تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به من ايمان نياورده است آن كس كه شب سير بخوابد و همسايه اش گرسنه باشد. به من ايمان ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797132856




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هاشمی‌طبا: لیست اموالم را اعلام نمی‌کنم


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: هاشمی‌طبا: لیست اموالم را اعلام نمی‌کنم


کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: من با اعلام اموال کاندیداها مخالف هستم و گفته‌ام که اعلام نمی‌کنم.


به گزارش تسنیم، سیدمصطفی هاشمی‌طبا کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز دوشنبه 18 اردیبهشت در نشست خبری خود که در محل باشگاه خبرنگاران جوان برگزار شد، اظهار داشت: امروز کشور دچار مسائل و مشکلات بزرگی از لحاظ تهدیدات خارجی و هم داخلی روبه‌رو است.


کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اعلام اینکه "اولویت‌های بنده در انتخابات ریاست جمهوری از درون قانون گرفته شده است"، گفت: برای مثال بودجه کشور 360 هزار میلیارد تومان است و دولت طبق قانون بودجه درآمد مشخصی دارد و نمی‌تواند خارج از قانون هزینه کند.


هاشمی‌طبا با اشاره به منابع درآمدی دولت ادامه داد: فروش نفت، ارز و گمرکات منابع درآمدی دولت‌ها هستند و اگر فردی می‌خواهد درآمد کشور را افزایش دهد این مسئله مصداق حرف زدن و عمل نکردن است.


وی عنوان کرد: فردی در یک مؤسسه تجاری مشغول به کار است و شاید بتواند درآمدش را افزایش دهد اما وقتی در دولت قرار می‌گیریم باید چارچوب‌های اجرایی را رعایت و طبق قانون عمل کنیم.


کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: اولویت اول بنده رسیدگی سرزمینی است. اولویت دوم بنده رسیدگی به وضعیت محرومان است که دولت برای این امر پول خاصی جز کمیته امداد ندارد که آن هم بسیار ناچیز است.


هاشمی‌طبا با ابراز اینکه "یارانه‌ها را باید برای کمک به محرومان اختصاص دهیم"، گفت: یارانه فقط پول نیست و می‌توان برای مثال برای محرومان ابزار کار درست کرد.


وی با تصریح بر اینکه "درآمد جدید می‌توان برای دولت ایجاد کرد" گزاف است و کسی حق ندارد این حرف را بزند، خاطرنشان کرد: وعده دادن باید طبق قانون باشد و قطعاً افزایش درآمد یا باید از طریق افزایش نرخ ارز یا دریافت مالیات بیشتر از مردم باشد.


کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بر قانونمداری در کشور تأکید کرد و گفت: هزینه‌های دولت باید در چارچوب قانون باشد.


هاشمی‌طبا با تأکید بر اینکه "باید تمرکز بیشتری در صنعت کشاورزی داشته باشیم"، گفت: باید در این زمینه تولیدات مناسب برای صادرات داشته باشیم که با اصلاح آب و خاک میسر است.


وی با اعلام اینکه معضل بیکاری با کشاورزی خاتمه نمی‌یابد، اظهار داشت: ما سه میلیون در کشور بیکار داریم که سالیانه یک میلیون به آن اضافه می‌شود اما می‌توان با رونق دادن بحث گردشگری بخشی از مشکل اشتغال را حل کنیم.


کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بازاریابی را امری مهم در بحث اشتغال دانست و گفت: بازاریابی امری مشکل است و به همان اندازه صادرات نیز سخت و دشوار است. باید در بخش صادرات از تجارت متخصصان استفاده شود.


هاشمی‌طبا با تأکید بر شفاف‌سازی در موضوع اشتغال، گفت: نباید این موضوع را در قالب کاریکاتور به مردم ارائه کرد و باید با حقایق روبه‌رو شد.


وی با اظهار اینکه با ادامه روند فعلی سرزمین خشک و سوخته و فاضلاب ارمغانی برای آینده است، گفت: باید مشخص کنیم که چه میراثی برای آیندگان می‌گذاریم.


 کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سؤالی درباره اینکه "آیا شما با پیشنهاد یکی از نامزدهای انتخاباتی مبنی بر اعلام لیست اموال موافق هستید یا خیر؟" گفت: بنده مخالف هستم برای آنکه پیشنهاداتی را که نتوان از آن نتیجه‌ای دریافت کرد مهمل می‌دانم.


تاریخ انتشار: ۲۱:۳۸ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 08 May 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن