تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نابودى جوانانتان را آرزو نكنيد ، گرچه بدى‏هاى بسيار در آنان باشد، زيرا آنان با ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797783120




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محسن هاشمی: حضور کاندیداها در انتخابات شورای شهر باید بر اساس لیست باشد


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: محسن هاشمی: حضور کاندیداها در انتخابات شورای شهر باید بر اساس لیست باشد


کاندیدای انتخابات شورای شهر تهران گفت: برای موفقیت در انتخابات شوراها باید راهبرد ثبت نام حداکثری به انصراف حداکثری تبدیل شود تا لیست نهایی با قدرت وارد شورای شهر شود.


به گزارش ایسنا، محسن هاشمی در دیدار با شورایاران مناطق تهران ضمن تسلیت درگذشت جمعی از کارگران معدن گلستان گفت: به نظر من دلیل اصلی این اتفاق ناگوار فقدان سرمایه‌گذاری خارجی در کشور است.


وی ادامه داد: شرایط در دنیا به گونه‌ای است که پول زیادی در آن وجود دارد و کشورهای باثبات و باامنیت که روابط خارجی خود را بهبود بخشیده‌اند، می‌توانند از این اعتبارات استفاده کنند.


مدیرعامل پیشین مترو تهران گفت: در زمان دولت آقای خاتمی ما اعتبارات مالی ۱۱ساله با بهره‌های یک درصد از کشورهای دنیا دریافت می‌کردیم و این درحالی بود که کشورهایی مانند کره جنوبی و برزیل، کشور خود را با گرفتن اعتبار با بهره ۲۰ درصد توسعه دادند.


هاشمی با تأکید بر اینکه «باید روند سرمایه‌گذاری در کشور به دوران سازندگی و اصلاحات بازگردد»، گفت: متأسفانه در دولت نهم و دهم به دلیل تحریم‌هایی که کاغذپاره خوانده شد به مشکل بین‌المللی خوردیم و به هیچ‌وجه نتوانستیم از این فرصت‌ها استفاده کنیم.


وی با اشاره به دوران ساخت خط مترو تجریش، گفت: در آن زمان با اعتبار ۱۱ساله‌ای که گرفته شد توانستیم این خط را تکمیل کنیم که البته به غیر از این به اقتصاد کشور نیز کمک شایان توجهی شد.


وی افزود: بعد از آن دوران، شرایطی در کشور حاکم شد که همه این فرصت‌ها از دست رفت و حتی با ۷۰۰میلیارد پول حاصل از فروش نفت به تورم ۴۵درصدی و ارز ۳۸۰۰ تومانی رسیدیم که همه اینها حاصل بی‌تدبیری بود.


هاشمی با بیان اینکه «دولت روحانی در چنین شرایط بحرانی کشور را تحویل گرفت»، افزود: دولت با مذاکراتی که آقای ظریف و تیمشان انجام دادند از این مشکل عبور کرد. ‌البته هنوز مشکلاتی در زمینه تبادلات پولی و بانکی وجود دارد که من امیدوارم با رأی دوباره به آقای روحانی این حرکت را تکمیل کنیم.


مدیر پیشین مترو تهران با اشاره به انتخابات شوراها گفت: در این دوره حدود سه هزار نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۸۰۰ نفر برای حضور در لیست امید اعلام آمادگی کردند و از این تعداد قرار است ۲۱ نفر وارد لیست نهایی بشوند، بنابراین برای موفقیت در این انتخابات باید راهبرد حضور و ثبت نام حداکثری به انصراف حداکثری تبدیل شود تا لیست نهایی با قدرت وارد شورای شهر شود.


هاشمی یکی از برنامه های آینده شورای شهر را بالا بردن قدرت اجرایی شورا عنوان کرد و افزود: هرقدر قدرت اجرایی شورای شهر بالا برود به قدرت شورایاری ها نیز افزوده می‌شود. بر اساس قانون این قدرت و اختیار بسیار بالاتر از حد موجود است اما متأسفانه این مسأله دنبال نشده است.


وی ادامه داد: در قانون آمده است که بخش مهمی از تصمیمات فعالیت‌های شهری باید در شورای شهر گرفته شود و نمایندگان مردم در شورا به مشکلات رسیدگی کنند و فقط وظیفه حفظ امنیت و سیاست خارجی و کلان اقتصادی و صنعتی به دولت محول شود. باید شرایط به سمتی برود که مردم در صورت بروز مشکل نسبت به دولت بدبین نشوند و برای حل این مشکلات به نمایندگان خود در شورا مراجعه کنند.


همچنین وی در دیدار با جمعی از نمایندگان اصناف شهر تهران، تأکید کرد: در انتخابات پیش روی شورای اسلامی شهر تهران نباید به هیچ وجه کاندیدایی تخریب شود بلکه همه باید تنها برنامه‌های خود را ارائه دهند.


هاشمی تاکید کرد: حضور در شورای شهر باید بر اساس لیست باشد چرا که افراد به تنهایی نمی‌توانند تأثیرگذاری چندانی داشته باشند.


کاندیدای انتخابات شورای شهر تهران در پایان اظهار کرد: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تحت تأثیر انتخابات ریاست جمهوری است و از این رو باید لیست‌های انتخاباتی شوراها هرچه زودتر منتشر شود.


تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 06 May 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن