تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796909381




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محسن هاشمی: باید برای شورای شهر به لیست مشترک معتدلان و اصلاح‌طلبان برسیم


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: محسن هاشمی: باید برای شورای شهر به لیست مشترک معتدلان و اصلاح‌طلبان برسیم


کاندیدای انتخابات شورای شهر تهران گفت: باید به سمت لیستی شدن کاندیداها حرکت کنیم تا به قولی این شعار یک نفر برای ۲۰ نفر و ۲۰ نفر برای یک نفر را اجرایی کنیم و به لیست معتدلان و اصلاح‌طلبان برسیم اما امیدواریم که لیست نهایی هرچه زودتر آماده شود.

به گزارش ایسنا، محسن هاشمی رفسنجانی در جمع شورایاران منطقه ۹ تهران در مدرسه شهید آوینی، با اشاره به اهمیت انتخابات در کشور اظهار کرد: مردم در قبال زندگی خود مسئول‌اند و با حضور در انتخابات می‌توانند مسیر زندگی و سرنوشت خود را تعیین کنند.

وی افزود: نظام امکان انتخاب را هرچند سال یکبار فراهم کرده و لازم است مردم به انتخابات اهمیت دهند و از این طریق مسیر مناسب مدیریت شهری و کشوری را برگزینند.

فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با اشاره به نظر آیت‌الله درباره ریاست جمهوری دوازدهم و امتداد دولت روحانی، افزود: ایشان معتقد بودند آنچه را که با فعالیت و تلاش دولت کنونی طی چهار سال انجام شد باید در دوره بعدی به اتمام برسد.

وی ادامه داد: اعمال تحریم‌های بین‌المللی چالشی بزرگ برای هر کشور و رژیمی تلقی می‌شود که با پیگیری دولت روحانی و حمایت رهبری از این مرحله گذر کردیم و اکنون باید با متانت توسعه کشور را دنبال کنیم.

هاشمی با اشاره به نقش آیت‌الله هاشمی رفسجانی در پایان دادن به بحران‌های مهم کشور در طول چهار دهه گذشته از جمله موضوع جنگ و همچنین نقش آن مرحوم در آغاز بازسازی و توسعه کشور، اظهار کرد: آیت‌الله هاشمی بنیاد فرهنگی رفاه را بنیان نهادند که به عنوان پایگاه مبارزاتی و تربیت فرزندان شاخص فرهیخته عمل کرد. بعد از انقلاب هم ایشان در مسیر با مردم بودن تصمیات مهمی در خاتمه جنگ، تأسیس دانشگاه آزاد و ایجاد حمل و نقل ریلی مترو گرفتند و گام‌های بزرگی برداشتند.

وی با اشاره به اینکه «آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از سن ۱۴ سالگی وارد عرصه فعالیت شدند»، گفت: ایشان ۸۲ سال عمر پربرکت داشتند و در طول همه سال‌های عمر از تلاش و فعالیت بازنماندند.

محسن هاشمی به کتاب پدرش درباره امیرکبیر اشاره کرد و یادآور شد: تفکر توسعه‌محور و مواظبت از نفوذ خارجی‌ها که در ذات امیرکبیر بود را می‌شد در ایشان هم مشاهده کرد.

وی همچنین با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات شوراها گفت: برای شهری انسان‌محور باید برنامه‌های دقیقی وجود داشته باشد و خدمات به اهالی باید در اولویت مدیران شهری باشد. مسائل فرهنگی هم باید واجد محوریت صیانت از هویت ملی و دینی باشد.

کاندیدای انتخابات شورای شهر تهران با بیان اینکه «در حال حاضر دو و نیم میلیون نفر در بافت‌های فرسوده زندگی می‌کنند»، افزود: در بازدید از منطقه ٩ مشاهده شده که بافت فرسوده پدر شهر را درآورده است و در طول سال‌های گذشته اشتباهات فاحشی رخ داده و به جای حل این معضلات، سرمایه‌ها در باغات و شمال شهر رفته و حتی فضای سبز هم در تهران از بین رفته است.

مدیرعامل پیشین شرکت متروی تهران تأکید کرد: ضرورت توجه به حمل و نقل ریلی در منطقه ٩ احساس می‌شود و اکنون باید خط ٨ و ٩ را هم برای استفاده در اختیار می‌داشتیم که بیش از ١٠ ایستگاه را برای خدمات در اختیار مردم قرار می‌دادند اما فقط ٢ الی۳ ایستگاه انقلاب و آزادی مشاهده می‌شود.

وی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی در تهران گفت: حل این آسیب‌ها باید از طریق سمن‌ها، NGO ها و سرمایه‌گذاری از این طریق ممکن است. حل آسیب‌های اجتماعی شهر باید با محوریت اوقات فراغت و توجه به ورزش همگانی دنبال شود.

این کاندیدای شورای شهر تهران گفت: شهرداری به جای شهرفروشی باید درآمد پایدار، اعتبارات بلندمدت بانکی و عوارض ارزش افزوده را جایگزین کند.

به گزارش ایسنا محسن هاشمی رفسنجانی همچنین در دیدار با کانون نظام مهندسی با اشاره به گرامی‌داشت یاد و خاطره امام (ره)، شهدا و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، گفت: اگر ثباتی در کشور دیده می‌شود به دلیل برگزاری انتخابات است که ضامن مشروعیت نظام است.

وی ادامه داد: هرچند گاهی اوقات در موضوع بررسی صلاحیت‌ها و حتی اجرای انتخابات مشکلاتی به وجود می‌آید اما خوشبختانه دیدگاه نظام و مخصوصا رهبری معظم انقلاب بر برگزاری انتخابات سالم  و آزاد بوده است.

فرزند ارشد آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با تأکید بر ضرورت دعوت مردم به حضور در پای صندوق‌های رأی، گفت: ما نظر خودمان را در انتخابات داریم و با احزاب سیاسی معتدل همراه می‌شویم. این نگاه خوشبختانه در جریان اصلاح‌طلبی هم وجود دارد که از آقای روحانی حمایت شود که مورد تأکید آیت‌الله هاشمی و با اقبال مردم نیز همراه بوده است.

کاندیدای انتخابات شورای شهر تهران با اشاره به تعداد زیاد کاندیداها در انتخابات شورای شهر گفت: تعداد بالای کاندیدا همانطور که باعث می‌شود آرای مرده زنده شوند، آرا را هم پخش خواهد کرد و منتخبان با رأی پایین وارد شورای شهر می‌شوند که خیلی مناسب نیست. بنابراین باید به سمت لیستی شدن کاندیداها حرکت کنیم تا به قولی این شعار یک نفر برای ۲۰ نفر و ۲۰ نفر برای یک نفر را اجرایی کنیم و به لیست معتدلان و اصلاح‌طلبان برسیم اما امیدواریم که لیست نهایی هرچه زودتر آماده شود.

هاشمی درباره وضعیت شهرهای اقماری تهران نیز گفت: اگر به شهرهای اقماری تهران توجه نشود مدیریت شهری با مشکل مواجه می‎شود. زمانی که داشتیم راه‌اندازی حمل و نقل ریلی را با مهندسان فرانسوی بررسی می‌کردیم به ما گفتند اگر به اقمار تهران توجه نکنید با مشکلات اجتماعی مواجه خواهید شد.

وی با تأکید بر اینکه مترو تهران به مناطق محروم بیش از دیگر مناطق کمک کرده است، گفت: آن زمان وقتی صبح‌ها از مترو بازدید می‌کردم، می‌دیدم که در ایستگاه‌هایی که در اقمار و به‌خصوص در محله‌های ضعیف‌نشین هستند، مردم پیش از باز شدن در ایستگاه‌های مترو، پشت آن جمع شده‌اند ولی در مترو میرداماد چنین نبود. این است که می‌گویم مترو تهران برای کمک به مستضعفین و مردم محروم بیشتر عمل کرده است تا آنان بتوانند با کمترین هزینه به محل کار خود برسند.

فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با برشمردن اولویت‌های مدیریت شهر تهران گفت: مهمترین کاری که باید کرد تا رضایت مردم جلب شود موضوع خدمات‌رسانی است و این باید اولویت همیشگی یک شهردار و سایر مدیران شهری باشد که خدمات را به صورت ۱۰۰ درصد و با کیفیت بالا به مردم ارائه کند.

هاشمی همچنین به ضرورت توجه به مسائل فرهنگی در مدیریت شهری اشاره کرد و افزود: ما باید از  بعد اسلامی و ارزشی شهر حمایت کنیم. از طرفی باید به بهسازی بافت فرسوده توجه کنیم نه اینکه باغ‌ها و فضای سبز شهر به فروش برسد و آن مناطق قیمت بالایی پیدا کنند اما بافت‌های فرسوده ارزان‌تر شوند و به محرومان کمکی نشود، در نهایت هم هکتارها از باغ‌های مهم تهران نابود شود. باید فکر چاره باشیم که سرمایه‌ها را به بافت‌های فرسوده منتقل کنیم و آنها را احیا و بهسازی کنیم. این یکی از اولویت‌های ما در مدیریت شهری است.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد شهر الکترونیک و با انتقاد از وضعیت کنونی اظهار کرد: عموما می‌گویند اصلا نمی‌توان در تهران از دور کارها را انجام داد و حتما باید به خود تهران آمد و کارهایی چون رزرو هتل، رستوران و اتومبیل را انجام داد و امکان‌پذیر نیست که یک توریست بتواند از دور کارهایش را انجام دهد. این در حالی است که در استانبول و دوبی ترانزیت توریست‌ها شده است. شورای شهر باید برای آن فکری کند که البته بخشی از این موضوع هم به تحریم‌ها بازمی‌گردد.

کاندیدای انتخابات شورای شهر تهران با تاکید بر ضرورت دعوت از انجمن‌ها و سمن‌ها برای مشارکت در حل معضل‌های اجتماعی شهر و اهمیت تحول جدی در ساختار سازمانی شهرداری گفت: شهرداری باید به سمت کوچک‌سازی و چابک‌سازی پیش برود. پروژه‌ها در کشور ما به شکل دو، سه یا چهار عاملی انجام می‌شود اما باید بدانیم که اگر همه کار یک پروژه را خود شهرداری انجام دهد دیگر معلوم است از دل آن چه درمی‌آید. پروژه مترو تهران را هم در دورانی که کار را به عهده گرفتیم یک عاملی بود و تا ۱۸ هزار نفر در آن مشارکت داشتند اما وقتی ما کار را به عهده گرفتیم آن را چندعاملی کردیم و کار به دست ۵۰۰ نفر انجام شد.

وی در پایان سخنان خود تأکید کرد: مطالعات پروژه‌ها باید بسیار عمیق باشد و تا به طور دقیق به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم کلنگ کار را نزنیم و نیز مدیران ما بدانند که تأمین اعتبارات چگونه انجام می‌شود.


تاریخ انتشار: ۱۶:۵۳ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 28 April 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن