تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796768498




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترامپ: اهمیت ۱۰۰ روز ابتدایی دولت بی معنی است/ برنامه‌های قدرتمندی علیه داعش داریم


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: ترامپ: اهمیت ۱۰۰ روز ابتدایی دولت بی معنی است/ برنامه‌های قدرتمندی علیه داعش داریم


اگرچه دونالد ترامپ، در ۱۰۰ روز آغاز فعالیت خود به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا، با اقدامات غیرقابل پیش‌بینی و برخی سخنان تند خود سران غرب را به وحشت انداخت اما ظاهرا با حمله غافلگیر کننده به سوریه دل آنها را به دست آورده است.

به گزارش ایسنا، ترامپ، در مصاحبه‌ای با خبرگزاری آسوشیتدپرس درباره ۱۰۰ روز ابتدایی کارش در کاخ سفید می‌گوید که ریاست جمهوری او "نوعی متفادت از ریاست جمهوری است".

ترامپ که با وعده تغییر شدید مسیر آمریکا روی کارآمد اکنون به صورت غیرمستقیم اذعان می‌کند که تغییرات در واشنگتن به سرعت رخ نمی‌دهند.

او در این مصاحبه نشانه‌ای از درک فضای واقعی کاخ سفید و ریاست جمهوری ابراز و تاکید کرد، برای انجام این شغل، این "قلب" است که بسیار اهمیت دارد.

با وجود اینکه ترامپ همچنان اعتماد به نفس یک تاجر را در مسیر خود دارد به نظر می‌رسد که به این آگاهی دست یافته است که انتظارات بی حد و مرزش برای ۱۰۰ روز اول کنترل دولت محقق نشده‌اند.

رئیس‌جمهور آمریکا در این باره می‌گوید: بحث ۱۰۰ روزه یک مرز ساختگی است و چندان معنایی ندارد.

او با این حال هنوز نمی‌تواند ذهن خود را در این مساله که آیا مسئول برنامه ۱۰۰ روزه‌ای است که در روزهای پایانی کمپینش ارائه داد،‌ سر و سامان دهد.

این میلیاردر نیویورکی در این باره توضیح می‌دهد: یک نفر مفهوم برنامه ۱۰۰ روزه را مطرح کرده است اما این به معنای قطعی بودن آن نیست.

اصطلاح ۱۰۰ روزه، به دوران ابتدایی ریاست جمهوری اطلاق می‌شود که معمولا افراد طی آن نمی‌توانند به دستاوردهایی که فرانکلین روزولت، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا به آن دست یافت و آن را تبدیل به یک استاندارد کرد،‌ دست یابند.

رییس جمهور آمریکا در ادامه به رویکردش در قبال ناتو پرداخت و عنوان کرد: از من نقل می‌شود که ائتلاف ناتو را منسوخ و قدیمی توصیف کرده‌ام. اما این سوال زمانی از من پرسیده شد که به عنوان یک برج‌ساز اطلاعات چندانی از فعالیت ناتو نداشتم اما اکنون این اطلاعات بیشتر شده است. با این حال من در پاسخ به چگونگی فعالیت ناتو، آن را قدیمی توصیف کردم چراکه آنها بر تروریسم تمرکز نمی‌کنند.

ترامپ سپس از عدم اختصاص بودجه بیشتر به ناتو از سوی کشورهای عضو انتقاد و اظهار کرد: این اصلا عادلانه نیست که ما نزدیک ۴ درصد و سایر کشورها که مستقیم تحت تاثیرات تهدیدات هستند یک درصد بودجه به ناتو اختصاص دهند. بنابراین من روی این موضوع پافشاری خواهم کرد که تمامی کشورها باید سهم خود را در این ائتلاف را پرداخت کنند.

رییس جمهور آمریکا در ادامه در پاسخ به سوالی درباره توییتش در واکنش به حمله تروریستی اخیر فرانسه تشریح کرد: به اعتقاد من به درستی این جمله تاثیر شگرفی بر انتخابات خواهد داشت.

ترامپ همچنین مارین لوپن، نامزد راست‌های افراطی فرانسه در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را گزینه احتمالا پیروز دانست و توضیح داد: من معتقد نیستم که حتما او باید رییس جمهور شود اما گمان می‌کنم که این حمله اخیر تروریستی احتمالا به پیروزی او بسیار کمک خواهد کرد چراکه او سخت‌ترین مواضع مرزی را داشته است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار آسوشیتدپرس درباره موضع سرسختانه‌تر جف سشنز، دادستان عمومی آمریکا در قبال جولیان آسانژ، بنیانگذار ویکی لیکس مبنی بر بازداشت او با وجود اینکه شخص ترامپ از او حمایت کرده است، گفت: من نه از آسانژ حمایت کرده و نه نکرده‌ام. این اطلاعاتی بود که نباید اجازه انتشار می‌یافتند.

ترامپ پس از آن به داعش و اقدامات ارتش آمریکا در خاورمیانه اشاره و اظهار کرد: آیا شما شاهد موفقیت‌های گسترده ما در خاورمیانه بوده‌اید؟ زمانی حیدرالعبادی، نخست‌وزیر عراق گفت: ترامپ طی هشت هفته بیش از هشت سال اوباما موفقیت کسب کرده است، اما مساله این است که ما این موفقیت‌ها را در بوق و کرنا نکرده‌ایم.

رییس جمهور آمریکا در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر پذیرش طرح‌های جدید ناتو علیه داعش که هنوز افشا نشده است، گفت: ما برنامه بسیار قدرتمندی داریم اما نمی‌توانیم درباره آن صحبت کنیم.

وی همچنین درباره احتمال افزایش نیروهای زمینی آمریکا در عراق عنوان کرد: تعداد نه خیلی زیادی به نیروهای فعلی اضافه می‌شوند.


تاریخ انتشار: ۱۸:۲۵ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 24 April 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن