تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد هر نوشته‏اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796692435




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قدردانی از برترین‌های دانشگاه آزاد رشت در جشنواره فرهیختگان


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: قدردانی از برترین‌های دانشگاه آزاد رشت در جشنواره فرهیختگان
 قدردانی از برترین‌های دانشگاه آزاد رشت در جشنواره فرهیختگان

در پنجمین جشنواره فرهیختگان دو نماینده از دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به عنوان برگزیدگان برتر واحدهای سراسر کشور مورد تقدیر قرار گرفتند. به گزارش ایلنا از رشت،  پس از سه سال تلاش شبانه روزی، در پنجمین جشنواره فرهیختگان دو نماینده از دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به عنوان برگزیدگان برتر واحدهای سراسر کشور مورد تقدیر قرار گرفتند.
حسین فلاح باقر شیدایی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی و گرامیداشت روز سوم خرداد مصادف با سالروز آزادی خرمشهر، گفت: آزمایشگاه پیشرفته سنجش و ارزیابی برگزیده با حمایت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در دو سال پیش و با در نظر گرفتن استانداردهای لازم جهت اخذ مجوز 17025 ISO طراحی و ساخته شد و از سال 1394 به طور رسمی شروع به فعالیت کرد.
وی ادامه داد: با تلاش مدیران و کارشناسان آزمایشگاه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، این آزمایشگاه توانست علاوه بر اخذ مجوز همکار استاندارد، عضویت قطعی شبکه فناوریهای راهبردی ریاست جمهوری را به خود اختصاص دهد و اخیراً نیز موافقت اصولی از سازمان غذا و دارو را اخذ کرده است.
وی خاطر نشان کرد:  این آزمایشگاه در راستای خدمات رسانی به دانشجویان تحصیلات تکمیلی و ایجاد زیرساخت های پژوهشی لازم برای درآمدزایی از منابع غیر شهریه‌ای در راستای اهداف ساها و ارتباط موثر بین دانشگاه و صنایع راه‌اندازی شد و اکنون این آزمایشگاه  دارای دو بخش شیمیایی و میکروبی   مجزا از هم است.
دبیر شورای ساها دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان تصریح کرد: آزمایشگاه پیشرفته سنجش و ارزیابی مواد دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به عنوان آزمایشگاه برتر در بین تمام واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در پنجمین جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت . مورد دیگر برگزیده شده در این جشنواره مجله انگلیسی زبان IJAS است که با حمایت ویژه دانشگاه اخیراً در پایگاه استنادی Scopus نمایه شده است .
فلاح باقر شیدایی با برشمردن دلایل برگزیده شدن مجله واحد رشت به عنوان مجله برتر اذعان داشت:  در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت 5 مجله علمی پژوهشی زیر نظر حوزه پژوهش و فناوری این واحد دانشگاهی منتشر می شود که تمام آنها شرایط لازم برای نمایه شدن در پایگاههای استنادی معتبر جهانی را برخوردار هستند و مجله انگلیسی زبان برگزیده شده، بهترین آنهاست.
وی با اشاره به امکانات آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان افزود:  با جدیت و حمایت رئیس ساهای استان گیلان، در حال حاضر واحد های دانشگاهی رشت، لاهیجان، فومن و شفت، انزلی و دیگر واحدهای استان دارای امکانات پیشرفته آزمایشگاهی  خوبی هستند و گامهای لازم در این زمینه برای حفظ و نگهداری از امکانات آزمایشگاهی استان و افزایش بهره وری و خدمات رسانی آنها برداشته شده است.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت همچنین بیان داشت: در سه  سال اخیر دو مرکز رشد واحدهای فناوری در رشت و لاهیجان راه اندازی شد که مرکز رشد واحدهای فناور ی رشت دارای موافقت اصولی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است. نکته با اهمیت این است که یکی از واحدهای فناوری مستقر در مرکز رشد واحد رشت به عنوان تنها نماینده استان گیلان در نمایشگاه تجهیزات ساخت ایران حضور داشته و محصولات ارائه شده توسط آن مورد توجه زیاد بازدیدکنندگان قرار گرفته است.
مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی  استان گیلان فعالیت‌های پژوهشی انجام شده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت را برشمرد و اظهار کرد:  از دیگر فعالیت های برجسته انجام شده در استان گیلان،  می توان پروژه "طراحی، ساخت و راه اندازی پایلوت استخراج کافئین از ضایعات چای"  و طرح "طراحی و ساخت پایلوت تصفیه پساب حاوی داروهای ضد سرطانی" را نام برد که مورد اخیر مجوز اجرا در بیمارستان بوعلی تهران را دارا  بوده  که یکی از مراکز مهم شیمی درمانی کشور است.
مشک بید حقیقی ادامه داد:  از دیگر پروژه های در دست اجراء در دانشگاه  آزاد اسلامی واحد رشت" مطالعات آزمایشگاهی و امکان سنجی استخراج کافئین و آنتی اکسیدانها از چای ایرانی و اسانس‌های گیاهان آویشن، پونه ایرانی و رازیانه با استفاده از دی  اکسید کربن فوق بحرانی" است که نتایج حاصل از آن، اجرای پایلوت استخراج مواد ارزشمند با استفاده از سیال فوق بحرانی را امکان پذیر می سازد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت تاکید کرد:  این طرح زمینه ساز توسعه صنایع سبز بر اساس فناوریهای بومی شده نوین در استان گیلان و کشور بوده و ایجاد اشتغال پایدار دانش بنیان بر اساس توصیه های اکید مقام معظم رهبری را به دنبال خواهد داشت.


۱۳۹۶/۰۳/۰۳ ۱۳:۲۵:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن