تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 29 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796431593




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شش نکته از هفت بازیکن این روزهای استقلال+عکس


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: شش نکته از هفت بازیکن این روزهای استقلال+عکس
استقلال در حالی این هفته به مصاف سپاهان می‌رود که استارت موفقیت‌های این تیم مقابل سپاهان در دور رفت خورده بود.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا،  استقلال با حساب دو بر یک از سد پدیده مشهد گذشت تا بار دیگر به رده دوم باز گردد. اتفاقی که در ظاهر خوشایند است ولی قدرت گرفتن سپاهان در هفته‌های اخیر باعث نگرانی هواداران استقلال از بازی برگشت میان دو تیم شده است. ۶ نکته جالب توجه درباره بازیکنان این تیم به شرح زیر است: * امید ابراهیمی هافبک میانی و ملی‌پوش استقلال درحالی که قرار بود در ترکیب یازده نفره ایین تیم برابر پدیده به میدان برود، هنگامی که گرم می‌کرد با درد از ناحیه کشاله روبه‌رو شد و منصوریان به محض اطلاع از وضعیت او، ترکیبش را عوض کرد و ترجیح داد تا ابراهیمی را برای مصاف با سپاهان نگه دارد. مصدومیت او ظاهرا جدی نیست و مشکلی برای بازی با سپاهان ندارد.

* جابر انصاری و یعقوب کریمی دو بازیکنی که مدت‌ها بود از ترکیب اصلی دور بودند ولی فشردگی رقابت‌ها منصوریان را مجبور کرد تا از آنها هم استفاده کند و حالا انصاری برای استقلال گل سه امتیازی هم می‌زند. وضعیت چرخشی ترکیب استقلال به شکلی است که نمی‌توان ترکیب این تیم برابر سپاهان را پیش‌بینی کرد و این مسئله یک امتیاز برای منصوریان ایجاد کرده است.

* مهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال بعد از محرومیت ناشی از داربی روند خوبش را از دست داده و در مقابل پدیده روی گل خورده مقصر بود. او در مقابل تراکتورسازی هم بدشانسی آورد و خیلی دور توپ را دید و در نهایت دروازه تیمش باز شد. شاید اتفاق بازی با پدیده باعث شود تا او تمرکزش را پیدا کند و اتفاقات رخ داده شوک مثبتی به او بدهد. با این‌حال نباید فراموش کرد منصوریان در صحبت‌هایش سعی کرد تا رحمتی را در آرامش نگه دارد و فشار را از روی او بردارد.

* وریا غفوری مدافع هافبک ملی‌پوش استقلال بازی با سپاهان را هم از دست داد. او در بازی با الاهلی دوباره مصدوم شد و باید دید آیا در فصل آینده هم شرایط او به همین شکل خواهد بود یا نه. درحالی‌که غفوری مصدوم بود، انتظار می‌رفت حیدری در مقابل پدیده فیکس باشد اما منصوریان ترجیح داد تا مگویان و جابر انصاری را در سمت راست تیمش بگذارد و با استراحت به حیدری، او را برای بازی با سپاهان نگه دارد.

* هرائر مگویان مدافع ارمنستانی استقلال فصل خوبی را پشت سر نگذاشت. او مدت‌ها مصدوم بود و با بهبود وضعیتش نتوانست جایی در ترکیب ثابت استقلال پیدا کند و در آخرین دقیقه دیدار این تیم برابر پدیده هم اخراج شد تا در مقابل سپاهان غایب باشد. با شرایطی که او در این فصل داشت، این احتمال وجود دارد که فصل بعد در استقلال نباشد.

* فرشید باقری هافبک میانی گرانقیمت استقلال در این فصل نتوانست قابلیت‌هایش را در استقلال نشان دهد و از فرصت‌هایی که داشت بهره‌برداری لازم را نکرد تا نیمکت‌نشین نورافکن شود. اوج مشکلات مربوط به او در سفر استقلالی‌ها به مشهد بود. جایی که این بازیکن را به مشهد نبردند تا در روزی که ابراهیمی مصدوم شد، مجید حسینی برای استقلال به میدان برود. با این اوصاف می‌توان گفت که باقری به پایان خط خود در استقلال رسیده و باید دید فصل بعد به پرسپولیس می‌رود یا راهی سپاهان خواهد شد چراکه این دو تیم در نیم فصل خواهان جذب او شدند.





۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن