تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796767745




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گلایه داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری از شورای نگهبان/کنفرانس خبری برای سالن خالی/ نام‌نویسی ۲ هنرمند/ آمده‌ام که آرزو به دل نباشم


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: حواشی سومین روز ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری؛ گلایه داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری از شورای نگهبان/کنفرانس خبری برای سالن خالی/ نام‌نویسی ۲ هنرمند/ آمده‌ام که آرزو به دل نباشم
گلایه داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری از شورای نگهبان/کنفرانس خبری برای سالن خالی/ نام‌نویسی ۲ هنرمند/ آمده‌ام که آرزو به دل نباشم

ثبت‌نام افراد ناشناس برای انتخابات ریاست‌جمهوری باعث شده نقدهای بیشتری متوجه قانون انتخابات باشد. به گزارش ایلنا، چهارمین روز ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری شروع شد و مانند روزهای قبل اشخاص ناشناسی که ثبت‌نام می‌کنند به مراتب بیشتر از چهره‌های سرشناس بوده و این باعث شده نقدهای بیشتری متوجه قانون انتخابات باشد. سابقه کاری‌ام به اندازه یک لیسانسه است مردی ۵۳ ساله امروز ثبت نام کرد که به گفته خود او دیپلم نظام قدیم را دارد اما به اندازه یک لیسانسه سابقه کاری دارد.
4
ثبت‌نام مشاور رسانه‌ای احمدی‌نژاد در آغازین ساعت‌های ثبت نام مهدی کلهر مشاور رسانه محمود احمدی‌نژاد برای ثبت نام به ستاد انتخابات کشور مراجعه کرد و اذعان داشت که مستقل آمده‌ام و با احمدی‌نژاد هم مشاوره‌ای نکردم.
6
هدفم مبارزه با شاخه انگلیسی صهیونیستی روحانیت است علی بهرامی اولین روحانی بود که امروز ثبت نام کرد و هدفش مبارزه با شاخه انگلیسی صهیونیستی روحانیت است که امیال دنیوی دارد.
2
گلایه داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری از شورای نگهبان محمد هرندی جانباز ۵۰٪جنگ تحمیلی و برادر شهید برای ثبت نام حضور پیدا کرد و از شورای نگهبان گله‌مند بود که چرا او را بعنوان یک رجل سیاسی و مذهبی نمی‌شناسد.
5
دین را از سیاست جدا می‌کنم مژگان صیامی اردبیلی زن ۴۳ ساله‌ای بود که برای ثبت‌نام به ستاد انتخابات آمده بود. او کارشناسی ارشد جامعه‌شناسی و ادبیات دارد و می‌گوید باید در قانون اساسی تجدیدنظر اساسی داشت. شعارش جدایی دین از سیاست است و می‌گوید باید تکلیف رجل سیاسی مشخص شود.
1
کنفرانس خبری برای سالن خالی بهمن لاله‌ای جزو اشخاص ناشناسی است که برای ثبت‌نام آمده‌اند او برای سالن خالی کنفرانس گذاشت و می‌گوید دکترای علوم سیاسی دارد و معاون بیمه ایران بوده و مدیرکل بیمه ایران در چند استان بوده است. هدفش مبارزه با فساد است و مدعی است از جمله عوامل مبارزه با فساد بیمه ایران و دولت قبل بوده است. ثبت‌نام تیمسار بازنشسته اکبر موسی زاده تیمسار بازنشسته ارتش است و شعار او  اشتغال زایی است. کاندیدای ۱۳ ساله را ثبت‌نام نکردند سهیل صادقی متولد ۸۲ از چهار محال و بختیاری است که به دلیل صغر سن ثبت نامش نکردند.
7
زنان هم باید بتوانند رییس‌جمهور شوند کاندیدایی که لیسانس مدیریتی دارد و نماد رنگ سفید را انتخاب کرده و اسم دولتش را هم دولت نجات برگزیده است، از عکاسان و خبرنگاران درخواست کرد با گوشی موبایلش از او عکس بگیرند و عکس‌ها را به او بدهند، هدفش از این حضور آن است که تاکید شود زنان هم در جامعه نقش دارند و باید بتوانند رییس‌جمهور شوند. پرواز دادن کبوتر در وزارت کشور یکی از افرادی که برای انتخابات ثبت‌نام کرد، گفت: النجاه فی‌الصدق و ایجاد اشتغال فوری را جز اهم برنامه‌های خود برشمرد همچنین قبل از ورود به وزارت کشور کبوتری را پرواز داد. ثبت‌نام یک خواننده در انتخابات ریاست‌جمهوری انجام نشد امروز امین‌الله رشیدی خواننده هم به وزارت کشور آمد. این خواننده گفت: از آنجا که همه آمدند اما هیچ هنرمندی نیامده بود، به نیابت از جامعه فرهنگ و هنر قصد کاندیداتوری دارم.
7
او در پاسخ به این سوال که آیا تایید خواهد شد یا خیر گفت که دلیلی برای ردصلاحیتم وجود ندارد اما تابع قانون هستم. هر چه شد! با این حال این خواننده به دلیل نقص مدارک موفق به ورود به ستاد وزارت کشور هم نشد و برای تکمیل مدارک این محل را موقتا ترک کرد.
5
بهروز خیری روحانی ۳۶ ساله‌ای است که می‌گوید کارشناس ارشد روانشناسی است. نهی رهبری شامل من نیست او گفت که شرکت در انتخابات به معنای این نیست که لزوما کاندیدا شویم. اما برخی که از سوی رهبری منع شدند، به اسم اینکه رهبری تاکید کرده همه باید در انتخابات شرکت کنیم، ثبت‌نام کردند.
2
او با این حال تاکید دارد که خودش باید ثبت‌نام کند چراکه نهی رهبری شامل حال او نیست. در واقع ثبت نام روحانی لرستانی در اعتراض به کاندیداتوری احمدی نژاد است. علی شیخیانی دبیرکل حزب مردم برای نام‌نویسی در انتخابات ریاست‌جمهوری به وزارت کشور آمد.
9
نام‌نویسی آقای بازیگر رضا شریف بازیگر عضو انجمن بازیگران سینما و تلویزیون برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد. او  قصد دارد ازدواج را برای جوانان آزاد کند و همچنین یارانه‌ها رو دو برابر کند.
8
حجت الاسلام نوروزی نماینده اصولگرای مجلس دهم برای ثبت‌نام به ستاد انتخابات امد نوروزی سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس به ایلنا گفت که به صورت مستقل ثبت‌نام می‌کند.
1
علیرضا حیدرنیا ۲۲ ساله هست که برای ثبت نام به وزارت کشور آمد، گفت: گواهی نامه رانندگی هم ندارم آمده‌ام که آرزو به دل نباشم جوانی که برای ثبت نام به وزارت کشور مراجعه کرده بود گفت: من نجار هستم و بدلیل بی احتیاطی صاحب مغازه مجبور به کچل کردن شده‌ام او می‌گوید یک درصد شانس پیروزی ندارم ولی آمدم آرزو به دل نباشم.
4
ثبت‌نام اعتراضی ۴تن از سهامداران شرکت کنتورسازی وحید جاوید یکی از این سهامداران به ایلنا گفت که شرکت کنتورسازی مبلغ ۴۵۰ میلیارد تومان معامله انجام داده و سهام خرید و فروش انجام داده اما در عمل هیچ کاری صورت نگرفته است و این درحالی است که برای هر سهم مبلغ ۲۵۰۰ تومان سود درنظرگرفته بودند. او گفت: ماه هاست که به دنبال حق و حقوق خود به هر جایی مراجعه کرده و شکایت کرده اند اما همچنان مشکلات شان حل نشده است. او گفت: ما چهارنفر به نمایندگی از ۱۱ هزار سهامدار شرکت کنتورسازی ایران و در اعتراض به وضعیت خود قصد ثبت نام نمادین داشتیم و تصمیم داریم به نفع هدفمان و به این منظور که اثبات کنیم هدفمان احیانا شهرت یا خدایی ناکرده استحضاء انتخابات نیست، انصراف خواهیم داد.
6
دبیر کل سازمان دفاع از منافع ملی ایران ثبت نام کرد زارع فومنی دبیر کل حزب مردمی اصلاحات هم ثبت نام کرد. او دولت خود را دولت نشاط نام گذاری کرده است. همسرم به نفع من کنار می‌رود زن و شوهری برای ثبت نام به ستاد انتخابات وزارت کشور آمدند، در جواب سوالی خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا حاضر به کناره گیری به نفع یکدیگر هستید، کاندیدای مرد گفت که درصورت تایید صلاحیت، همسرم به نفع من کناره گیری خواهد کرد.
12
پنج ماه است که هیچکس پاسخگوی ما نیست یک خانم که ازجمله سهامداران موسسه مالی اعتباری کاسپین است به همراه فرزند خردسالش و برای ثبت نام پسرش به ستاد انتخابات آمد، موجب ایجاد تشنج مقطعی شد. او با صدای بلند گفت که می‌دانم پسرم نمی‌تواند رییس جمهور شود اما آمده‌ام که صدایم را به مسئولان برسانم. پنج ماه است که هیچکس پاسخگوی ما نیست!
fdf
ادامه دارد...

۱۳۹۶/۰۱/۲۵ ۱۳:۰۶:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن