تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796898856




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمايت علی كريمی از روحانی و نه به احمدی نژاد/پست رییس جمهور و کامنت کریمی/تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:گیل نگاه:

گیل نگاه:علی كريمی فوتبالیست سابق تیم ملی فوتبال ایران با انتشار تصويری حمايت خود از حسن روحانی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری که ۲۹ اردیبهشت ماه برگزار می شود را اعلام كرد.

ماجرایی که باعث جذابیت این حمایت شده اتفاقات حاشیه ای سال گذشته پیرامون دو شخصیت مشهور در ایران است.اواخر بهمن ماه سال گذشته بازیکن سابق پرسپولیس در جریان بحرانی شدن آلودگی هوا در خوزستان با نوشتن کامنتی در صفحه اینستاگرام حسن روحانی به انتقاد از سیاست های مدیران دولت درباره بحران ریزگردها پرداخته بود.کریمی ۲۸ بهمن ماه در پستی اینستاگرامی از رییس سازمان محیط زیست خواسته بود که اگر نمی تواند کاری برای مردم بکند استعفا بدهد و برود. پست اینستاگرامی علی کریمی البته کامنت هایش بسته بود که جلوی هر گونه توهین گرفته شود. اونوشته بود:«خدا خدا خدايا برس به فريادش از دست ما كه جز دعا و همدردى كارى بر نمياد خانم ابتكار اين مطلب دكتر شريعتى رو خوندى جايى!! اگر نميتوانى خدمت كنى برو تا خيانت نكنى !!؟؟»
کامنت تند علی کریمی به خاطر خوزستان در اینستاگرام حسن روحانی(+عکس)
پست روز قبل کریمی در مورد خوزستان شماره ۸ سابق تیم ملی فوتبال ایران اما ۲۴ ساعت دوام نیاورد در ساعات پایانی روز شنبه وقتی با پست اینستاگرامی رییس جمهور در مورد خوزستان مواجه شد یک کامنت شدید الحن برای رییس جمهور نوشت :«دكتر روحانى كاش اون ابتكارتون حداقل واسه حفظ ظاهر هم شده با گذاشتن يك پست با مردم خوزستان يه همدردى ميكردن، كار ديگه كه انتظارى نميره!!!! كاش از كسايى استفاده كنيد كه دلسوز باشن ، خيلى زود دير ميشه دكتر، بزارين مردمى كه به شما راى دادن بابت راى شون سر خورده نشن، يه تجديد نظر روى افراد اطرافتون بكنين، كار را دست كاردان بسپاريد، حتماً لطفاً»درخواست علی کریمی برای پست اینستاگرامی رییس سازمان محیط زیست اما یک روز قبل انجام شده بود . جایی که معصومه ابتکار اقدامات دولت در مورد خوزستان را توضیح داده بود.کامنت علی کریمی در پست اینستاگرامی رییس جمهور با استقبال بسیار زیادی رو به رو شد و تعداد زیادی از حاضران در پیج رییس جمهور از علی کریمی به خاطر کامت اش تشکرکردند. آنها پست علی کریمی را در صفحه رییس جمهور یک اقدام شجاعانه می دانستند. هرچند که تعدادی کم از کاربران هم به کریمی به خاطر تندی کامنت اش ، چک نکردن صفحه اینستاگرامی معصومه ابتکار و نداشتن دانش سیاسی انتقاد کرده بودند.
کامنت تند علی کریمی به خاطر خوزستان در اینستاگرام حسن روحانی(+عکس)
پست رییس جمهور و کامنت علی کریمیپست اینستاگرامی رییس جمهور در مورد خوزستان در کمتر از ۴ ساعت به ۳۵ هزار لایک و ۲۲۰۰ کامنت رسیده بود. اعدادی که خیلی برای صفحه رییس جمهور مرسوم نیستند. مخصوصا که بدانیم برخی پست های اینستاگرامی رییس جمعور در طول یک تا چند روز به این تعداد لایک می رسند و البته تعداد کامنت های پست هم به دلیل تقدیر از علی کریمی حسابی تغییر کرده بود.پرلایک ترین پست رییس جمهور در ۵ هفته گذشته مربوط به وفات آیت الله هاشمی است که ۱۰۴ هزار لایک دارد و ۲۹۰ هزار کامنت اما پست خوزستان به دلیل حساسیت ماجرا و البته سیل هواداران کریمی در ساعاتی کم به کامنت های پست پر طرفدار رییس جمهور نزدیک شده است.صفحه رسمی رییس جمهور در اینستاگرام ۹۵۱ هزار فالوور دارد ، صفحه معصومه ابتکار ۱۳۴ هزار فالوور و صفحه علی کریمی ۲میلیون فالوور.علی کریمی یکی از حامیان دولت روحانی در ورزش به حساب می آید که پیش از این نظرات غیرفوتبالی دیگری را هم در مورد رییس جمهور سابق ایران اعلام کرده بود. پیام‌های پیام علی کریمی به حسن روحانیعلی کریمی مرداد ۹۲ بعد از انتخاب حسن روحانی به سمت ریاست جمهوری هم خواستار جاری‌شدن رودخانه اعتدال در زمین ورزش ایران شده بود. او البته مشخص نکرده که اعتدال در ورزش چه مصادیقی دارد و چه تغییر و تحولاتی باید رخ دهد تا بتوان گفت که ورزش ایران نیز در طیق اعتدال گام نهاده است.کریمی همچنین از جایگاهی فراتر از یک فوتبالیست و ورزشکار سخن گفته و خطاب به روحانی نوشته است: “امیدوارم همانطور که از اعتدال صحبت می‌کنید در ایران و ورزش ما نیز اعتدال در پیش گرفته شود و حال و هوای همه مردم خوب شود.”آرزوی او برای تحقق اعتدال در ایران، معنایی جز نقد وضعیت موجود جامعه ایران ندارد. حالا اینکه کریمی از چه چیزهایی ناراحت است، بحث دیگری‌ست که شاید خودش روزی به آن بپردازد. به هر حال مطالبه کریمی از روحانی، صرفاً مطالبه‌ای ورزشی نیست بلکه مطالبه‌ای است مربوط به کل جامعه ایران؛ و مفروض هم این است که حال و هوای مردم ایران در سال‌های اخیر خوب نبوده است.در نفس ارسال پیام علی کریمی برای حسن روحانی، نکته دیگری هم وجود دارد و آن، مخالفت کریمی با سیاست‌های و عملکرد دولت احمدی‌نژاد در هشت سال گذشته است. علی کریمی در دوران ریاست جمهوری احمدی‌نژاد، به هیچ وجه روی خوش به دولت احمدی‌نژاد نشان داد. او در بازی ایران و کره در راه رسیدن به جام جهانی در سال ۲۰۰۹، در مخالفت با ریاست جمهوری احمدی‌نژاد چنان کرد که همه می‌دانند.

علی کریمی در حین دیدار احمدی نژاد با ملی پوشان
آری احمدی‌نژاد رئیس جمهور محبوب کریمی نبود و اسطوره فوتبال ایران اگر چه می‌توانست گوشه‌چشمی به دولت احمدی‌نژاد نشان دهد و آب در آسیاب پوپولیسم آن دولت بریزد و انبوهی از امتیازات را به چنگ آرد، ولی ترجیح داد به اکثریت مردم ایران وفادار بماند؛ همان مردمی که با رای غیر قابل پیش بینی خود به حسن روحانی، به تندروی‌ها و توده‌انگیزی‌های هشت سال اخیر “نه” گفتند.در واقع “اسطوره” با پیامی که برای حسن روحانی ارسال کرده، چشمه‌ی اعتبار اجتماعی خویش را به سمت مزرعه دولت جدید ایران جاری کرده و به سهم خویش کوشیده است تا به اعتبار و منزلت اجتماعی رئیس جمهور جدید ایران بیفزاید.علی کریمی احتمالاً نیک به موقعیت اجتماعی خودش در جامعه ایران واقف است. او اینک یکی از محبوب‌ترین چهره‌های مشهور این کشور است. “اسطوره” از اکثر ستارگان سینما و فوتبالیست‌ها و سیاستمداران و دیگرهنرمندان این ممکلت محبوب‌تر است. او می‌داند که حمایتش از حسن روحانی، حمایت از تحول‌خواهی ملت ایران است.زمانی که احمدی‌نژاد در جمع ملی‌پوشان ایران حاضر می‌شد و حتی در کنار آنها پا به توپ می‌شد، علی کریمی همیشه در گوشه‌ای سر به زیر می‌نشست یا می‌ایستاد. او اهل “نزدیک شدن به قدرت” نیست. به لحاظ سنخ شخصیتی، جزو کاراکترهایی‌ست که بر قدرت‌اند نه با قدرت.

علی کریمی در عکس یادگاری ملی پوشان با محمود احمدی نژاد
کریمی این قدر باهوش هست که بداند روحانی از کدام موضع به قدرت رسیده است. اگر روحانی هم جاده‌صاف‌کن پروژه تضعیف این یا آن نیروی اجتماعی بود و به قدرت رسیده بود تا پای حامیانش را به تمامی در گلیم اقتصاد کشور دراز کند و مستظهر به حمایت این و آن، مردمان مخالف را خس و خاشاک می‌خواند، “اسطوره” نیز از روی خوش نشان دادن به او، پروا می‌کرد و اعتبار اجتماعی‌اش را خرج افزایش مشروعیت و محبوبیت او نمی‌کرد.“اسطوره” اگر چه گرایش‌های عصیانگرانه آنارشیستی دارد، ولی این قدر می‌داند روزی که تفقدی کند به اهل سیاست، به کدام سیاستمدار روی خوش نشان دهد و خوشرویی را نمادی از نفی کدام مشی و منش سیاسی سازد.
۷ اردیبهشت ۱۳۹۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: گیل نگاه]
[مشاهده در: www.gilnegah.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن