تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى گيرد، در سينه اش بى قرارى مى كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796788770




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«خندوانه» اثر پربیننده تلویزیون شد


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
«خندوانه» اثر پربیننده تلویزیون شد
بر اساس آمار مرکز افکارسنجی صداوسیما
«خندوانه» اثر پربیننده تلویزیون شد «خندوانه» و «دورهمی» به ترتیب پربیننده ترین آثار تلویزیون شدند و پس از آنها سریال ها در جایگاه بعدی انتخاب شدند.


به گزارش فرهنگ نیوز ، مرکز پژوهش و سنجش افکار صداوسیما طبق رسم هر ساله با پایان نوروز گزارشی از نظرسنجی پربیننده ترین برنامه ها ارایه کرده است که این گزارش ابتدا در اختیار واحد مرکزی خبر قرار گرفت.

در این پژوهش، نظر مخاطبان بالای 12 سال در تهران و 33 شهر دیگر ایران، درباره برخی برنامه‌های شبکه‌های یک تا پنج و نسیم بررسی شده است. در هفته اول نوروز میزان بیننده برنامه «خندوانه» با نزدیک به 60 درصد، بیشتر از سایر برنامه‌ها بوده و «دورهمی» با بیش از 55 درصد در رتبه بعدی قرار می‌گیرد. برنامه «سه ستاره» سریال‌های «علی‌البدل» و «دیوار به دیوار» به ترتیب بعد از «خندوانه» و «دورهمی» بیشترین مخاطب را به خود جلب کرده‌اند.

همچنین در این پژوهش میزان رضایت مخاطبان به تفکیک شبکه‌های تلویزیونی نیز بررسی شده است و نیز نتایج آن نشان می‌دهد بیش از 60 درصد پاسخگویان به پرسش‌های این نظرسنجی برنامه‌های ویژه تحویل سال را از شبکه‌های سیما تماشا کرده‌اند و تقریبا 30 درصد پاسخ‌دهندگان به دلایل مختلف تماشاگر تلویزیون نبوده‌اند.

شبکه یک سیما

از میان هشت برنامه پر مخاطب در شبکه یک، سریال «علی‌البدل» بیش از 42 درصد بیننده داشته که میزان رضایت آنها بیشتر از 81 درصد بوده است. مسابقه «دستپخت»، انیمیشن «شکرستان»، ویژه برنامه «بوی عیدی»، برنامه «جهان ورزش»، «جهان 95» و «گنجنامه» به ترتیب بیشترین مخاطب و بیشترین رضایتمندی را در بین برنامه‌های شبکه یک به دست آورده‌اند.

شبکه  دو سیما

در پژوهش انجام شده از میان برنامه‌های شبکه دو «محله گل و بلبل» با نزدیک 30 درصد مخاطب و رضایت بیشتر از 85 درصدی، بیشترین توجه را از تماشاگران این شبکه دریافت کرده است. در ادامه سریال «مرز خوشبختی» با بیش از 25 درصد مخاطب، ویژه‌برنامه «بهار اینجاست»، «دستپخت‌های خودمانی»، «مسابقه محله»، «شهر به شهر»، «بهترین شو»، «کام شیرین» و «سفری دیگر» به ترتیب با بیشترین مخاطب و بیشترین میزان رضایتمندی روبه‌رو شده‌اند.

شبکه سه سیما

از میان برنامه‌های شبکه سه، هفت برنامه در نظرسنجی مرکز پژوهش و سنجش افکار سازمان صدا و سیما بررسی شده و ویژه‌برنامه «سه ستاره» با بیش از 43 درصد بیننده و بیشتر از 88 درصد رضایتمندی، در صدر جای گرفته است. پس از آن و در رتبه بعدی سریال «دیوار به دیوار» قرار دارد و در ادامه به ترتیب برنامه‌های «آقای گزارشگر»، «زمانی برای خندیدن»، «مهمان ما باشید»، «بوی بهار» و «اقلیم» مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

شبکه چهار سیما

شبکه چهار با ده برنامه نوروزی در نظرسنجی سازمان حضور داشته و به ترتیب سریال «دوران کهن»، «طنزپیشگان»، «نغمه‌ها»، «چشم شب روشن»، «ویژه‌برنامه تحویل سال»، «فانوس»، «روزگار»، «نوروز فرحان»، «بوم گرد» و «سبزه نشانی» بیشترین مخاطب و بالاترین میزان رضایتمندی را به دست آورده‌اند.

شبکه پنج سیما

هشت برنامه از شبکه پنج در نظرسنجی سازمان صدا و سیما با هم رقابت کرده‌اند که از میان آنها طنز «شوخی کردم» با 23 درصد مخاطب با رضایتمندی بالای 80 درصد، در صدر قرار گرفته است. در فهرست بهترین‌های این شبکه به ترتیب برنامه‌هایی چون «مسابقه فامیلی»، «همام کیش»، ویژه‌برنامه «نوبهار»، «تهرانگرد»، «یک بار دیگه»، «بادکنک» و مسابقه «آقای آتش‌نشان» بیشترین مخاطبان را با بالاترین میزان رضایت داشته‌اند.

شبکه نسیم

شبکه نسیم که شبکه نشاط و سرگرمی است به طور طبیعی در ایام نوروز بیشترین مخاطب را داشته است. برنامه «خندوانه» در میان برنامه‌های این شبکه و در میان تمام برنامه‌های تلویزیون بیشترین مخاطب و بالاترین میزان رضایتمندی را داشته و بعد از آن برنامه «دورهمی» در فهرست بهترین‌های تلویزیون قرار دارد.

جز این دو برنامه، مخاطبان، برنامه‌های «ویتامین خ»، مسابقه «آب و آتش»، برنامه «کودک شو» و «کلینیک خنده» را بیشتر از دیگر برنامه‌های شبکه نسیم دیده و پسندیده‌اند.

مرکز پژوهش و سنجش افکار صدا و سیما همچنین برنامه‌های نوروز سال 95 را بررسی کرده و بر اساس آن برنامه‌های «خندوانه» با تقریبا 62 درصد بیننده، «شب کوک» با بیش از 39 درصد و «دورهمی» با بیش از 38 درصد مخاطب، با بیشترین استقبال مواجه شده بودند. 

منبع: تسنیم


96/1/16 - 18:48 - 2017-4-5 18:48:58





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن