تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا كند، از طريق زبانش او را رسوا مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797143385




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اگر به موسیقی آنتن بدهند؛ ترافیک تهران نصف می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: اگر به موسیقی آنتن بدهند؛ ترافیک تهران نصف می‌شود
سامان احتشامی‌ (آهنگساز و پیانیست) این روزها مشغول انجام تجربه‌ای متفاوت در حوزه موسیقی و بازیگری است. او قرار است در نقش یک نوازنده پیانو در نمایشی به کارگردانی محمد رحمانیان روی صحنه برود.
آفتاب‌‌نیوز : سامان احتشامی علاوه بر آهنگسازی؛ قرار است با بازی در یک نمایش به کارگردانی محمد رحمانیان؛ گروه پرچین را همراهی کند. این آهنگساز به خبرنگار ما گفت: این سومین فعالیت حرفه‌ای من با محمد رحمانیان است که طی آن نمایش"نام تمام مادران" را از 16 تا 19 اردیبهشت در سالن احسان شهر شیراز اجرا خواهیم کرد.


این آهنگساز و نوازنده پیانو در ادامه افزود: در این نمایش نقش یک پیانیست را بازی می‌کنم. داستان نمایش در منزلی اتفاق می‌افتد که در نزدیکی آن لوکیشن یک فیلم مذهبی قرار دارد. عوامل فیلم در این منزل حضور دارند و اتفاقاتی رخ می‌دهد؛ من به عنوان نوازنده‌ای که همراه با این بازیگران حضور دارم؛ هم نقش بازی می‌کنم و هم آهنگ‌هایی را به اجرا درمی‌آورم که به عنوان موسیقی متن این منزل محسوب می‌شود. این موسیقی، همزمان صحنه‌های مختلف؛ نمایش را نیز به یکدیگر می‌چسباند.  


وی همچنین درباره سابقه بازیگری‌اش عنوان کرد: من از سن هفت سالگی در رادیو حضور داشتم و در برنامه"صبح جمعه با شما" با مرحوم منوچهر نوذری همکاری می‌کردم؛ بعدها در نمایشنامه‌های رادیویی زیادی نیز حضور داشتم. همچنین از سنین کم در عرصه صدا و صدابرداری نیز فعالیت کرده‌ام و به همین دلیل با بسیاری از کارگردان‌ها و بازیگرها همکاری داشته‌ام. در عرصه موسیقی فیلم نیز فعالیت‌های زیادی انجام داده‌ام و عاشق بازیگری هستم.


احتشامی گفت: یکی از دلایلی که دنبال بازیگری نرفتم و در این عرصه کمتر حضور داشته‌ام، این بوده که در دوران دبیرستانم عزت‌الله خان انتظامی را دیدم. جناب انتظامی به من گفتند‌"ببین تو قد و قامتی داری که هیچ وقت در این بازار سینما و تئاتر سوپراستار نخواهی شد؛ الان دوره قدیم نیست که من با این جثه و قیافه‌ام بیایم و بازیگری کنم؛ اگر من در دهه سی و چهل دیده شدم، کارگردان‌هایی مثل علی حاتمی یا داریوش مهرجوی وجود داشتند؛ اینها کسانی بودند که کارهای هنری می‌کردند و ظاهر بازیگرها برایشان مهم نبود. اگر شما در بازیگری از ظاهر و جثه مناسب برخوار نباشی؛ نمی‌توانی موفقی خود در رشته کاری خود را تکرار کنی به این معنا که در موسیقی و بازی به یک میزان به موفقیت دست پیدا کنی.


وی افزود: در واقع رای من را استاد انتظامی زد و باعث شد تا در زمینه موسیقی فعالیت کنم. همین موسیقی و اخلاق من موجب شد تا در تئاترهایی چون"ترانه‌های قدیمی"، "سینماهای من" و برخی آثار دیگر حضور داشته باشم و به خاطر شیطنت‌هایی که دارم آقای رحمانیان نقش‌های کوتاهی هم به من می‌دهند.


این پیانیست در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به کمتر شنیده شدن موسیقی ایرانی در جامعه گفت: اگر موسیقی ایرانی مقداری از دل جامعه فاصله گرفته به این دلیل است که دیده نمی‌شود. ما هنوز هم در رادیو و تلویزیون‌مان هیچ برنامه‌ای که به صورت تخصصی درباره موسیقی سخن بگوید؛ نداریم. یکبار از بنده دعوت کردند در برنامه"راه شب" درباره موسیقی و زندگی با موسیقی در آخر شب برای مردم صحبت کنم اما در نهایت اجازه ندادند این اتفاق بیفتد و گفتند این کار مجوز ندارد. بنابراین وقتی به کاری از بطن ماجرا مجوز نمی‌دهند که در انظار عمومی قرار بگیرد و در تلویزیون دیده و شنیده شود؛ مردم هم کمتر این موسیقی را که بخش مهمی از فرهنگ‌شان است را نمی‌شنوند. اگر ما اهالی موسیقی آنتن صداوسیما را دراختیار داشته باشم و امکان تولید برنامه‌ای مانند خندوانه را در حوزه موسیقی داشته باشیم، اطمینان داشته باشید در زمان پخش برنامه ترافیک تهران نصف خواهد شد.


نمایش"نام تمام مادران" به کارگردانی محمد رحمانیان با بازی بازیگران دیگری چون نوشین اعتماد، رویا بختیاری، سیما تیرانداز، الهام دهقانی، سینا رازانی، سانیا سالاری، بهنوش طباطبایی، مبینا طبائی، هانا کامکار و آشا محرابی از 16 تا 19 اردیبهشت هر روز در دو سئانس (ساعت‌های 18 و 21) در شیراز روی صحنه می‌رود.


موسیقی این نمایش توسط علیرضا افکاری آهنگسازی شده که با نوازندگی پیانو سامان احتشامی و همخوانی هانا کامکار و بهناز بلوکی اجرا می‌شود.
منبع: ایلنا



۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن