تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خشم از شيطان و شيطان از آتش آفريده شده است و آتش با آب خاموش مى شود، پس هرگاه يكى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796949842




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چیزهایی که ایتالیایی ها بهترینش را دارند؛ از دورهمی تا جیلاتو! +تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: چیزهایی که ایتالیایی ها بهترینش را دارند؛ از دورهمی تا جیلاتو! +تصاویر

چیزهایی که ایتالیایی ها بهترینش را دارند؛ از دورهمی تا جیلاتو! +تصاویر


دورهمی به سبک ایتالیایی ها؛ از جمله آداب و رسوم فرهنگی مردم ایتالیا که بسیار خاص و منحصر به فرد است محافل دوستانه موسوم به آپریتیوو Aperitivo است. آپریتیوو عبارت است از نشستن در قهوه خانه و کافی شاپ در هنگام بعد از ظهر است که برای رفع خستگی و با خوردن اسنک و نوشیدنی همراه با دوستان است.
هر روز داستان های زیادی درباره زیبایی ها و شگفتی های زندگی در ایتالیا منتشر می شود. به همین دلیل ما نیز در این گزارش به ایتالیا پرداخته ایم.
به گزارش تابناک، در این گزارش با فهرستی از موضوعاتی را که ایتالیایی ها در آن حرفی برای گفتن دارند و به نوعی بهترینش را دارند همراه خواهید بود.  
 قهوه 
 
با وجود این که کافی شاپ ها و قهوه خانه های زیادی در سراسر جهان وجود دارد، تقریبا در هیچ جای دنیا قهوه را مانند ایتالیایی ها درست نمی کنند. تهیه کردن و نوشیدن قهوه برای مردم ایتالیا سرگرمی یا شغل نیست بلکه برای آنها نوعی «هنر» به شمار می رود. آسیاب کردن دانه های قهوه، در نظر گرفتن میزان دقیق شیر و حرارت مناسب برای تهیه قهوه با رعایت جزئیات و دقت فراوان فقط در ایتالیا انجام می شود.
 
 



 

 
دورهمی به سبک ایتالیایی ها
 
از جمله آداب و رسوم فرهنگی مردم ایتالیا که بسیار خاص و منحصر به فرد است محافل دوستانه موسوم به آپریتیوو Aperitivo است. آپریتیوو عبارت است از نشستن در قهوه خانه و کافی شاپ در هنگام بعد از ظهر است که برای رفع خستگی و با خوردن اسنک و نوشیدنی همراه با دوستان است. 
 



 
 
کفش
مردم ایتالیا در ساخت کفش بسیار حرفه ای و چیره دست هستند و کفش های تولیدی ایتالیا کم رقیب می باشند.
 



 
سینما 
 
از جمله دیگر ویژگی های منحصر به فرد ایتالیایی ها توجه و تبهر در هنر سینماست. آنها در هنر هفتم حرف هایی برای گفتن دارند. کارگردان های معروفی مانند ویتوریا دسیکا و فدریکو فلینی از جمله کارگردان های صاحب نام ایتالیا هستند و فیلم هایی همچون دزد دوچرخه The Bicycle Thife و فیلم La Dolca Vita پای تماشاچیان بسیاری را به سینما باز کرد. فیلم هایی که جذاب و زیبا، تراژدیک و سحر انگیز هستند.
 



 
فدریکو فلینی فیلمنامه نویس و کارگردان ایتالیایی است که به خاطر جرأت بینش مورد ستایش قرار می گیرد 
 

 




 
فدریکو فلینی: از آن نوع کارگردان ها نیستم که روی صندلی بنشینم و سیگار بکشم و با بلندگو با ۱۰نفر از عوامل حرف بزنم، من نیاز دارم که حرکت کنم، لمس کنم، روی دیوار نقاشی بکشم و همه چیز را مرتب کنم  

 
 لباس های رسمی 
 
فروش لباس ها و برندهای رسمی شیک و زیبا در شهر میلان ایتالیا رونق فروانی دارد. این لباس ها احساس زیبایی و خوش استایل بودن را به مشتریان هدیه می کنند. ایتالیا در تولید لباس های رسمی ارزان قیمت به روز و کلاسیک دست توانایی دارند.
 


 
 

عینک های آفتابی 
 
شرکت لوکسوتیکا Luxottica هشتاد درصد برندهای عینک جهان را تولید می کند. عینک آفتابی چیزی بیشتر از یک اکسسوار ساده برای ایتالیایی ها هستند. مردم ایتالیا همیشه و در تابستان و زمستان عینک آفتابی به چشم دارند و در همه فصول سال آن را به چشم می زنند. خیلی سخت است تا مردمی را پیدا کنیم که مثل ایتالیایی ها بتوانند در کمال زیبایی و خوش تیپی عینک آفتابی به چشم بزنند. 
 



 

 
خانم مونیکا بلوچی بازیگر سرشناس ایتالیایی است. چهره خاص ایتالیایی او باعث می شود که تهیه کنندگان به عنوان بازیگر از او دعوت به همکاری کنند. این بازیگر ایتالیایی به تازگی برای دومین بار به عنوان مجری جشنواره فیلم کن ۲۰۱۷ انتخاب شده است.
   




 

 
پاستا
 
پاستای ایتالیایی حقیقتا یکی از غذاهای خاص و بسیار خوشمزه است که حتما آن را تجربه کرده اید. در تهیه ماکارونی و پاستا و سس پاستا ایتالیایی ها بسیار دقیق هستند. آنها با مواد تازه غذا را تهیه می کنند. پاستا در ایتالیا از شهری به شهر دیگر متفاوت است و متناسب با شرایط اقلیمی آن منطقه پخته و سرو می شود.
 



 
ایتالیایی ها می گویند: «غذا عشق است»، بخش بزرگی از فرهنگ این کشور را غذا تشکیل می دهد 
 
 

سواحل 
 
سواحل بی شماری در ایتالیا وجود دارد که با سواحل معروف سابر نقاط جهان متفاوت است. سواحل کم عرض با آبهای شفاف، آبی و صاف که با صخره ها احاطه شده اند. سواحل ایتالیا اغلب خلوت هستند و بهترین روش برای خلاص شدن از سر و صدای شهر و هیاهوی زندگی شهرنشینی است. بسیاری از ایتالیایی ها رفتن به سواحل این کشور را برای رسیدن به آرامش انتخاب می کنند.



  
 صنعت خودرو سازی
 
وقتی درباره اتومبیل ها صحبت به میان می آید، اغلب اسم لامبورگینی و مازراتی به گوش میخورد، اما ایتالیا طراحی های زیبای دیگری هم در عرصه اتومبیل دارد. دفتر مرکزی شرکت پینینفارینا در ایتالیاست که محصولاتی مانند Alfa Romeo Spider، فیات Giulietta و فراری GTO 250 و فیات 500 را نیز تولید کرده که همه آنها جذابیت های خاص خود را دارند.
 



  
 جیلاتو

 
جیلاتو نام بستنی های ایتالیایی است اما با آیس کریم ها و بستنی های معمولی که می شناسیم کمی فرق دارد. جیلاتو دسر منجمدی است که از شیر و مواد افزودتی دیگر تهیه می شود، درجه حرارت آن به نسبت آیس کریم بالاتر است و در نتیجه بوی شدیدتر و تغلیظ شده تری نسبت به آیس کریم دارد.
   




 
جیلاتو در زبان ایتالیایی به معنای سرمای یخ است. منشأ آن به مورها (مسلمانان) شمال آفریقا باز می گردد که پس از تصرف سیسیل در ۹۶۵ آن را با خود به اروپا آوردند. مورها با ترکیب کردن برف کوهستان با اسانس گل یاسمن و گل سرخ چیزی شبیه جیلاتو درست می کردند. اما رایحه های بومی سیسیل مانند شاه توت، بادام، پرتقال و لیمو تأثیر خوبی بر جیلاتو گذاشته و آن را به شهرت جهانی رسانده است
 
زندگی فرهنگی مردم ایتالیا
 
 ایتالیا نیز به مانند بسیاری از کشورها پیشینه فرهنگی غنی و پرباری دارد. دولت ایتالیا به هر جوان ۱۸ ساله هدیه فرهنگی ۵۰۰ یورویی اهدا می کند تا آن را صرف خرید کتاب، بلیط سینما و موزه، رفتن به گردشگاه های ملی ایتالیا کند، تا از این طریق از نظر فرهنگی کشور خود را تأمین نمایند. 
 



 
 فلورانس خاستگاه رنسانس ایتالیایی، و یکی از زیباترین شهرهای جهان است. کلیسای جامع فلورانس یکی از مشهورترین کلیساهای ایتالیا به حساب  می آید، برج ناقوس کلیسا نیز در سال ۱۲۳۴ توسط نقاشی به نام جونو دی بوندونه طراحی شد، او برای طراحی این برج از معماری گنبد سلطانیه الهام گرفته است، فلورانس را بزرگترین موزه بی سقف جهان می نامند
   

حفظ سلامتی  
 
با وجود اینکه ایتالیا کشور پاستا و جیلاتو است اما آمارها و گزارش ها می گویند که سلامتی مردم این کشور در حد مطلوب است و این موضوع به رژیم غذایی سالم و سرشار از سبزیجات و روغن زیتون آنها بازمی گردد و در بهبود میانگین کلسترول و سلامت عمومی آنان سهیم است. 





 

 یک قدم تا سلامتی


دوشنبه, 21 فروردين 1396 ساعت 13:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن