقیقتی زنده می‌داند، ولی رویکرد دوم قائل به پایان انقلاب است و می‌گوید انقلاب با تشکیل نظام جمهوری اسلامی پایان یافته است.


ذوالقدر در همین زمینه اظهار کرد: رویکرد اول معتقد به ولایت مطلقه فقیه است، ولی رویکرد دوم ولایت فقیه را تا امری حداقلی تخفیف می‌دهد و در بهترین شرایط می‌گوید ولایت فقیه در حد نظارت است و حق دخالت در امور حکومتی را ندارد.


رئیس ستاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه دولت یازدهم با شعار اعتدال و رویکرد غرب‌گرا روی کار آمد، تصریح کرد: جریان اصلاحات خود را با چهره روحانی بازسازی کرد و به وسیله آن روی کار آمد.


وی افزود: برجام فقط محدود در مسئله هسته‌ای نبود و مجموعه‌ای از برجام‌های دیگر را نیز شامل می‌شد. اولین برجام، برجام هسته‌ای بود و قرار بود این برجام‌ها کشور گام به گام به دامان غرب ببرد تا به‌تدریج خودمان را با هنجارهای آنها تطبیق دهیم و فرایند نرمالیزاسیون شکل گیرد.


رئیس ستاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: قرار بود برجام دوم توان موشکی ایران را کنترل کند و تحرکات منطقه‌‌ای کنونی آمریکا نیز بر این مبناست و بعید نیست دولت روحانی در روزهای آینده این برجام را مطرح کند. برجام سوم برای موضوعات حقوق بشر است تا هنجارهای غربی را بپذیریم که نظیر آن سند 2030 است که مورد اعتراض رهبر انقلاب نیز قرار گرفت.  موضوع مقاومت منطقه‌ای و عدم حمایت از جریان مقاومت و همچنین به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی هم یکی از برجام‌هاست.


رئیس ستاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه رهبر انقلاب به همین دلیل بارها بر مسئله نفوذ تأکید می‌کردند، تصریح کرد: در مقابل این جریان نفوذ، رهبر انقلاب بارها بر انقلاب و انقلابی‌گری تأکید داشتند و دلیل آن نیز این بود که جریان انقلابی کشور می‌تواند با جریان نفوذ مقابله کند.


وی در ادامه با تأکید بر اینکه نیروهای انقلاب باید با ایفای نقش سیاسی بسیج می‌شدند، ادامه داد: تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب پاسخی به این نیاز بود که هدفش ایجاد هم‌افزایی در جریان انقلاب برای مقابله با پروژه‌های غرب است. بر این اساس مجمع عمومی جبهه مردمی مدیریت فرایند تصمیم‌گیری نهایی را به شورای مرکزی واگذار کرد و در نهایت در جریان انتخابات شورای مرکزی تصمیم گرفت که با یک نامزد که آقای رئیسی بود، کار را ادامه دهد.


رئیس ستاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در پایان تأکید کرد: حجت‌الاسلام رئیسی در انتخابات 29 اسفند، 16 میلیون رأی حلال کسب کرد و با این رأی عدم‌الفتحی افتخارآمیز برای خود به دست آورد.






۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن