تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797952216




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روش‌های مختلف درمان نارسایی قلب


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: روش‌های مختلف درمان نارسایی قلب
برای فردی که دچار گرفتگی رگ‌های کرونر قلب شده است با کمک آنژیوپلاستی و روش‌های دیگر می‌توان خون رسانی به عضله قلب را بهبود بخشید و یا در موارد اختلالات دریچه ای قلب، با کمک روش‌های جراحی جلوی پیشرفت نارسائی قلب را گرفت.
آفتاب‌‌نیوز : نسیم نادری عضو هیات علمی مرکز آموزشی تحقیقاتی درمانی قلب و عروق شهید رجایی‌ درباره روش های مختلف درمان نارسائی قلب اظهار داشت: در ابتدا باید با روش‌های تشخیصی علت نارسایی قلب را مشخص کرده و بر اساس تشخیص درمانمناسب را انجام داد.


وی تصریح کرد: مثلا برای فردی که دچار گرفتگی رگ‌های کرونر قلب شده است با کمک آنژیوپلاستی و روش‌های دیگر می‌توان خونرسانی به عضله قلب را بهبود بخشید و یا در موارد اختلالات دریچه ای قلب، با کمک روش های جراحی جلوی پیشرفت نارسائی قلب را گرفت.


نادری ادامه داد: در کنار این موارد مهمترین مرحله درمان دارویی نارسائی قلبی است که با توجه به شدت علائم بیمارو نوع نارسائی قلب، درمان داروئی باید در مرحله اول تشخیص برای بیمار شروع شود و در کنار ان اصلاح سبک زندگی، رژیم غذایی مناسب و کم نمک و فعالیت بدنی مناسب با وضعیت بیمار نیز توصیه می‌شود.


وی در ادامه افزود: دارو درمانی در نارسایی قلب اهمیت ویژه ای دارد و مصرف صحیح و کامل داروها می تواند تا 355 درصد از بستری شدن و فوت بیمار جلوگیری کند.


فلوشیپ نارسائی قلب و پیوند در ادامه افزود: روش دیگر درمان نارسائی قلب گذاشتن وسیله‌های خارجی، مانند باتری، دستگاه شوک دهنده و دستگاه‌های کمک کننده گردش خون است. که البته برای استفاده از این وسایل بیمار باید شرایط لازم را داشته باشد.


عضو هیات علمی مرکز آموزشی تحقیقاتی درمانی قلب و عروق شهید رجایی‌در ادامه عمل پیوند قلب را درمان نارسائی قلب مقاوم به درمان عنوان کرد و گفت: برای انجام پیوند قلب شرایط خاصی لازم است و علاوه بر متناسب بودن قلب دهنده با سیستم بدن بیمار، باید سایر ارگان های بدن بیمار نیز شرایط را برای پیوند قلب داشته باشند. البته باید متذکر شد تمام بیمارانی که نارسائی قلبی دارند لزوما نیازمند پیوند قلب نخواهند بود.


متخصص بیماری‌های قلب و عروق در پایان عنوان کرد: خوشبختانه در کشور ما در حال حاضر بیشتر امکانات و تجهیزات لازم برای کنترل و پایدار نگه داشتن وضعیت بیماران نارسائی قلبی وجود دارد اما برای درمان موفق علاوه بر دارو و تجهیزات درمانی به همکاری بیمار و همچنین خانواده وی نیاز است. و البته مردم با داشتن یک سبک زندگی سالم با رژیم غذایی سالم و مناسب، کنترلاسترس های روزانه، انجام فعالیت های ورزشی و کنترل برخی از بیماری ها مانند فشار خون و دیابت براحتی می‌توانند از بروز و پیشرفت بیماری جلو گیری کنند.


منبع: تسنیم




۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن