تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشبخت كسى است كه سراى باقى را كه نعمتش پايدار است بر سراى فانى كه عذابش بى‏پاي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796777048




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش اژه‌ای به ادعای فیش‌های نجومی در قوه قضائیه و اظهارات رئیس‌جمهور درباره بازداشت مدیران کانال‌های تلگرامی


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: واکنش اژه‌ای به ادعای فیش‌های نجومی در قوه قضائیه و اظهارات رئیس‌جمهور درباره بازداشت مدیران کانال‌های تلگرامی
معاون اول قوه قضاییه گفت: اتهام مدیران دستگیر شده برخی کانال های تلگرامی مطالب ضدامنیتی و انتشار مطالب مستهجن و خلاف عفت عمومی است.
آفتاب‌‌نیوز : حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای در پاسخ به سئوالی درباره اظهارنظر رئیس جمهور در نشست خبری مبنی بر اینکه مدیران دستگیر شده برخی کانال‌های تلگرامی مرتکب جرمی نشده اند؟ گفت: افرادی که دستگیر شده اند، اتهام ضد امنیتی و برخی نیز اتهام مسائل خلاف عفت عمومی و انتشار مطالب مستهجن داشتند. این اتهامات بر اساس گزارش رسمی مطرح شده و دادستان طبق موازین قانونی برای دستگیری افراد اقدام کرده است. تعدادی از این‌ها در بازداشت هستند و پرونده در دادسرا در مرحله رسیدگی است.


به گزارش آفتاب‌نیوز به نقل از ایسنا، وی افزود: علی‌القاعده آقای رئیس جمهور که اطلاعات حقوقی دارند می‌دانند که مرجع صالح برای اینکه کسی مرتکب جرم شده یا نشده، وزیر اطلاعات نیست و من خودم زمانی وزیر اطلاعات بودم.


سخنگوی قوه قضاییه یادآور شد: در خصوص این پرونده خاص دستور داده‌ام گزارش نهایی را تهیه کنند.


محسنی اژه‌ای خبر منتشره مبنی بر پرداخت پاداش به کارکنان قوه قضائیه را که اخیراً از سوی یک نماینده مجلس مطرح شد، کذب محض خواند.


وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اظهارات اخیر محمود صادقی نماینده مجلس مبنی بر پرداخت 285 میلیارد تومان به عنوان پاداش کارکنان قوه قضائیه و ادعایی مبنی بر پرداخت 10 برابر فیش‌های نجومی، گفت: گاهی اوقات انسان چنین چیزهایی را که از افراد می شنود نمی داند بخندد یا بگرید، چون هر حرفی از هر کسی شایسته نیست. من هم در سایت ها و خبرگزاری ها دیدم که تعرضاتی هم به مجلس و هم قوه قضائیه شد که مجلس در جای خود پاسخ می دهد.


سخنگوی قوه قضاییه افزود: پرداخت این مبلغ تحت عنوان پاداش مطلقاً صحیح نیست و کذب محض است.


محسنی اژه ای ادامه داد: بر اساس بند 10 ماده 68 قانون، بسیاری از دستگاه ها و از جمله قوه قضائیه از چند سال قبل می توانستند تحت شرایط و ضوابطی، مبالغی را به حقوق کارکنان خود اضافه کنند که قوه قضائیه در این خصوص اقدام کرد و طبق مصوبه دولت و طبق سایر شرایط این بند قانونی، از اواخر سال 92 مبلغی را به هر یک از افراد در فیش های حقوقی به صورت رسمی و بر اساس مصوبه دولت و اصلاحات بعدی آن اضافه کردند که عنوان پاداش ندارد و این فقط به قوه قضائیه اختصاص نداشته است و برخی دستگاه های دولتی هم از این ماده قانونی استفاده کردند.


وی افزود: اخیرا دولت در اسفند سال گذشته هم مصوبه ای بر اساس همین بند گذراند که هر دستگاهی با شرایط خاص خودش اگر می تواند پرداختی هایی داشته باشد؛ بنابراین اینها پاداش نبوده، خارج از حد مجاز قانونی هم نبوده و همه شرایط قانونی هم رعایت شده است.


معاون اول دستگاه قضا در واکنش به ادعای پرداخت 10 برابر حقوق های نجومی به کارکنان قوه قضائیه نیز گفت: کارکنان دستگاه قضا (نه قضات) تا قبل از این جزو پایین ترین حقوق بگیران و یا در ردیف دیگر حقوق بگیران بودند و به برخی از آنها مبالغی از 300 تا 400 هزار تومان اضافه شد که به قضات هم تعلق نگرفته است؛ این کجا و حقوق فیش های نجومی که فردی در یک ماه 57 میلیون تومان پاداش و حقوق گرفته بود و او را به عنوان سرمایه نظام خوانده بودند، کجا.


وی افزود: این آقایی که کل حقوقش در دستگاه قضایی حول و حوش یک میلیون تومان است 300 تا 500 هزار تومان اضافه شده و آنهم در طول سنوات که در فیش حقوقی هم آمده است .


محسنی اژه ای در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا نقل قول نماینده مجلس مبنی بر اینکه اخیراً رئیس قوه قضائیه، هیات رئیسه مجلس را فراخوانده و به تصویب تبصره 21  مربوط به سپرده های دستگاه های اجرایی اعتراض کرده است صحت دارد؟ گفت: من هم این را در سایت ها خواندم که صحت ندارد 


وی افزود: بسیاری از نمایندگان مجلس به فراکسیون ها و روسای کمیسیون ها و هیات رئیسه در مقاطع مختلف خدمت روسای قوا از جمله رئیس قوه قضائیه می رسند و در این جلسات از سوی دو طرف نقطه نظراتی مطرح می شود و اینکه گفته شده رئیس قوه، هیئت رئیسه مجلس را فراخوانده است صحیح نیست؛ البته یکی از اعضای هیات رئیسه هم این مطلب را تکذیب کرد و از آن نماینده انتقاد کردند که شأن نمایندگان را حفظ کند.


به گزارش ایسنا به نقل از صدا و سیما، معاون اول قوه قضائیه اضافه کرد: اگر چیزی در مجلس تصویب شود اینطور نیست که به خواسته کسی تغییر کند و این مسائل ساز و کار خودش را دارد؛ بنابراین این مطلب هم به همین ترتیب که نقل شد به هیچ وجه صحت ندارد و شاید این نماینده هم در خصوص همان فشارهایی که مدتی پیش اعلام کردند مطالبی مطرح کرده است.


وی افزود: اواخر سال گذشته پیش بینی کردند که فشار علیه قوه قضائیه تا انتخابات ادامه دارد و دلیل آن مبهم نیست چرا که قوه قضائیه با مفسدان برخورد می کند و بالاخره برخورد با مفسدان و دانه درشت ها و صاحبان قدرت حرف و حدیث هم دارد.


محسنی اژه ای در پایان گفت: اگر کسانی فکر می کنند که با این فشارها می توانند علیه قوه قضائیه فضاسازی کنند و قوه قضائیه در برخورد با مفسدان کوتاه می آید اشتباه می کنند و به هیچ وجه کوتاه نخواهیم آمد.






۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن