محبوبترینها
قیمت دیگ بخار و تولیدکننده اصلی دیگ بخار
معروفترین هدیه و سوغاتی یزد مشخص شد!
آشنایی با انواع دوربین مداربسته ضد آب
پرداخت اینترنتی قبوض ساختمان (پرداخت قبض گاز، برق و آب)
بهترین دوره آموزش سئو محتوا در سال 1403 با نام طوفان ۱۴۰۳ در فروردین ماه شروع می شود
یک صرافی ارز دیجیتال چه امکاناتی باید داشته باشد؟
تعمیرگاه مجاز تعمیر ماشین لباسشویی در شرق تهران
تعمیرگاه مجاز تعمیر ماشین لباسشویی در شرق تهران
جراحی و درمان ریشه دندان عفونی با خانم دکتر صفوراامامی
چه مواردی بر قیمت کابین دوش حمام تاثیر دارند؟
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1797111668
پیش نمایشی بر Syberia 3
واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:
پیش نمایشی بر Syberia 3 "به قلم محمد حیدری" سال 2002 را میتوان سالی بسیار بهیادماندنی برای هواداران ژانر ماجرایی/اشاره کلیک دانست. زمانی که "بنوا سوکال"، با ذهن توانمند خود وکیلی آمریکایی به نام "کِیت واکِر" راخلق نمود و ما، هوادارانِ قدیمی این ژان ررا قدم به قدم در کنار او، رهسپارِ سفری ماجراجویانه و فراموشنشدنی کرد. سفری پرپیخ و خم و لبریز از خاطره که زیرِ قطراتِ باران در شهری ماتمزده آغاز و میان کوهی از بهت و حیرت و بارانی اینبار متفاوت! به پایان رسید. حال پس از گذشت حدود 13 سال از پایان این ماجراجوییِ عظیم، "سوکال" آماده است تا کتابِ ماجراجوییهای "کیت واکر" را با فصل و صفحات تازهای زینت بخشد. صفحاتی که امید است همچون پیشینیانِ خود، این ژانر بسیار زیبا و دوستداشتنی اما مظلوم! را به اوجی دوباره برسانند. در دو نسخهی پیشین بخوبی آموختیم که گاهی دنبال کردنِ ردپاهای بیرون از جاده، حتی از ادامهی مسیرِ اصلی نیز مهم تر است. اما اکنون ... چه چیز در انتظار ماست؟
همانطور که مطلع هستید آخرین نسخهی این عنوانِ بزرگ در سال 2002 توسط Microids انتشار پیدا کرد و با یک حساب سرانگشتی بسیار ساده میتوان متوجه شد که میان نسخهی دوم و سوم این بازی حدودا 13 سال وقفه بوجود آمده است. دوستان ... (نگاه به دوربین) ... 13 سال اصلا زمان کوتاهی نیست. برای فهم بهترِ میزانِ این وقفه باید خدمتتان عرض کنم که 13 سال، زمانِ لازم برای رسیدن یک کودک تازه متولد شده (و مشخصا نوب!) ، به سنیست که براحتی بتواند در جوامع و محافل گیمینگ ادعای بازیخوار و اَبَرحرفهای بودن کرده و به شکل مداوم نظراتی در مخالفت با نظرهای دیگران و شما ارسال کند. فکر میکنم این مثال بخوبی بتواند عمقِ بلندیِ این وقفه را مشخص کند. اما براستی دلیلِ این ایستِ طولانی مدت چه بوده است؟ اولین بار در سال 2009 بود که Microids ساختِ نسخهی سوم این عنوان را به اطلاع عموم رساند و همزمان اعلام کرد که این بازی برای پلتفرمهای PS3 و PC عرضه خواهد شد. اما در آن زمان هیچکس اطلاع نداشت که این بیانیه خود شروعیست برای تاخیرهای متعددی که عرضهی بازی را حدود 7 سال (نسبت به تاریخ اعلامشدهی اولیه) به تاخیر خواهند انداخت. از میان دلایل این تاخیرها میتوان به چند مورد مهم اشاره کرد: یک. تلاشهای مکرر و برخی مشکلات بوجود آمده برای جلب نظر نویسنده و طراح اصلی بازی، بنوا سوکال (متصل به دلیل سوم) دو. برخی اختلاف نظرهای غیرمنتظره میان مسئولین کمپانی سازنده با "سونی" برای عرضهی این عنوان بر روی پلتفرم آنها سه. کمبود بودجهی لازم برای ساخت این نسخه از نظرِ طراح اصلی. "سوکال" در همین رابطه طی اظهار نظری جالب اعلام کرده بود که میل قلبی او بر این است که این بازی را (از نظر جلوههای بصری احتمالا!) در حد سری Assassins Creed بسازد اما کم بودن میزان بودجهی ارائه شده توسط کمپانی توسعهدهنده مانع این امر (و امور مشابه) میشود و عقیدهی او بر این است که سبک و سیاق و حتی موتورِ قبلی جوابگوی توقعاتِ تازهی هواداران نخواهند بود. در نهایت پس از کشمکشهای بسیار زیاد و حداقل 5 مرتبه تاخیر و تغییر در تاریخ عرضه، Microids به هواداران اطمینان داد که نسخهی سوم این بازی در نیمهی اول سال 2017 برای PC ، Mac ، PS4 ، Xbox One ، iOs و Android منتشر خواهد شد.
داستان قسمت سوم "سایبریا"، زندگی "کیت واکر" را پس از گذشت حدود یکماه از پایان قسمت دوم به تصویر خواهد کشید. اکنون دیگر اولین ماجراجوییِ "کیت" به پایان رسیده و او خود را برای فصل کاملا تازهای از اتفاقات و ماجراجوییها آماده میکند. مشخصا این موضوع خبری خوش برای کسانیست که دو نسخهی پیشین را تجربه نکردهاند و اکنون میتوانند ابتدا به ساکن به سراغِ نسخهی سوم بازی بروند. طبق گفتهی تیم توسعهدهنده، بعد از پایان قسمت دوم عدهای بدن نیمهجان "کیت" را در میان ناکجا آباد (لوکیشن پایانی قسمت دوم) پیدا کرده و او را به شهری که این نسخه در آن آغاز خواهد شد منتقل میکنند. شهری که در مواجهی اول همه چیز در آن غیرمعمول به نظر میرسد زیرا "کیت" بعد از بهوش آمدن در کمال ناباوری متوجه میشود که در یک بیمارستان روانی بستری شده است. مکانی مشکوک، با خدمهای مشکوکتر که دست در دست یکدیگر خروج (یا بهتر است بگویم فرار) از آنجا را بسیار دشوار میکنند. در مورد داستان بازی "بنوا سوکال" بطور کامل سخاوت را کنار گذاشته و مکررا تاکید کرده که بهیچ عنوان مایل نیست وقایعی که در این نسخه انتظار ما را میکشند را پیش از عرضهی بازی برای هواداران توضیح دهد (یا بقولی اسپویل کند)!
اما از نظر گیمپلی تک تکِ جزییات منتشر شده نویدِ تغییرات بزرگ و چشمگیری را به طرفداران میدهند. گرافیک بازی حالتی کاملا "سه بعدی" به خود گرفته و این موضوع تاثیرات محسوس و قابل لمسی را بر روی گیمپلی بازی اعمال کرده است. شما اکنون نقش مستقیمی در چگونگی جابجایی اشیاء در محیط بازی و حل معماها دارید (بعنوان مثال هنگام باز کردن یک کشو میتوانید بصورت کاملا طبیعی وسایل درون آن را جابجا کرده و زیر و بم آن را چک کنید) و از طرفی شیوهی چرخش دوربین نیز نقش بسیار مهمی در حل معماها و جستجوی وسایل برای یافتنِ سرِنخهای مهم ایفا خواهد کرد. بلاشک با اندکی تامل میتوان متوجه شد که این موضوع تا چه حد میتواند ساختارِ قدیمی گیمپلی و مکانیزمِ حل معماهای این نسخه را تغییر دهد. اینکه این تغییرات تا چه حد میتواند باعث پیشرفت (و یا صد البته پسرفت!) سیستم گیمپلی بازی شوند را تنها با تجربهی نسخهی نهایی میتوان متوجه شد زیرا اطلاعات منتشر شده از بازی تا این لحظه بسیار محدود و کمتعداد بودهاند. از طرفی در تکمیل سخنانِ خود در مورد تغییرات بصری بازی، باید به این حقیقت مهم اشاره بکنم که گرافیکِ این نسخه (حداقل تا این لحظه و با نمایشهای کنونی) هنوز راه زیادی تا نزدیک شدن به آثار خوبِ نسلِ فعلی دارد (بر خلاف نسخههای پیشین و خصوصا نسخهی اول که از طرف منتقدین بخاطر جزییات بصری خوب در زمان خود مورد تحسین قرار گرفته بودند) اما از قضاوتِ زودهنگام در این زمینه هم اجتناب کرده و آن را به بعد از تجربهی کامل بازی موکول میکنیم زیرا هم شما، هم بنده و هم همهی هواداران این بازی (و این ژانر) بخوبی میدانیم آنچه که این بازی را اینچنین در اذهان ما ماندگار کرده بیشک گرافیک آن نبوده است!
نوشتن در مورد انتظاراتِ ما از عنوانی که با نسخههای قبلیِ خود به جسمِ نحیفِ ژانر ماجرایی/اشاره کلیک روح تازهای بخشید و مانند یک خاطرهی شیرینِ دوران کودکی و همچون گنجی ابدی، درذهنمان ماندگار شد بسیار دشوار است. بخوبی و با نهایت جزییات بهیاد دارم که پدرم (که تنفر عجیبی از بازیهای کامپیوتری داشت!) چطور عاشق این بازی شده بود و حتی زمان بازی کردن نسخهی اول (که در آن زمان 9 ساله بودم) هر روز به تمام کردنِ آن (و حل معماهای بیشتر) تشویقم میکرد. "بنوا سوکال" توانست با خلق شاهکاری کم نظیر قدمی محکم در زمینهی ارتقای کِیفی این سبک بازی بردارد و اکنون ما و همهی هواداران این عنوان انتظار داریم که با عرضهی Syberia III بار دیگر این ژانر بسیار دوستداشتنی به روزهای شکوه و اوجِ خود بازگردد. داستانی سرگرمکننده با شخصیتهایی قوی و پخته (همانند نسخههای پیشین)، خلق لحظاتِ نفسگیر، فوقالعاده احساسی و زیبا (بازهم همانندنسخههای پیشین) ، موسیقیهای جادویی و سحرآمیز در کنار گرافیکِ هنریِ بیادماندنی و غیره تنها بخشی از انتظارات ما از این بازیِ بسیار موردِ انتظار هستند.
آیا تجدید دیدار با "کیت واکر"، همان شیرینیِ نوستالژیک را به قلب و ذهن و روحمان تزریق خواهد کرد؟ گاهی صبر ... واقعا دشوار است.
در نهایت، با نگاهی کاملا واقعبینانه (و بدور از احساس) سرنوشت نسخهی سوم syberia با دو احتمالِ ممکن پیوند خواهد خورد . یا این عنوان همانند پیشینیانِ خود تحولی مثبت و عظیم را در ژانر ماجرایی بوجود آورده و هواداران پس از سالهای متمادی انتظار، موفق به تجدید دیداری قدرتمند و شیرین با یکی از برجستهترین پرچمدارانِ این سبک از بازیهای کامپیوتری خواهند شد، یا نام سایبریا نیز به لیست غمانگیزِ بسیاری از بازیهای کامپیوتری، که با انتشار ادامههای ضعیف تنها نام بزرگِ نسخههای پیشین خود را لکه دار کردند خواهد پیوست. پیشنمایش را با موسیقی بسیار زیبایی از این نسخه (با هنرنمایی مجددِ آهنگسازِ قدیمی سری، Inon Zur) به پایان میرسانیم. دانلود
22 فروردين 1396
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]
صفحات پیشنهادی
پیش نمایشی بر Ghost Recon: Wildlands
پیش نمایشی بر Ghost Recon Wildlands به قلم حسین رضایی و سینا ربیعی این همه عشق بیاندازه یوبیسافت به بازیهای چند نفره مجنون را پیش لیلی روسیاه کرده گرچه این پول دوست محبوب ما گاهاً کممرامیهایی به خرج داده و این موهبت الهی را از عناوینی نظیر اساسیپیش نمایشی بر Halo Wars 2
پیش نمایشی بر Halo Wars 2 به قلم صدرا صالحی Ensemble Studios عنوان Halo Wars را در سال ۲۰۰۹ با همکاری ماکروسافت برای ایکسباکس ۳۶۰ عرضه کرد در آن زمان دموی این بازی با ۲ میلیون بار دانلود به عنوان یک رکورد در سرویس لایو ثبت شد تا به این سال گیمرها بسیاری منتظر یک عنوان Rپیش تولید مجموعه نمایشی «٧ خان» آغاز شد
پیش تولید مجموعه نمایشی ٧ خان آغاز شد ٧ خان عنوان مسابقهای داستانی به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه کنندگی علی صادق شیرازی است که از اوایل ماه آینده مقابل دوربین خواهد رفت به گزارش ایلنا این نمایش واقعی با پروداکشنی عظیم برای اولین بار در ایران ساخته خواهد شد و فیلمبردپیش نمایشی بر NieR: Automata
پیش نمایشی بر NieR Automata به قلم علی رجبی در آیندهای دور در سرزمینی متروکه رباتها جنگی بیپایان را بر روی دوشهای خود حمل میکنند افسوس که هیچکس بیفایده بودن کارش را نمیداند بسیاری به یاد دارند که نسل قبل عنوانی با نام NieR کپیشرفت نسبی در مذاکرات حج
پیشرفت نسبی در مذاکرات حج روز نو سرپرست سازمان حج و زیارت درباره تازهترین نتایج مذاکرات ایران و عربستان که همچنان ادامه دارد گفت این مذاکرات پیشرفت نسبی داشته و اگر در ارتباط با تحقق انتظارهای مورد تاکید به نتیجه دست پیدا کنیم مسیر حج برای زائران ایرانی باز میشود و حجاج مپیشبینی علیمطهری درباره رابطه ترامپ و رژیم اسرائیل و آینده منطقه
پیشبینی علیمطهری درباره رابطه ترامپ و رژیم اسرائیل و آینده منطقه نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئله فلسطین نباید به فراموشی سپرده شود تاکید کرد باید نسبت به آینده مقاومت اسلامی در منطقه خوشبین باشیم آفتابنیوز علی مطهری با اشاره به برگزاری ششمین کنفرانس بین الپیشبینی پیشکسوت استقلال از شکست شاگردان منصوریان!
رحمتی روی گل دوم مقصر بود پیشبینی پیشکسوت استقلال از شکست شاگردان منصوریان حسن روشن اعلام کرد پیش بینی باخت استقلال را مقابل الاهلی می کرده اما به صعود این تیم امیدوار هم بوده است پیشکسوت استقلال در خصوص باخت این تیم مقابل الاهلی به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت پیش بینی این باختپرداخت تسهیلات ارزان قیمت به سرمایه گذاران پرورش ماهیان خاویاری/پیش بینی صادرات ۳۸۰ میلیون دلار محصولات شیلاتی
پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به سرمایه گذاران پرورش ماهیان خاویاری پیش بینی صادرات ۳۸۰ میلیون دلار محصولات شیلاتی رئیس سازمان شیلات ایران گفت پرورش دهندگان ماهیان خاویاری در استان های شمالی کشور تسهیلات ارزان قیمت دریافت می کنند به گزارش ایلنا حسن صالحی در حاشیه اولین گردهمایی تخعکسس از «حمید لولایی» ۴۱ سال پیش
عکسس از حمید لولایی ۴۱ سال پیش روز نو حمید لولایی بازیگر سینما و تلویزیون در اینستاگرام خود عکسی مربوط به سال 1354 منتشر کرد این بازیگر در توضیح عکس نوشت تئاتر مدرسه سال 1354 سمت راست تصویر حمید لولایی تاریخ انتشار ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵ ۳۰پیشنهادات ترانزیتی ارمنستان به ایران
پیشنهادات ترانزیتی ارمنستان به ایران مسعود خوانساری رییس اتاق تهران با هدف مذاکره برای توسعه مراودات تجاری و اقتصادی میزبان آرداشس تومانیان سفیر ارمنستان در ایران بود به گزارش ایلنا به نقل از اتاق تهران سفیر ارمنستان با توجه به برنامهریزیهایی که برای حضور نخست&z-
علم و فناوری
پربازدیدترینها