تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796802268




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واریز حقوق بازنشستگان با احکام جدید/ کف حقوق به یک میلیون و 150 هزار تومان رسید


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: واریز حقوق بازنشستگان با احکام جدید/ کف حقوق به یک میلیون و 150 هزار تومان رسید
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه امسال با تزریق بودجه 2200 میلیارد تومانی، کف حقوق بازنشستگان را به یک میلیون و 150 هزار تومان رساندیم؛ امید است طی دوره 5 ساله بتوانیم خسارت ناشی از کاهش قدرت خرید بازنشستگان را جبران کنیم گفت: احکام جدید بازنشستگان 30 فروردین صادر و حقوق‌ها واریز شد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، محمود اسلامیان در نشستی خبری با بیان اینکه صندوق بازنشستگی کشوری حدود یک میلیون و 324 هزار بازنشسته را تحت پوشش دارد گفت: تک تک این بازنشستگان عمر خود را صرف آبادانی و خدمت به این کشور کرده اند.
وی افزود: دو معضل جدی در حوزه بازنشستگی داشته‌ایم که برای واکاوی این معضلات پژوهش هایی با حضور مشاوران بین المللی انجام شده که نتایج آن در این خصوص را طی ماه آینده اعلام می کنیم. مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به دو مشکل اساسی بازنشستگان گفت: مورد نخست مشکلات معیشتی ناشی از حقوق است. دوره ای تورم بالا بوده است که تبعاتی داشت. طی هشت سال دولت قبل بر اساس گزارش بانک مرکزی تورم بالا بوده و افزایش حقوق ها متناسب با نرخ تورم نبود. کاهش 43 درصدی قدرت خرید بازنشستگان طی سال‌های 89 تا 92 اسلامیان ادامه داد: به عنوان مثال در سال 90 تورم 21.5درصد بوده اما حقوق ها 10 درصد افزایش پیدا کرده است. طی سال های 89 تا 92 ظرف چهارسال قدرت خرید بازنشستگان 43 درصد کاهش یافت. اگر واقع گرایانه این مسائل را تحلیل کنیم این امید هست که مشکلات این چنینی تکرار نشود. وی با بیان اینکه مشکل دوم تبعیض حقوق بازنشستگان است عنوان کرد: در این مدت دو اتفاق خوب رخ داد که باید از دولت و مجلس قدردانی کنیم. سعی شد با کاهش تورم در چهار سال گذشته و افزایش حقوق ها بیش از نرخ تورم، قدرت خرید بازنشستگان جبران شود. ترمیم 32 درصدی حقوق بازنشستگان در چهار سال اخیر کف حقوق بازنشستگان به یک میلیون و 150 هزار تومان رسید مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به ترمیم 32 درصدی حقوق بازنشستگان در چهار سال اخیر عنوان کرد: علاوه بر این با تصویب بودجه 600 میلیارد تومانی حداقل حقوق از 750 هزار تومان به 900 هزار تومان در سال 95 رسید. وی افزود: برای امسال نیز با تزریق بودجه 2200 میلیارد تومانی، کف حقوق بازنشستگان را به یک میلیون و 150 هزار تومان رساندیم و امید است طی دوره 5 ساله بتوانیم خسارت ناشی از کاهش قدرت خرید بازنشستگان را جبران کنیم. اسلامیان با بیان اینکه شبانه روزی کار کردیم تا فروردین ماه به قول خود عمل کنیم گفت: 30 فروردین ماه احکام جدید بر مبنای افزایش پلکانی حقوق صادر و واریز شد. مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به اجرای پرداخت متمرکز حقوق در 26 استان در سال گذشته اشاره و عنوان کرد: امسال واریز حقوق همه استان ها به صورت متمرکز واریز می شود. وی ادامه داد: به 739 هزار نفر وام ضروری پرداخت کردیم. بیمه عمر و حوادث به 5 میلیون تومان افزایش یافت. خدمات بیمه تکمیلی از محل منابع صندوق ارائه شد. 26 هزار بیمار خاص داریم که نسبت به کل کشور جمعیت تحت پوشش ما بالاست اما تلاش می کنیم برای درمان آنها کوتاهی نکنیم. اعزام بیش از 400 هزار بازنشسته به سفرهای سیاحتی و زیارتی افزایش تعداد هواپیماهای " آسمان" از 9 به 21 فروند اسلامیان با اشاره به اعزام بیش از 400 هزار بازنشسته به سفرهای سیاحتی و زیارتی گفت: هولدینگ های تخصصی در صندوق ایجاد و روند سودآوری شرکت ها در چهار سال گذشته بسیار خوب بود که سال 95، به بالای 2000 میلیارد تومان رسید. مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری افزود: هواپیمایی آسمان متعلق به صندوق بازنشستگی با 3000 پرسنل، 9 فروند هواپیما داشت که اکنون به 21 فروند رسیده است. قراردادی هم منعقد شده برای ورود 30 فروند هواپیمای جدید که باید مراحل اخذ مجوزها را طی کند. بازگشت برخی اموال از دست رفته صندوق وی افزود: پروژه فولاد در بندعباس راه اندازی شده و در روزهای اخیر افتتاح خواهد شد. هزار میلیارد تومان ارزش این سرمایه گذاری است. اموالی از صندوق هم رفته بود که بازگشته است و دو پرونده درباره پتروشیمی جم و شرکت ملی نفتکش باقی مانده است.



۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن