تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797539891




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شعار سال 96 نبود جدیت مسئولین در بهبود وضع اقتصاد را نشان داد/ سبد خرید را با کالای ایرانی تأمین کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: نام گذاری سال 96 بعنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نشان دنده عمق اهمیت معیشت، رفاه و اشتغال مردم و جوانان در نزد مقام معظم رهبری است. دولت و مردم با جلوگیری بر ورود کالاهای قاچاق و غیر ضرور و خرید کالای ایرانی بر تحقق اقتصاد مقاومتی کوشا باشند از طرفی، مسولان باید جدیت بیشتری در رونق اقتصاد کشور داشته باشند.



«یدالله جوانی» در گفتگو با جام جم آنلاین ضمن تبریک سال جدید و آرزوی سالی پر خیر و برکت برای مردم، با اشاره به منویات رهبری انقلاب بر تحقق اقتصاد مقاوتی و رونق اقتصادی در سالهای گذشته تصریح کرد: دلیل اینکه معظم له تا این اندازه بر اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی تأکید دارند، جنگ گسترده‌ای است که دشمنان این مرز و بوم در کنار جنگ نرم علیه مردم بکار گرفته‌اند تا از این طریق به خیال واهی خود ملت را به ستوه آورند. وی افزود: طبیعی است که در چنین شرایطی نظام و دولت باید این مسئله را مد نظر قرار داده و در جهت بهبود چرخه اقتصادی کشور و نیز مقابله با توطئه‌های دشمن بیش از گذشته به اقتصاد مقاومتی بعنوان یک اقتصاد درون‌زا اهتمام ورزند. جوانی مسئولان را به پیگیری جدی‌تر در حوزه تولید و اشتغال توصیه کرد و گفت: از نام گذاری امسال تحت عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال چنین بر می‌آید که دولتمردان آنگونه که باید و شاید در پیاده سازی شاخص‌های اقتصاد مقاومتی موفق نبوده‌اند و لذا شایسته است، در ادامه برنامه‌های قبل جدیت بیشتری از خود نشان دهند. مشاور عالی ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی بر دو رکن اساسی یعنی تولید و اشتغال تکیه دارد، خاطر نشان کرد: اقدام عملی در حوزه اقتصاد مقاومتی در گرو توجه دولتمردان و خود مردم به تولید داخلی و تولید ملی و همچنین بحث اشتغال است. بنابراین اگر دولت بخواهد شعار امسال را جدی بگیرد لازم است در رأس برنامه‌های خود موضوع حمایت از تولید داخلی را که ارتباط مستقیم با بحث اشتغال دارد، مورد توجه قرار دهد. وی افزود: باید بنگاه‌های داخلی و کوچک زود بازده مد نظر دولت قرار گیرد و از طرفی جلوی ورود کالای قاچاق و همچنین واردات اجناس غیر ضروری به کشور گرفته شود. جوانی حمایت از تولید را بهترین فرمول در جهت ایجاد اشتغال پایدار بشمار آورد و تصریح کرد: ان‌شالله با توجه روزافزون مجریان و مسولان به امر تولید، شاهد کاهش لشکر بیکاران در جامعه باشیم. وی مردم را به خرید کالاهای ساخت داخل ترغیب نمود و خاطر نشان کرد: مصرف تولیدات داخلی کمک شایانی بر بهبود شاکله اقتصادی کشور خواهد کرد. از این رو حذف یا کاهش خرید کالاهای خارجی از سبد مردم شرط مهمی در رونق اقتصادی ما به حساب آمده و به امید خدا دشمن در جنگ اقتصادی که علیه ما به راه انداخته مثل همیشه ناکام شده و از جهتی زمینه رفاه و اشتغال مردم فراهم می‌شود.




سه شنبه 1 فروردین 1396 ساعت 12:47





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن