تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): كسى كه خود را پيشواى مردم قرار داده، بايد پيش از آموزش ديگران، خود را آموزش دهد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796907633




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دزدی از صاحبخانه‌ها به شیوه بیهوشی/ شاگرد بنگاه املاک به جرم سرقت دستگیر شد


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: دزدی از صاحبخانه‌ها به شیوه بیهوشی/ شاگرد بنگاه املاک به جرم سرقت دستگیر شد
شاگرد بنگاه املاک پس از بیهوش کردن صاحبخانه اقدام به سرقت پول و اموال با ارزش کرده بود توسط پلیس آگاهی دستگیرشد.


ایرنا نوشت: در 26 فروردین سالجاری وقوع یک فقره سرقت منزل در بلوار فردوس به کلانتری 133 شهرزیبا اعلام شد؛ با حضور مأمورین در محل و بررسی های اولیه مشخص شد که سارق پس از بیهوش کردن صاحبخانه اقدام به سرقت بخش اعظمی از اموال منزل (تلویزیون، لپ تاپ، طلاجات، البسه، 20 میلیون تومان وجه نقد و ...) کرده است.  


خانم صاحبخانه پس از حضور در پایگاه دوم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: از مدتی پیش تصمیم به فروش خانه خود گرفتم؛ به همین علت به یک بنگاه املاک در پاساژ ... رفته و اطلاعات مربوط به فروش خانه را در اختیار مدیریت بنگاه قرار دارم. 


وی گفت: پس از آن جوانی با ظاهر آراسته (کت ، شوار ، کروات) به نام میثم، به عنوان شاگرد بنگاه املاک و در چندین نوبت جهت کارشناسی و بازدید منزل به خانه من آمد اما خانه همچنان به فروش نمی رفت تا اینکه در مورخه 25 فروردین ماه امسال میثم مجددا به خانه من آمد و مدعی شد که با یک خریدار جهت بازدید نهایی خانه قرار گذاشته است؛ مدتی از حضور میثم در خانه گذشت اما خبری از خریدار نشد تا اینکه به پیشنهاد میثم ، او شخصا اقدام به سفارش غذا از رستوران کرد؛ در حال خوردن غذا بودیم که به محض خوردن چند قاشق اول، بیهوش شده و دیگر متوجه ی هیچ چیز نشدم.


وی گفت: در ساعت 4 بامداد 26 فروردین ماه به هوش آمدم و متوجه شدم که قسمت قابل توجهی از اموال خانه از جمله 20 میلیون تومان وجه نقد داخل منزل و ... تماما سرقت شده است. 


کارآگاهان با مراجعه به بنگام املاک و در بررسی تصاویر مدارک و اطلاعات ارائه شده از سوی "میثم . م" (متولد 1366) پیدا کردند که آدرس های ارائه شده تماما واهی است ؛ همچنین بنا بر تحقیقات ، میثم در طول مدت تردد خود در پاساژ ... همیشه از کت و شلوار ، کروات و یک کیف دستی از نوع سامسونت استفاده می کرده و به همکاران خود و دیگر کسبه پاساژ عنوان می کرده که دارای مدارک کارشناسی در رشته مهندسی است. 


در شرایطی که هیچگونه آدرس و نشانی از میثم وجود نداشت، کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه وی شدند؛ در تحقیقات پلیسی مشخص شد که میثم در شهر تهران بلامکان است و شب ها صرفا جهت استراحت به یک گرم خانه در محدوده میدان انقلاب مراجعه می کند. 


با شناسایی دقیق گرم خانه ، این محل تحت مراقبت های پلیسی قرار گرفت تا نهایتا در یازدهم اردیبهشت ماه امسال ، میثم دستگیر و در بازرسی از کیف دستی اش مقادیری از اموال مالباخته از جمله قمستی از وجوه نقد ، لپ تاپ و ... کشف شد؛ در ادامه قسمت دیگری از اموال مسروقه نیز در داخل یک چمدان ( در داخل گرم خانه ) کشف شد. 


"میثم . م" پس از انتقال به پایگاه دوم آگاهی ، صراحتا به سرقت از منزل مالباخته و فروش قسمتی از اموال مسروقه از قبیل طلاجات ، تلویزیون و ... نیز اعتراف کرد که با راهنمایی وی ، محل فروش طلاجات و ... شناسایی و مابقی اموال مسروقه نیز کشف شد. 


سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با اعتراف صریح متهم به سرقت به شیوه بیهوشی و کشف قسمت قابل توجهی از اموال مسروقه ، متهم در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت و با قرار صادره از سوی بازپرس محترم پرونده روانه زندان شد. 


تاریخ انتشار: ۱۳:۵۷ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 06 May 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن