تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش روشنى بخش انديشه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797956728




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازی رایگان هفته: Bloody Walls


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:

  بازی رایگان هفته: Bloody Walls دانلود بازی "به قلم احسان عباسی نسب"  مردمان عادی در طول هفته و روزهای تعطیل خودشان چه‌کار می‌کنند؟ خب عده‌ای احتمالا به تماشا فیلم و سریال مشغول می‌شوند، عده‌ای دیگر به دیدن دوستان و آشنایان می‌روند و عده‌ای دیگر هم ممکن است مانند بقیه روزها، فقط بخورند و بخوابند ... اما همیشه باید تفاوتی بین انسان‌‌های عادی و گیمر‌ها باشد، مگرنه؟ ما در پردیس‌گیم هر هفته، به شما یک بازی رایگان شایسته توجه معرفی می‌کنیم تا آن را به فهرست عناوین دیگری که در اوقات فراغت می‌توانید تجربه کنید، بیافزایید و اکنون در یک جمعه دیگر می‌خواهیم یک بازی رایگان جدید را به شما همراهان پردیسی معرفی کنیم. "Bloody Walls" عنوانی است که در این هفته به سراغش می‌رویم. یک بازی اکشن Side-scroller خشونت‌بار که با توجه به نزدیکی به دوران امتحانات، گزینه خوبی برای خالی‌کردن خشم‌تان به حساب می‌آید. ماجرای تولید احتمالا بازی‌های زیادی را می‌شناسید که تنها توسط یک نفر ساخته شده‌ و صدالبته بازی‌های موفقی هم از آب درآمده‌اند. Bloody Walls هم جزء همان دسته بازی‌هاست. "L.Stoch" نام شخصی است که پشت ساخت این بازی قرار دارد و جالب است بدانید که وی بلافاصله پس از توسعه و انتشار Bloody Walls، به سراغ ساخت عنوان دیگری به نام "DED"‌ رفت که صدالبته، حال‌و‌هوای کاملا مشابه با همین بازی دارد و مانند اثر اول می‌توانید به رایگان پای تجربه آن بنشینید. Bloody Walls در تاریخ 29 سپتامبر سال گذشته میلادی در شبکه استیم منتشر شد و تا به حال رضایت 77 درصد کاربران را به همراه داشته‌ است که به عنوان اولین تجربه سازنده‌اش، قابل‌قبول به نظر می‌رسد.

کیفیت پشتیانی سازندگان "L.Stoch" در پشتیبانی از این بازی سنگ‌تمام گذاشته و پس از عرضه بازی، 4 افزونه دیگر نیز برای آن منتشر کرده است که هر‌کدام به نوعی شما را با چالش‌های بیشتر و دشمنان مرگبارتر روبه‌رو می‌کند. تجربه‌ افزونه‌های مذکور برای کسانی که با محتوای بازی ارتباط برقرار کردند، بسیار لذت‌بخش خواهد بود. چند وقت پیش هم خبر رسید که نسخه دوم این بازی تحت عنوان "HHH: Day of Judgment" ؛ در آینده‌ای نزدیک منتشر می‌شود. دنباله‌ای که قرار است به‌مراتب بزرگ‌تر و خونین‌تر از نسخه اولش باشد. چقدر مجانی؟! Bloody Walls کاملا رایگان است. گرچه برای تجربه‌کردن دوتا از افزونه‌هایش باید مقداری هزینه کنید اما همه‌چیز بستگی به خودتان دارد. چیزی که در وضع فعلی اهمیت دارد این است که برای بازی‌کردن این عنوان مستقل و ناشناخته نیازی به پرداختن پول واقعی ندارید.  چرا توصیه‌اش می‌کنیم؟! Bloody Walls در نگاهی سطحی ممکن است یک بازی بی‌نهایت ساده به‌نظر برسد اما اگر با دقت بیشتری به تجربه آن بپردازید به پیچیدگی بی‌نهایت‌اش پی‌ خواهید برد. دیگر دنیا به آخر خط رسیده و تقریبا تمام انسان‌های درون این کره ‌خاکی رسما به یک مشت زامبی‌ِ بی‌مُخ تبدیل شده‌اند. شما کار خودتان را در طبقه اول یک ساختمان ده طبقه آغاز می‌کنید و ماموریت دارید که این ساختمان را طبقه به طبقه از وجود مرده‌های متحرک خالی کنید. البته دشمنان‌ هم قرار نیست چهاردست‌و‌پا به تماشای شما بنشینند بلکه به محض ورودتان به هر طبقه بلافاصله از هر طرف به شما یورش برده و به دنبال گاز گرفتن گردنِ همایونی شما هستند. با گذشتن از هر مرحله، دشمنان سرسخت‌تر، سریع‌تر و پرتعداد‌تر می‌شوند و طبیعتا زنده بیرون‌آمدن از زیر موج سنگین آن‌ها به کار دشوارتری مبدل می‌شود. با اتمام هر موج، این فرصت را دارید که به طبقه اول برگردید و خودتان را تقویت کنید. بازی ابتدا یک مسلسل نه چندان قدرتمند در دستانتان می‌گذارد اما با پیشرفت در مراحل، آیتم‌های بیشتری قابل دسترس می‌شوند که از آن‌ها می‌توان به مین‌ها و نارنجک‌های گوناگون اشاره کرد. همه سلاح‌های بازی بین هرشلیک زمان اندکی را می‌گیرند بنابراین شما نمی‌توانید به سادگی زامبی‌ها را به‌رگبار ببندید؛ همین موضوع باعث می‌شود که در مراحل اول چون هنوز عادت نکرده‌اید، چندین و چندبار کشته شوید. شایان به ذکر است که بازی چندتا ماموریت فرعی هم دارد که اکثریت قریب به یقین در پیدا کردن اشیای خاصی مانند خرس عروسکی یا بسته‌های سلامتی و سپس دادن آن‌ها به بازمانده‌های طبقه اول خلاصه می‌شود. البته انجام دادن این ماموریت‌ها، پاداش‌‌هایی هم به همراه خواهد داشت و شما به آیتم‌هایی دست پیدا می‌کنید که به قلع‌و‌قمع کردن دشمنان کمک شایانی می‌کند.

  یادآوری می‌کنم که Bloody Walls به هیچ‌وجه بازی آسانی نیست. از شما چه پنهان که حتی خود نگارنده هم هنوز در به پایان رساندن همه‌ی 10 طبقه آن‌ هم در درجه سختی "نرمال" حسابی گیر کرده است. با این‌حال هنوز برای Dark Soulsبازها و همه‌ی آن‌هایی که عاشق کشته‌شدن‌های بی‌نهایت هستند، درجه‌های سختی بالاتری وجود دارد که در حالت عادی ابدا آن را به خوانندگان زیر 15 سال و بالای 100 سال سایت پیشنهاد نمی‌کنیم، اما با تجربه بازی در درجه سختی بالاتر می‌توانید معنای واقعی "چالش" را با جان و دل درک خواهید کرد. Bloody Walls بازی جالبی است و می‌تواند برای دقایق کوتاهی شما را حسابی سرگرم خود کند. لذت رنگ کردن دیوارهای مرده اطراف با خون‌ زامبی‌های مادرمرده به لطف گرافیکِ پیکسلیِ جذابِ بازی فوق‌العاده از آب درآمده و قطعا رضایت شما را به همراه خواهد داشت. بهتر است همین حالا یک شانس کوچولو به این عنوان بدهید. خب ظاهرا به پایان این قسمت رسیدیم. امیدواریم از تجربه بازی پیشنهادی این هفته راضی بوده باشید. مانند همیشه منتظر نظرهای گرم شما خواهیم بود. تا جمعه‌ی بعدی خدانگهدار!



3 ساعت پيش





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن