تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 10 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برآورد اعمال در شب نوزدهم انجام مى‏گيرد و تصويب آن در شب بيست ويكم و تنفيذ آن در شب بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

وکیل اصفهان

لیست قیمت گوشی شیائومی

آیسان اسلامی

خرید تجهیزات صنعتی

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

اجاق گاز رومیزی

تور چین

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

خرید مبل تختخواب شو

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

دانلود رمان

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1793517299




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جهانگیری:ایراد به موی دختر در خیابان کارساز نیست / فکر میکنید جوان با این شیوه تا عمر دارد به اسلام خوشبین خواهد بود؟ / نباید از پول دولت، رسانه ای ایجاد کنیم که علیه دولت شود


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



جهانگیری:ایراد به موی دختر در خیابان کارساز نیست / فکر میکنید جوان با این شیوه تا عمر دارد به اسلام خوشبین خواهد بود؟ / نباید از پول دولت، رسانه ای ایجاد کنیم که علیه دولت شود
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولتی که متکی به مردم باشد، بی مسئولیت، فربه و کمرنگ است.
روز نو : نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولتی که متکی به مردم باشد، بی مسئولیت، فربه و کمرنگ است.
به گزارش روزنو، اسحاق جهانگیری در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما افزود: دولتی که متکی به مردم باشد خود را ارباب می داند و مسئولیت پذیر نیست، در چنین دولتی از نوآوری، خلاقیت اقتصادی و شکوفایی و ... خبری نیست و نقش دولت هر روز کمرنگ تر خواهد شد.
او ادامه داد: اگر مردم متکی به دولت باشند بی شک رئیس جمهور خود را مأمور و مسئول می داند و هر روز برای پیشبرد اهداف جامعه به وسیله مشورت با مشاوران زبردست گام برخواهد داشت.
جهانگیری افزود: در طول 40 سال گذشته موفقیت های بزرگی کسب شد، اول اینکه توانستیم از تمامیت ملی خود در جنگ هشت ساله دفاع کنیم، از امنیت و انسجام کافی برخورداریم، در نظام جمهوری اسلامی، مردم به ایرانی- اسلامی بودن خود مفتخرند اما بودن شک در زمینه اقتصادی آن گونه که نیاز جامعه بوده رشد نکرده ایم یا به بیانی از رشد پایداری برخوردار نبوده ایم.
او گفت: در طول این سالها رشد 10 درصد اقتصادی داشته ایم رشد 6.4- درصد هم، تورم بالای 40 درصد داشته ایم، تورم تک رقمی هم. در حوزه اجتماعی و فرهنگی هم پیشرفت لازم را متناسب با نیاز اجتماع نداشته ایم. 
این نامزد انتخاباتی در مورد بدنه نظام هم چنین افزود: پاکدستی باید جزو مهمترین ویژگی های مدیران و مسئولان دولت باشد. مدیران پاکدست به بیت المال دستبرد نمی زنند، اینکه فساد اقتصادی در دستگاه دولتی کشف شود باید با آن برخورد صورت گیرد و فرقی هم نمی کند که این فساد از نزدیکان یا دوردستان رئیس جمهور سر زده باشد.
جهانگیری گفت: قوه قضائیه باید با شناسایی درست متخلفان با آنها برخورد مقتضی را انجام دهد.
او افزود: محرومان واژه ای بود که در همان اوایل انقلاب به مستضعفان تبدیل شد و به فرموده امام (ره) برای رسیدن به وضع و اوضاع این قشر از جامعه، جهاد سازندگی تأسیس گردید. انصافاً اقدامات بزرگی هم به دست آمد. 
جهانگیری گفت: در چهل سال گذشته توانسته ایم در برخی شاخصه ها 40، 50 و 100 درصد رشد داشته باشیم و برای مثال آبرسانی، خطوط برق و برقراری بهداشت در مناطق محروم را مشاهده می کنیم.
او رسیدگی به وضع و اوضاع محرومان و مستضعفان را به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار داد و افزود: باید متناسب با نیازهای روز اقدامات مقتضی انجام دهیم.
این نامزد انتخاباتی در خصوص نداشتن ستاد انتخاباتی گفت: به دلایل متعددی ستاد انتخاباتی ندارم و مجموعه اقدامات صدا و سیما و فعالیت برخی دوستان در فضای مجازی نیاز به ستاد انتخاباتی را برای من رفع کرده است.


* در قانون اساسی به صورت ویژه به امر به معروف پرداخته شده است


نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در قانون اساسی به صورت ویژه بر اجرای امر به معروف و نهی از منکر پرداخته شده و در اسلام نیز اشارات زیادی به اجرای این فریضه شده است.
اسحاق جهانگیری در ادامه در گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما افزود: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه مردم است نسبت به حاکمان.
وی گفت: مردم وقتی می بینند که مسئولان کاری می کنند که نیاز است به آنها تذکر داده شود و یا از آن کار نهی شوند و یا در مورد کارهای مثبت تشویق شوند، آنجا باید امر به معروف و نهی از منکر کنند که قانون اساسی ما می گوید که باید فضایی فراهم شود که این موضوع به اجرا درآید.
جهانگیری با بیان اینکه گاهی اوقات واژه های مقدس مانند امر به معروف و نهی از منکر تبدیل به یک موضوع سیاسی بسیار سطح پایین می شود، افزود: کارهایی از قبیل اینکه عده ای راه بیفتند در خیابان و به چند شاخه موی یک دختر بند کنند و یا گشت ارشاد راه بیفتد و در برابر برخی حرکات برخورد کند، تجربه نشان داده که تا کنون کارساز نبوده است.
وی به مسئولیت خود در یکی از استانها در سال های قبل اشاره کرد و گفت: در یک مراسم عروسی داماد را از ماشین پایین آورده بودند و کتک زدند که من در جلسه استان گفتم این جوان تا عمر دارد آیا به اسلام خوشبین خواهد بود؟ 
این نامزد انتخاباتی تصریح کرد: باید روش های صحیح را در امر به معروف و نهی از منکر پیش گرفت.
جهانگیری گفت: مردم در امر به معروف و نهی از منکر نسبت به حکومت باید جدی باشند و خود مردم نسبت به خود مردم در انجام این فریضه با زبان مناسب آن را انجام دهند.
وی درباره فصل الخطاب بودن قانون هم افزود: قانون حتماً فصل الخطاب است و رئیس جمهور در اولین روز کاری در مجلس شورای اسلامی سوگند خواهد خورد که به قانون اساسی عمل کند.
جهانگیری با بیان اینکه در جامعه ای که قانون در آن حکمفرما نباشد هرج مرج می شود، گفت: اگر مقام ارشد کشور به بی قانونی اهمیت دهد باید بپذیرد که صدها مورد کار غیرقانونی در کشور رخ دهد.
وی با بیان اینکه رئیس جمهور باید سمبل قانون باشد، افزود: احترام و عمل به قانون مهمترین وظیفه مسئولان بخصوص رئیس جمهور است.
این نامزد انتخاباتی در پاسخ به سؤالی درباره آزادی بیان و رسانه ها گفت: وظیفه مطبوعات و رسانه ها، نقد است و آزادی مطبوعات به عنوان مهمترین رکن نظارت عامه مردم بر حکومت است که مهمترین دستاورد جمهوری اسلامی ایران است.
جهانگیری با بیان اینکه با دو نوع مطبوعات و رسانه در جامعه مواجه هستیم، افزود: نوع اول مطبوعاتی است که در فضای رسانه ای کار می کند مانند مطبوعاتی که احزاب و گروه های سیاسی در روزنامه خود افکار و عقاید خود را منتشر می کنند و یا ممکن است یک رسانه مستقل دست به نقد و انتقاد بزند که این باید به طور کامل حمایت شود.
وی گفت: در مقابل، برخی دیگر از مطبوعات هستند که یک نهاد حکومتی و رسانه با پول بیت المال بخش دیگری از حکومت را نقد می کند که در مقابل همان بخش مورد انتقاد نیز می تواند همین کار را در قبال بخش دیگر انجام دهد.
جهانگیری افزود: این رسانه ها و کار آنها پذیرفته شده نیست زیرا نباید با پول عمومی کشور رسانه ای درست کنیم که علیه بخش دیگری از حکومت سیاه نمایی کند.
وی گفت: گاهی اوقات تیترهایی که برای سیاه نمایی از بخش دیگر حاکمیت می زنند تیترهایی است که حتی نشریات دشمن جمهوری اسلامی ایران نیز این تیترها را نمی زند.
این نامزد انتخاباتی افزود: نباید اجازه دهیم که بخشی از دولت یا نظام علیه بخش دیگر با بودجه دولت آن را نقد کند.
جهانگیری در پاسخ به سؤالی درباره آرمان شهدا گفت: جوانان عزیز زیادی در جنگ و انقلاب اسلامی، خون عزیز خود را دادند تا انقلاب و اسلام باقی بماند.
وی با بیان اینکه بخشی از عمر خود را با تعداد زیادی از این جوانان گذرانده ام افزود: معتقدم هر کاری بتوانیم در جهت تحقق آرمان های شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده های آنها باید انجام دهیم.
جهانگیری گفت: فکر می کنم در عمل نشان داده ام که از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نخواهم کرد و آن را وظیفه دولت می دانم.
وی در پاسخ به سؤالی درباره بنیه دفاعی کشور افزود: برای کشور ما و هر کشور دیگری، حفاظت از کشور جزو اولویت های اول است، بخصوص برای ایران که دشمنی جدی علیه جمهوری اسلامی ایران و ملت ما مطرح بوده است.
این نامزد انتخاباتی گفت: بنابراین داشتن قدرت نظامی و بنیه دفاعی مناسب، لازمه کار است تا در مقابل تهاجمات از خود دفاع کند.
جهانگیری با اشاره به جنگ هشت ساله علیه کشورمان افزود: در این جنگ تمام قدرت های دنیا علیه ما بودند و از انواع و اقسام سلاح های کشتارجمعی علیه ما استفاده کردند.
وی گفت: ما باید بنیه دفاعی کشور را تقویت کنیم و در این باره از هیچ کس اجازه نمی گیریم.
جهانگیری افزود: در دولت یازدهم بودجه بنیه دفاعی کشور چهار برابر شده است. 
وی درباره تهدیدات برخی کشورها ازجمله آمریکا علیه ایران گفت: معتقدم قدرت ما در برابر آمریکا یا هر کشور دیگری که در مقابل ایران شاخ و شانه بکشد، تکیه بر مردم است و هیچ سرمایه ای بزرگتر از انسجام ملی و اقتدار ملی در اختیار مسئولان نیست.
این نامزد انتخاباتی با تأکید بر اینکه تکیه گاه اصلی مسئولان مردم هستند و این مردم هستند که می توانند توطئه ها را خنثی کنند افزود: در عین حال معتقدم باید دیپلماسی فعالی داشته باشیم و با این دیپلماسی می توان آمریکا را در صحنه بین المللی به چالش کشید و موقعیت ممتاز جمهوری اسلامی ایران را و منطق قوی آن را در برابر آمریکا به رخ جهانیان کشاند و در فضای بین المللی جا انداخت.




تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن