تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797838663




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ردپای یک زن در اخاذی از تاجر خشکبار


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: ردپای یک زن در اخاذی از تاجر خشکبار
تاجر متمولی که با دسیسه زن صیغه‌ای‌اش، مورد اخاذی قرار گرفته بود، پس از ارسال یک پیامک برای دوستش، از چنگ گروگانگیران آزاد شد.


به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی مشهد در تشریح ماجرای این پرونده به روزنامه «خراسان» گفت: بعد از ظهر دوشنبه گذشته، مردی به کلانتری الهیه مشهد مراجعه کرد و در حالی که بسیار مضطرب بود گفت «یکی از دوستانم که تاجر خشکبار است پیامک مشکوکی برایم فرستاده که در آن تقاضای کمک کرده است و من نگرانم که اتفاق بدی برای او رخ داده باشد.»


به گفته این مقام انتظامی، این مرد همچنین در ادامه اظهاراتش افزود: هرچه با تلفن همراه دوستم تماس گرفتم نتوانستم با او ارتباط برقرار کنم ولی بعد از آن پیامک دیگری دریافت کردم که در آن نوشته شده بود «پراید هاچ بک اطراف میدان امام حسن (ع) !»


سرهنگ محمد بوستانی افزود: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، بلافاصله گروه ویژه ای از ماموران تجسس و اطلاعات با هدایت سرهنگ سلطانی‌فر (رئیس کلانتری الهیه) تحقیقات غیرمحسوس خود را با کسب مجوزهای قضایی در این باره آغاز کردند.


وی اضافه کرد: با شناسایی پراید هاچ بک در محله مسکونی اطراف میدان امام حسن (ع) فرضیه گروگانگیری قوت گرفت و بدین ترتیب ماموران انتظامی منطقه مذکور را به محاصره درآوردند. هنوز دقایقی از این ماجرا نگذشته بود که ناگهان دو مرد جوان از منزلی بیرون آمدند و یکی از آن‌ها به طرف خودروی مذکور رفت.


سرهنگ بوستانی خاطرنشان کرد: در همین حال ماموران انتظامی 2 جوان 25 و 29 ساله را در حالی دستگیر کردند که قولنامه زمین چند هزار هکتاری و چند برگ سفته با مبالغ ده ها میلیونی از آنان کشف و ضبط شد.


این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با اعترافات 2 متهم در محل حادثه، بلافاصله نیروهای انتظامی وارد عمل شدند ودر حالی  تاجر 55 ساله را از چنگ متهمان به گروگانگیری رها کردند که زن جوانی نیز در این منزل دستگیر شد.


فرمانده انتظامی مشهد افزود: با انتقال متهمان به کلانتری الهیه، تحقیقات از آنان ادامه یافت و مشخص شد که افراد مذکور قصد اخاذی از تاجر خشکبار را داشته اند.


وی همچنین گفت: زن جوان در اعترافات خود مدعی شد من قبلا در عقد موقت مرد تاجر بودم و قرار بود که او علاوه بر مبلغ 50 میلیون تومان به عنوان مهریه ماهیانه مبلغ 3 میلیون تومان نیز به من بدهد اما سال گذشته که مدت عقد موقت ما به پایان رسید او به وعده‌هایش عمل نکرد و من حدود 70 میلیون تومان از وی طلب داشتم تا این که با همدستی دو برادر که یکی از آنان بنگاه‌دار بود تصمیم گرفتم به این اختلافات مالی پایان بدهم. به همین خاطر وقتی مرد تاجر وارد فرودگاه شد با خودرو او را به منزلم آوردم و در بین راه جوان 25 ساله را که از قبل با او آشنایی داشتم سوار کردم تا در اجرای این نقشه به من کمک کند.


سرهنگ بوستانی اضافه کرد: بررسی‌های مقدماتی پلیسی با توجه به اظهارات متهمان حاکی از آن است که دو مرد جوان هنگام گرفتن قولنامه فروش یک زمین چند صد هکتاری و امضای سفته‌ها توسط مرد تاجر، از وی فیلمبرداری کرده‌اند تا اگر مشکلی رخ داد ادعا کنند که او با میل خود اسناد مذکور را به آنان واگذار کرده است.


رئیس پلیس مشهد ادامه داد: اظهارات متهمان درحالی بود که مرد تاجر مدعی است متهمان او را  تهدید به مرگ کرده‌اند و دو روز در آن منزل زندانی بوده است. تا این‌که در یک فرصت مناسب و از داخل سرویس بهداشتی پیامکی برای دوستش ارسال می‌کند.


سرهنگ محمد بوستانی در پایان اظهار کرد: تحقیقات بیشتر درباره ادعاهای متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی ادامه دارد.


تاریخ انتشار: ۱۱:۱۶ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 17 May 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن